Search
Now showing items 1-4 of 4
Απόψεις εκπαιδευτικών για την αυτοαντίληψη και την αυτοαποτελεσματικότητα μαθητών/τριών με μαθησιακές δυσκολίες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020)
Η παρούσα εργασία μελετά τις απόψεις των εκπαιδευτικών για την αυτοαντίληψη και την αυτοαποτελεσματικότητα των μαθητών/τριών με μαθησιακές δυσκολίες. Αρχικά, γίνεται αναφορά στον ορισμό των μαθησιακών δυσκολιών από δυο ...
Αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών στη Μεγάλη Βρετανία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020)
Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το ζήτημα της αντιμετώπισης των μαθησιακών δυσκολιών στην Μεγάλη Βρετανία. Αρχικά με το θεωρητικό πλαίσιο του θέματος γίνεται αναφορά στον προσδιορισμός της έννοιας «μαθησιακές δυσκολίες» ...
Έρευνα και διδακτική παρέμβαση σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες σε ζητήματα ορθογραφίας καταλήξεων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020-06)
Η παρούσα πτυχιακή εργασία με τίτλο «Έρευνα και διδακτική παρέμβαση σε
μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες σε ζητήματα ορθογραφίας καταλήξεων» εκπονήθηκε
στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου ...
Η διερεύνηση των μεταγνωστικών ελλειμμάτων σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες της Έ και ΄ΣΤ δημοτικού. Η οπτική των δασκάλων τους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021)
Περίληψη
Η παρούσα πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια λήψης πτυχίου από το τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας. Στο πρώτο κεφάλαιο που αποτελείται από το θεωρητικό μέρος, περιγράφεται το ...