Search
Now showing items 1-6 of 6
Αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών στη Μεγάλη Βρετανία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020)
Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το ζήτημα της αντιμετώπισης των μαθησιακών δυσκολιών στην Μεγάλη Βρετανία. Αρχικά με το θεωρητικό πλαίσιο του θέματος γίνεται αναφορά στον προσδιορισμός της έννοιας «μαθησιακές δυσκολίες» ...
Από τα Φάρασα της Καππαδοκίας στα Πετρανά Κοζάνης: ιστορική διαδρομή, γλώσσα και λαογραφικά στοιχεία, εκπαίδευση και οικονομία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020)
Η θέση των Φαράσων βρισκόταν στην περιοχή της Νοτιοανατολικής Καππαδοκίας, στο ενδιάμεσο του Ταύρου και Αντιταύρου, μέσα σε ένα βαθύ φαράγγι. Διάφορες κοινότητες απαρτίζουν την περιοχή αυτή όπως το Ταστσί, το Πεσκαρντάς, ...
Η διερεύνηση των μεταγνωστικών ελλειμμάτων σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες της Έ και ΄ΣΤ δημοτικού. Η οπτική των δασκάλων τους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021)
Περίληψη
Η παρούσα πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια λήψης πτυχίου από το τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας. Στο πρώτο κεφάλαιο που αποτελείται από το θεωρητικό μέρος, περιγράφεται το ...
Διαφήμιση γλωσσών, από τη θεωρία στην πράξη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021-05)
Περίληψη
Η εκμάθηση μιας γλώσσας είναι μια δυναμική κοινωνική δραστηριότητα,
όπου οι μαθητές αποκτούν γνώση μέσω της παρατήρησης, της πρακτικής και της
εμπειρίας. Στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, η ανάπτυξη και εφαρμογή ...
Η παιδεία στον Πόντο. Η περίπτωση της Αργυρούπολης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021-09)
Η πτυχιακή αυτή εργασία αφορά την περίπτωση της Αργυρούπολης του Πόντου σχετικά με την παιδεία. Στόχος της εργασίας είναι να αναδειχθεί αυτό το πλούσιο πνευματικά εκπαιδευτικό κέντρο του Πόντου, η Αργυρούπολη. Μέσα από την ...
Ο θεσμός του Επιθεωρητή και η λειτουργία των Δημοτικών σχολείων στην Εκπαιδευτική Περιφέρεια Κοζάνης την περίοδο 1930-1970
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021-09)
Το σχολείο είναι ο δεύτερος σημαντικότερος φορέας κοινωνικοποίησης των παιδιών και ανήκει στους δευτερογενείς φορείς, αφού ασκεί σημαντική επίδραση κυρίως στα μετέπειτα στάδια της ζωής του ανθρώπου. Σαφέστατα, ο σημαντικότερος ...