Search
Now showing items 1-6 of 6
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα: παιχνίδια για την εξοικείωση μικρών παιδιών στα πλαίσια των ομάδων με φυσικές διεπαφές
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018-06)
Στο πλαίσιο του μαθήματος «Σχεδίαση και Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού» μου δόθηκε η ευκαιρία να ασχοληθώ με το πρόγραμμα scratch και την πλατφόρμα makey-makey. Χρησιμοποιώντας το scratch στη δημιουργία εκπαιδευτικών ...
Μελέτη του πλαισίου συνεργασίας μεταξύ σχολικών ψυχολόγων, εκπαιδευτικών και γονέων παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019-06)
Η συγκεκριμένη εργασία έχει ως σκοπό να εξετάσει θεωρητικά το πλαίσιο συνεργασίας που υπάρχει στην Ελλάδα μεταξύ των σχολικών ψυχολόγων, των εκπαιδευτικών σε σχολεία γενικής εκπαίδευσης και σε μονάδες ειδικής αγωγής και ...
Παραμυθοδημιουργίες και παιχνίδια: Ένα πρότζεκτ για την ελληνική ως ξένη γλώσσα σε μικρούς μαθητές
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019-05)
Η παρούσα εργασία επιχειρεί να μελετήσει την αποτελεσματικότητα και την συμβολή των παραμυθιών και των παιχνιδιών στην διδασκαλία των ελληνικών ως ξένη γλώσσα. Το κοινό στο οποίο απευθύνεται είναι οι μικροί μαθητές ηλικίας ...
Διερεύνηση των ρόλων και της συνεργασίας των συνδιδασκάλων στην υλοποίηση του προγράμματος της Παράλληλης στήριξης: Θέσεις και απόψεις των εκπαιδευτικών από την Ημαθία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021-06)
Περίληψη:
Το πρόγραμμα της Παράλληλης Στήριξης είναι ένα πρόσφατο μοντέλο της συνδιδασκαλίας που υλοποιείται στην Ελλάδα και απευθύνεται σε μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή αναπηρίες. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής ...
Απόψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για την φοίτηση παιδιών με νοητική αναπηρία σε τάξεις συμπεριληπτικής εκπαίδευσης στους Νομούς Ημαθίας και Θεσσαλονίκης.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021)
Περίληψη
Η παρούσα πτυχιακή εργασία διερευνά τις απόψεις των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για την φοίτηση παιδιών με νοητική αναπηρία σε τάξεις συμπεριληπτικής εκπαίδευσης. Μελετήθηκαν οι απόψεις των εκπαιδευτικών ...
Διερεύνηση των συνεργατικών δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών που υλοποιούν το πρόγραμμα της παράλληλης στήριξης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2022-06)
Η συνδιδασκαλία (co-teaching) αποτελεί μία από τις πιο σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας στον εκπαιδευτικό τομέα, η οποία έχει στόχο να εντάξει μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στα γενικά τμήματα των σχολικών ιδρυμάτων. ...