Browsing by Subject "conflicts"
Now showing items 1-19 of 19
-
Απόδοση αιτιών και συναισθήματα των εργαζομένων για τις συγκρούσεις τους στον εργασιακό χώρο: Ο ρόλος του στυλ επίλυσης προβλήματος. Η περίπτωση του Δήμου Θεσσαλονίκης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017)Οι συγκρούσεις είναι κοινό φαινόμενο της κοινωνικής ζωής και μπορεί να είναι εξαιρετικά δαπανηρό για όλα τα εμπλεκόμενα μέρη. Ένας πιθανός ορισμός της σύγκρουσης τονίζει την ύπαρξη ασυμβίβαστων συμφερόντων που αναγνωρίζονται ... -
Γνώσεις και Αντιλήψεις των εκπαιδευτικών στη Διαμεσολάβηση ως τρόπου επίλυσης συγκρούσεων στον εργασιακό τους χώρο. Μελέτη περίπτωσης Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Καστοριάς.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-02)Περίληψη Η εμφάνιση των συγκρούσεων στις σχολικές κοινότητες είναι ένα υπαρκτό και σύνηθες φαινόμενο. Η αποτελεσματική διαχείριση αυτού του φαινομένου συμβάλει καθοριστικά στην ομαλή λειτουργία της σχολικής μονάδας, καθώς ... -
Διαχείριση συγκρούσεων στο χώρο εργασίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-08)Οι συγκρούσεις ως αναπόφευκτο φαινόμενο στους οργανισμούς, αποτελούν πρόκληση, τόσο σε επίπεδο ατόμων, όσο και σε επίπεδο ομάδας. Στον εργασιακό χώρο εκδηλώνονται με διάφορες μορφές και μπορεί να επιφέρουν ζωτικότητα και ... -
Ενδοσχολικές συγκρούσεις μεταξύ μαθητών δημοτικού: η διαμεσολάβηση ως εργαλείο πρόληψης – αντιμετώπισης του φαινομένου. Μελέτη περίπτωσης: Δημοτικά σχολεία Παλαιοκάστρου Θεσ/νίκης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)ΠΕΡΙΛΗΨΗ Οι συγκρούσεις μεταξύ των μαθητών του Δημοτικού σχολείου αποτελούν ένα συχνό φαινόμενο, όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και παγκοσμίως. Το σύνηθες αυτό φαινόμενο έχει τεθεί πολλές φορές υπό διερεύνηση, καθώς το ζήτημα ... -
Ενδοσχολικές συγκρούσεις: Αίτια, επιπτώσεις και στρατηγικές για την αποτελεσματική διαχείρισή τους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020-02)Η παρούσα έρευνα στοχεύει στη διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών αναφορικά με το φαινόμενο των συγκρούσεων στο σχολείο. Πιο συγκεκριμένα διερευνήθηκαν οι απόψεις εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με ... -
Επικοινωνία και αλληλεπίδραση στο χώρο του νηπιαγωγείου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-05)Η παρούσα εργασία μελετάει τις συγκρούσεις που δημιουργούνται μεταξύ των εκπαιδευτικών προσχολικής αγωγής στο χώρο του Νηπιαγωγείου. Πιο συγκεκριμένα αναλύονται οι αιτίες και οι λόγοι που μπορεί να οδηγούν τους Νηπιαγωγούς ... -
Επικοινωνιακές μέθοδοι και τεχνικές επίλυσης συγκρούσεων στον ιδιωτικό τομέα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-06)ΠΕΡΙΛΗΨΗ Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το θέμα των επικοινωνιακών μεθόδων και των τεχνικών επίλυσης των συγκρούσεων στον ιδιωτικό τομέα και διακρίνεται σε δύο μέρη, το θεωρητικό και το ερευνητικό. Σε πρώτο επίπεδο ... -
Η αναγκαιότητα της διαμεσολάβησης στα σχολεία σήμερα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)Οι συγκρούσεις και οι παραβάσεις των κανόνων αποτελούν αναπόφευκτο κομμάτι στη ζωή των ανθρώπων. Συνήθως , εμφανίζονται σε εντονότερο βαθμό σε περιστάσεις όπου αυξάνετε η κοινωνική η οικονομική και η πολιτισμική ... -
Η διαμεσολάβηση ως δίαυλος ανάπτυξης της Συναισθηματικής Νοημοσύνης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021)Σε μια σύγχρονη κοινωνία παρατηρούνται διαφωνίες και διαμάχες. Πεδίο συγκρούσεων αποτελεί το σχολείο. Τα φαινόμενα σχολικού εκφοβισμού και προβληματικών καταστάσεων αυξάνονται ολοένα και περισσότερο. Οι εκπαιδευτικοί ... -
