Search
Now showing items 1-10 of 25
Κοινωνιογλωσσική κατασκευή της μαθητικής ταυτότητας στις σχολικές εφημερίδες: Η περίπτωση της εφημερίδας του Δημοτικού σχολείου Αγίου Δημητρίου Κοζάνης ¨Μαθητική Πυξίδα¨
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2015-09)
Στην παρούσα εργασία, παρουσιάζεται η σχολική εφημερίδα «Μαθητική Πυξίδα» του Δημοτικού Σχολείου Αγίου Δημητρίου Κοζάνης. Η σχολική εφημερίδα εκδίδεται από όλες τις Τάξεις, κυρίως όμως από τις Ε΄ και ΣΤ΄. Το 1ο τεύχος ...
Μελέτη της ικανότητας διδακτικού σχεδιασμού υποψηφίων Νηπιαγωγών στην περιοχή των Φυσικών Επιστημών: η περίπτωση της διδασκαλίας του "Κύκλου του Νερού"
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2015-07)
Η παρούσα εργασία εκπονήθηκε στο πλαίσιο του Προγράμματος των Μεταπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας. Κύριος στόχος είναι η μελετηθεί η ικανότητα προπτυχιακών φοιτητών αυτού του ...
Η επίδραση ενός προγράμματος παρέμβασης στη βελτίωση της παιγνιώδους συμπεριφοράς στην προσχολική ηλικία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2015-03-24)
Η «παιδαγωγική του παιχνιδιού» περιλαμβάνει και προτείνει το παιχνίδι ως μέσο αγωγής και ως μέθοδο διδασκαλίας. H παιδαγωγική προαγωγή των παιδιών επιτυγχάνεται μέσω της ενασχόλησης του παιδιού με το παιχνίδι και το παιχνίδι ...
Σημειωτική και σχολικό εγχειρίδιο: μελέτη περίπτωσης εγχειριδίου Θρησκευτικών Γ΄τάξης δημοτικού και αναλυτικού προγράμματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2015)
Διερεύνηση των γονεϊκών αντιλήψεων για τις χαρακτηριστικές εκδηλώσεις της Διαταραχής Ελλειμματικής Προσοχής με ή χωρίς Υπερκινητικότητα σε παιδιά προσχολικής ηλικίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2015-02-25)
H παρούσα εργασία αφορά παιδιά νηπιακής ηλικίας στο φάσμα της ΔΕΠ/Υ. Κύριους στόχους της αποτελούν τα βασικά χαρακτηριστικά τους, στην προοπτική μιας διατύπωσης πρότασης μιας πλαισιωμένης διδασκαλίας.
Συγκεκριμένα, η ...
Παροχή εκπαιδευτικών αγαθών εκ μέρους εθελοντικών οργανώσεων, ιδιαίτερα κατά την περίοδο της τρέχουσας οικονομικής κρίσης. Μια μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2015-02-16)
Η παρούσα εργασία έχει σκοπό να μελετήσει την παροχή εκπαιδευτικών αγαθών εκ μέρους εθελοντικών οργανώσεων, ιδιαίτερα κατά την περίοδο της τρέχουσας οικονομικής κρίσης. Η μελέτη αυτή πραγματοποιείται πάνω στο σύλλογο ...
Στρατηγικές ανάγνωσης ειδικών κειμένων οικονομικής ορολογίας από δίγλωσσους μαθητές της Δευτεροβάθμιας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2015-12)
Ελληνική περίληψη
Βασικός σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας ήταν η καταγραφή των στρατηγικών ανάγνωσης που χρησιμοποιούν οι δίγλωσσοι μαθητές της Δευτεροβάθμιας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, όταν μελετούν ειδικά ...
Κοινωνιολογικές αποτυπώσεις και πολιτισμικές προσεγγίσεις στη δόμηση των χαρακτήρων στο έργο του Κώστα Μουρσελά: ¨Βαμμένα κόκκινα μαλλιά"
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2015)
Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το μυθιστόρημα του Κωνσταντίνου Μουρσελά, «Βαμμένα κόκκινα μαλλιά». Το πρώτο βήμα της εργασίας ήταν να προσδιορίσουμε τους στόχους της εργασίας και τη μεθοδολογία που με την οποία αναλύθηκε ...
Ο ρόλος του γονέα στη διαμόρφωση της καταναλωτικής συμπεριφοράς του παιδιού: μελέτη επιρροής της διαφήμισης κατά τη διάρκεια παιδικών τηλεοπτικών προγραμμάτων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2015-05-12)
Η παρούσα διπλωματική εργασία αφορά τον ρόλο που διαδραματίζει ο γονέας στη διαμόρφωση της καταναλωτικής συμπεριφοράς του παιδιού. Πιο συγκεκριμένα, πραγματεύεται την επιρροή που ασκούν οι γονείς στα παιδιά με έμμεσο είτε ...
Ξένη γλώσσα και παιχνίδι: μια πιλοτική εφαρμογή στο νηπιαγωγείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2015-06-8)
Η παρούσα μελέτη εστιάζει στη διαδικασία εισαγωγής και υλοποίησης μιας παρέμβασης εκμάθησης της Αγγλικής γλώσσας σε μαθητές της προσχολικής ηλικίας μέσα σε ένα παιγνιώδες και υποστηρικτικό περιβάλλον μάθησης. Επικεντρώνεται ...