Search
Now showing items 1-3 of 3
«Διαφήμιση τηλεοπτική…τη βλέπω τώρα πια με άλλη οπτική!» Σχεδιασμός και αξιολόγηση ενός εκπαιδευτικού προγράμματος για την ανάπτυξη δεξιοτήτων κριτικής γλωσσικής επίγνωσης σε μαθητές/τριες της Γ’ Δημοτικού.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017)
Η τηλεοπτική διαφήμιση χρησιμοποιείται στην παρούσα εργασία ως το μέσο που θα γεφυρώσει το κενό ανάμεσα στη σχολική εμπειρία και την εξωσχολική πρόσληψη πληροφοριών του μαθητή. Αποτελώντας ένα εντυπωσιακό και ιδιαιτέρως ...
Ας γίνουµε κριτικοί αναγνώστες: Ένα πιλοτικό πρόγραµµα ενίσχυσης στρατηγικών για την κριτική προσέγγιση κειµένων σχετικών µε την πολιτισµική ετερότητα σε µαθητές της πρωτοβάθµιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017)
Καθώς η ελληνική κοινωνία γίνεται πολυπολιτισµική, πλήθος παιδικών βιβλίων που διαφηµίζονται ως διαπολιτισµικά κατακλύζουν την εκδοτική αγορά. Τα βιβλία αυτά, προορισµένα καθώς είναι να αποτελέσουν κοµµάτι της εκπαιδευτικής ...
Η πολυτροπικότητα στα "νεότερα" και "σύγχρονα" γλωσσικά εγχειρίδια της γ' γυμνασίου: νέα κουβερτούρα, ίδια γεύση;
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-10)
Η πολυτροπικότητα, στα πλαίσια της επικοινωνιακής προσέγγισης της γλωσσικής διδασκαλίας,
που εμφανίστηκε τα τελευταία πενήντα περίπου χρόνια, όχι μόνο ορίζεται με το όνομά της, αλλά
αποτελεί σύγχρονο «εργαλείο» στις ...