Show simple item record

dc.contributor.advisorΒαμβακίδου, Ιφιγένεια
dc.contributor.authorΖώγαλη, Μαρίνα
dc.date.accessioned2018-09-28T13:41:20Z
dc.date.available2018-09-28T13:41:20Z
dc.date.issued2018-09
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/1097
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται το γνωστικό αντικείμενο της μουσικής αγωγής και το βαθμό επιρροής της στην ολιστική ανάπτυξη του παιδιού. Από την αρχαιότητα μέχρι και τη σύγχρονη εποχή τόσο μουσικοπαιδαγωγοί, όσο και ψυχολόγοι και κοινωνιολόγοι εκδηλώνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τη μελέτη της επίδρασης της μουσικής στη διαμόρφωση ενός υγιούς τρόπου νόησης. Οι παρεμβάσεις της μουσικής θεωρούνται ότι επηρεάζουν τις κινητικές, γλωσσικές, κοινωνικές, γνωστικές και ακαδημαϊκές ικανότητες του παιδιού. Αποτελεί μία προσπάθεια προσέγγισης των εννοιών της μουσικής, της κίνησης και του ρυθμού, καθώς και της σημασίας τους για τη γνωστική, ψυχοκινητική και κοινωνικοσυναισθηματική εξέλιξη των παιδιών. Οι κινητικές και εικονικές αναπαραστάσεις που αποκτούν από την προσχολική τους ήδη ηλικία, συμβάλλουν καθοριστικά στη δόμηση της προσωπικότητάς τους. Επίσης, παρατίθενται οι έννοιες της μουσικής αντίληψης, της ρυθμικής αντίληψης, οι μέθοδοι, οι στρατηγικές και οι προσεγγίσεις που χρησιμοποιούνται για να διερευνηθεί η διαδικασία της μάθησης και ο τρόπος με τον οποίο επιτυγχάνεται η μουσική ανάπτυξη ενός παιδιού. The present thesis deals with the subject of musical education and its degree of influence on the child's holistic development. From antiquity to modern times not only music educators, but also psychologists and sociologists, are particularly interested in studying the effect of music on the formation of a healthy way of thinking. Music interventions are said to have an influence on motor, language, social, cognitive, and academic abilities of children. This is an attempt to approach the concepts of music, movement and rhythm, as well as their importance for the cognitive, psychological and socio-emotional development of children. The kinetic and virtual representations that they acquire early in their preschool age, contribute decisively to the construction of their personality. Also, the concepts of musical perception, rhythmic perception, the methods, the strategies, and the approaches are used to explore the learning process and the way in which a child's musical development is achieved.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectμουσική
dc.subjectμουσική αντίληψη
dc.subjectρυθμική αντίληψη
dc.subjectμουσική αγωγή
dc.subjectμουσική ανάπτυξη
dc.subjectμουσικοπαιδαγωγικές προσεγγίσεις
dc.subjectmusic
dc.subjectrhythm
dc.subjectmusic concept
dc.subjectmusic education
dc.subjectmusic development
dc.subjectmusic-educational approaches
dc.titleΟι επιδράσεις της μουσικής ακρόασης στην ανάπτυξη του παιδιούen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record