Search
Now showing items 1-7 of 7
Οι απόψεις των εκπαιδευτικών για την τεχνολογική ηγεσία στο σχολείο: Αξιολόγηση και προσδοκίες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018-10)
Η παρούσα διπλωματική εργασία με τίτλο «Οι απόψεις των εκπαιδευτικών για την τεχνολογική ηγεσία στο σχολείο: Αξιολόγηση και προσδοκίες» απέβλεπε στη διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ...
Από την θεωρία της επικοινωνίας, στην πράξη της συνεργασίας μεταξύ των διευθυντών των σχολείων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020-02)
Στο σύγχρονο Ελληνικό Δημόσιο Σχολείο που χαρακτηρίζεται από αλλαγές, στο εκπαιδευτικό του περιεχόμενο ( λόγω πολιτικών αλλαγών ), στο διδακτικό του προσωπικό, στον τρόπο αντιμετώπισης των κρίσεων στην σχολική κοινότητα, ...
Διερεύνηση απόψεων γονέων για ζητήματα επίλυσης συγκρούσεων με εκπαιδευτικούς στο σχολικό πλαίσιο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020-02)
Ζώντας σε μια κοινωνία ανθρώπων ερχόμαστε καθημερινά σε επαφή, επικοινωνία και αλληλεπίδραση, σε ένα πεδίο όπου οι ανθρώπινες συγκρούσεις είναι φυσιολογικές, αλλά και αναπόφευκτες. Η μελέτη των συγκρούσεων στους οργανισμούς ...
Μελέτη των προσδοκιών των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για την τεχνολογική ηγεσία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020)
Η παρούσα διπλωματική εργασία με τίτλο ΄΄ Μελέτη των προσδοκιών των
εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για την τεχνολογική ηγεσία΄΄ έχει ως
αρχικό στόχο να διερευνηθούν οι προσδοκίες που έχουν οι εκπαιδευτικοί ...
Η επιρροή του ηγετικού στυλ και της προσωπικότητας των διευθυντών δημοτικής εκπαίδευσης στη διαμόρφωση του σχολικού κλίματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017)
Στόχος της διεξαχθείσας έρευνας ήταν να διερευνήσει αν η προσωπικότητα και το ηγετικό στυλ του διευθυντή του δημοτικού σχολείου επηρεάζει το σχολικό κλίμα. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 22 διευθυντές και 174 εκπαιδευτικοί ...
Η σημασία της αυθεντικότητας της ηγεσίας στην επικοινωνία εντός του σχολείου και στην επικοινωνία σχολείου -γονέων. Απόψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017)
Η παρούσα έρευνα στοχεύει στη διερεύνηση της σημασίας της αυθεντικότητας της ηγεσίας στην επικοινωνία εντός σχολείου αλλά και στην επικοινωνία σχολείουγονέων. Πιο συγκεκριμένα διερευνήθηκαν οι απόψεις των εκπαιδευτικών ...
Διεύθυνση σχολικής μονάδας και σχολικό κλίμα: διερεύνηση απόψεων διευθυντών και εκπαιδευτικών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Περιφερειακής Ενότητας Φλώρινας
(2018)
Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να εξετάσει την επιρροή που ασκεί ο διευθυντής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στη διαμόρφωση του σχολικού κλίματος.
Η θεωρητική προσέγγιση του θέματος οδήγησε στη διαπίστωση ...