Search
Now showing items 1-2 of 2
Φεμινισμός και Διαφήμιση: Διερευνώντας τα έμφυλα στερεότυπα στην καμπάνια #whipit (LABELS AGAINST WOMEN: Don’t let labels hold you back) της Pantene
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-09)
Σε αυτή την εργασία θα ασχοληθούμε με το πώς κοινωνικά κινήματα και επιστημονικά μεθοδολογικά σχήματα,
όπως ο φεμινισμός αξιοποιούνται από τη διαφήμιση. Πιο συγκεκριμένα ασχοληθήκαμε με τη διαφήμιση της
Pantene ‘Don’t ...
Η επικοινωνία στις διαφημίσεις: κριτήρια κειμενικότητας στα διαφημιστικά κείμενα.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022)
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει στόχο να εντοπίσει τα κριτήρια κειμενικότητας
σε διαφημιστικά μηνύματα που έχουν προβληθεί τα τελευταία χρόνια στην ελληνική
τηλεόραση. Για τη διεξαγωγή της έρευνας επιλέχθηκαν τα ...