Browsing Μεταπτυχιακές/Διπλωματικές Εργασίες by Subject "gender"
Now showing items 1-5 of 5
-
Διερεύνηση στρατηγικών κατανόησης και κριτικής προσέγγισης γραπτών κειμένων σε μαθητές του Γυμνασίου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-10)Το επίπεδο αναγνωστικής επάρκειας - ειδικά του κριτικού τύπου προσέγγισης - καθορίζει θεμελιακά και προαπαιτούμενα όχι μόνο την ακαδημαϊκή του εξέλιξη αλλά και το βαθμό ατομικής και κοινωνικής αυτοτέλειας που αναπτύσσει ... -
Έμφυλες Ανισότητες στην Εκπαίδευση: Οι Αντιλήψεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για την Αξιολόγηση των Μαθητών – Μαθητριών Γυμνασίου στο Γλωσσικό Μάθημα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024)Η κοινωνικοποιητική διαδικασία κι ειδικότερα το έμφυλο μέρος της, που συντελείται κι εντός της εκπαίδευσης, είναι αυτή που δημιουργεί πολλαπλούς «ανδρισμούς» και πολλαπλές «θηλυκότητες»καθότι προτρέπει άλλα χαρακτηριστικά ... -
Η ρητορική του διαφημιστικού μηνύματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-09)Σήμερα, τα ενδιαφέροντα και οι καταναλωτικές προτιμήσεις του κοινού είναι περισσότερο πολύπλοκα και σύνθετα, καθώς οι άνθρωποι «βομβαρδίζονται» από χιλιάδες μηνύματα καθημερινά από όλα τα μέσα προσπαθώντας να αποσπάσουν ... -
Η υποεκπροσώπιση των γυναικών στις διευθυντικές θέσεις των σχολείων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2023-02)Η παρούσα μελέτη πραγματεύεται κατά κύριο λόγο την συστηματική διερεύνηση και την ερμηνεία των παραγόντων και των μηχανισμών παρεμπόδισης των γυναικών από την ισότιμη συμμετοχή τους στη διοίκηση. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα ... -
Παραγωγή και διδασκαλία λεξιλογίου: από τη λέξη στο κείμενο. Η διερεύνηση αντιλήψεων και στρατηγικών που επιτελούν οι μαθητές Έ και Στ΄ τάξης δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-09)Σκοπός της μελέτης είναι, αφενός, να διερευνηθεί η σημασία που προσδίδουν οι μαθητές Ε΄ και Στ΄ τάξης Δημοτικού Σχολείου στο λεξιλόγιο, και, αφετέρου, να συσχετιστεί το πλήθος και είδος των στρατηγικών λεξιλογίου της Γ1 ...