Search
Now showing items 1-3 of 3
“Εμείς” και “οι άλλοι”: Αναπαραστάσεις του “ξένου” στον λόγο της μαζικής κουλτούρας. Ανάπτυξη ενός προγράμματος κριτικού γραμματισμού για την επίτευξη της διαπολιτισμικής επίγνωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022-03)
Στην παρούσα εργασία επιχειρείται μια εις βάθος αποτύπωση της αναπαράστασης του «άλλου» στα κείμενα μαζικής κουλτούρας, αντλώντας δείγματα τόσο από κείμενα του δημοσιογραφικού και πολιτικού λόγου όσο και από ποικίλο ...
Πρακτικές κριτικού γραμματισμού στο νηπιαγωγείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022-03)
Το Πρόγραμμα Σπουδών Γλωσσικής Διδασκαλίας του 2011-2014 για το νηπιαγωγείο, σύμφωνα με τους συντάκτες του στηρίζεται στις αρχές του κριτικού γραμματισμού. Στόχος του αφενός η καλλιέργεια δεξιοτήτων ώστε το άτομο να καταστεί ...
Συγκλίσεις και αποκλίσεις του Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών του 2011 και των σχολικών εγχειριδίων Γλώσσα της Β΄ Δημοτικού στο πλαίσιο του κριτικού γραμματισμού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022-03)
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση των συγκλίσεων και των αποκλίσεων μεταξύ των ισχυόντων εγχειριδίων Γλώσσα για τη Β΄ Δημοτικού και του Προγράμματος Σπουδών του Νέου Σχολείου (2011) για τη γλωσσική διδασκαλία. ...