Η επικοινωνία μέσα από τη διαμεσολάβηση για την αποφυγή συγκρούσεων και της επαγγελματικής εξουθένωσης στους υπαλλήλους της Τοπικής Αυτοδιοίκησης του Δήμου Φλώρινας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)ΠΕΡΙΛΗΨΗ Στη συγκεκριμένη εργασία διερευνάται το ζήτημα των συγκρούσεων μεταξύ των υπαλλήλων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης του Δήμου Φλώρινας, αλλά και ο επιβαρυντικός παράγοντας της επαγγελματικής εξουθένωσης στη πρόκληση ... -
Η Ηγεσία ως εξισορροπητικός παράγοντας στη διοίκηση για την πρόληψη και διαχείριση των συγκρούσεων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)Η παρούσα μελέτη ασχολήθηκε με το θέμα της ηγεσίας ως εξισορροπητικό παράγοντα στη διοίκηση και την πρόληψη αλλά και διαχείριση συγκρούσεων σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και ολοκληρώθηκε μέσα από τέσσερα ... -
Η σχολική διαμεσολάβηση στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019-06)Οι συγκρούσεις αποτελούν ένα συχνό φαινόμενο. Δημιουργούνται και υπάρχουν καθημερινά σε όλες τις κοινωνίες μαζί με πολλά ακόμα αρνητικά φαινόμενα και εκδηλώσεις βίας, δεν θα γινόταν όμως να μην επηρεάσουν τα γεγονότα αυτά ... -
Θέμα: «Οι συγκρούσεις στις κοινωνικές δομές των Ο.Τ.Α. Η διαμεσολάβηση ως τρόπος επίλυσης τους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020)Η παρούσα εργασία έχει ως απώτερο σκοπό να μελετήσει το φαινόμενο των εργασιακών συγκρούσεων στις κοινωνικές δομές των Ο.Τ.Α. αλλά και τον τρόπο που επιλέγουν οι ίδιοι οι εργαζόμενοι να τις διαχειριστούν προκειμένου να ... -
Θετικές και αρνητικές σχέσεις και συναισθήματα στον εργασιακό χώρο. Συγκρούσεις και ο ρόλος του ηγέτη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-05)Καθώς οι συγκρούσεις στον εργασιακό χώρο αποτελούν στη σύγχρονη εποχή μια πραγματικότητα, το ενδιαφέρον της εργασίας αυτής εστιάστηκε στις διαπροσωπικές σχέσεις μεταξύ εργαζομένων και τα συναισθήματα που προκαλούν, στην ... -
Ο επικοινωνιακός προσανατολισμός της διαμεσολάβησης για την επίλυση των συγκρούσεων στους εκπαιδευτικούς - μόνιμοι, αναπληρωτές, ωρομίσθιοι - των σχολών του ΟΑΕΔ.Μελέτη περίπτωσης εκπαιδευτικοί των Σχολών ΟΑΕΔ Δυτικής Μακεδονίας.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-02)Η παρούσα πτυχιακή εργασία εξετάζει τις συγκρούσεις μεταξύ μονίμων, αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών στις επαγγελματικές σχολές Μαθητείας του ΟΑΕΔ στη Δυτική Μακεδονία και τον επικοινωνιακό προσανατολισμό του θεσμού ... -
Ο Επικοινωνιακός ρόλος και η αλληλεπιδραστική σημασία της διαμεσολάβησης σε ένα σύγχρονο δήμο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-06)Περίληψη. Αναμφίβολα, ο θεσμός της διαμεσολάβησης τα τελευταία χρόνια ακολουθώντας τα όσα συμβαίνουν σε παγκόσμιο επίπεδο στη διαδικασία εναλλακτικής επίλυσης διαφορών κερδίζει έδαφος στην πατρίδα μας. Η χώρα στην οποία ... -
Ο ρόλος της προϊσταμένης των παιδικών σταθμών στη διαχείριση συγκρούσεων στο χώρο εργασίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-06)Η επιτυχής οργάνωση και λειτουργία ενός οργανισμού παροχής πρώιμης παιδικής αγωγής και φροντίδας, όπως είναι οι παιδικοί σταθμοί, απαιτεί τη διεπαγγελματική συνεργασία, η οποία αυξάνει το βαθμό αλληλεπίδρασης πολλών και ... -
Συγκρούσεις Εργαζομένων στον Εργασιακό Χώρο. Η Περίπτωση των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών Περιφέρειας Δυτ. Μακεδονίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-03)Η αποτελεσματική οργάνωση και λειτουργία ενός δημοσίου οργανισμού απαιτεί τη διεπαγγελματική συνεργασία, η οποία αυξάνει το βαθμό αλληλεπίδρασης μεταξύ των εργαζομένων, άρα και την πιθανότητα δημιουργίας συγκρούσεων. Σκοπό ... -
Τρόπος αντιμετώπισης επίλυσης συγκρούσεων εκπαιδευτικών γονέων ΕΔΕ-διαμεσολάβηση. Μελέτη περίπτωσης σχολεία Κοζάνης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-02)ΠΕΡΙΛΗΨΗ Η παρούσα εργασία αποτελεί πνευματική εργασία της μεταπτυχιακής φοιτήτριας Μαρίνας Χαρισοπούλου που την εκπόνησε. Η εργασία αυτή χωρίζεται σε δύο μέρη: Μέρος πρώτο: Αφορά το θεωρητικό κομμάτι, όπου γίνεται μια ...