Show simple item record

dc.contributor.advisorΑναστασία Αλευριάδου
dc.contributor.authorΠαπαπέσιου, Ελένη
dc.date.accessioned2017-07-21T13:51:49Z
dc.date.available2017-07-21T13:51:49Z
dc.date.issued2017-05
dc.identifier.urihttp://dspace.uowm.gr:8080/xmlui/handle/123456789/702
dc.description.abstractΟ εθελοντισμός είναι μια προσωπική πράξη των ανθρώπων οι οποίοι θέλουν να προσφέρουν χωρίς να λάβουν κάποια αμοιβή ή κάποιο αντάλλαγμα. Στην Ελλάδα ολοένα και περισσότερο αυξάνεται η συμμετοχή των πολιτών σε εθελοντικές ενώσεις . Κάποιες από αυτές βέβαια δεν έχουν την κατάλληλη στήριξη και την ανάπτυξη συγκριτικά με άλλες. Σε αυτές ανήκουν κυρίως όσες ασχολούνται με την ειδική αγωγή. Στα πλαίσια της εργασίας αυτής η έρευνα που έγινε αποσκοπεί στην αποτύπωση απόψεων εθελοντών που δραστηριοποιούνται σε δομές ειδικής αγωγής σχετικά με τον ρόλο τους και τα κίνητρα επίτευξης. Συγκεκριμένα ερευνήθηκαν τα προσωπικά και κοινωνικά κίνητρα, ο ρόλος και οι απόψεις των εθελοντών για την εθελοντική τους δράση και τέλος η επιλογή του χώρου της ειδικής αγωγής. Τα βασικά ευρήματα ήταν πως υπάρχουν προσωπικά και κοινωνικά οφέλη που λαμβάνουν οι εθελοντές κατά την διάρκεια της δράσης τους και υποκινούνται για την εθελοντική τους δράση από προσωπικές αξίες και αρχές.Volunteering is a personal act of people who want to offer without receiving any payment or consideration. In Greece, the participation of citizens in voluntary associations is increasing, but some of these associations do not have the proper support and development as opposed to others, including those dealing with special education. In the context of this work, the research aimed at capturing the views of volunteers working in special education structures on their role and motivation to achieve. Specifically, the personal and social motivations, the role and the opinions of the volunteers for their voluntary activities and the selection of the special education area were investigated. The main findings were that there are personal and social benefits that volunteers receive during their action and that they are also motivated for their voluntary action by personal values and principles.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectεθελοντισμόςen_US
dc.subjectειδική αγωγήen_US
dc.subjectκίνητραen_US
dc.subjectvolunteeringen_US
dc.subjectspecial educationen_US
dc.subjectmotivesen_US
dc.titleΑπόψεις εθελοντών οι οποίοι δραστηριοποιούνται σε δομές ειδικής αγωγής σχετικά με τον ρόλο τους και τα κίνητρα επίτευξηςen_US
dc.typeOtheren_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record