Now showing items 68-87 of 145

    • Η εξέλιξη των podcast στον ελληνικό διαδικτυακό χώρο 

      Ακριτίδης, Λάζαρος - Πέτρος; Πάτσαλη, Ευαγγελία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)
      Στη παρούσα εργασία έγινε προσπάθεια αποτίμησης του τεχνολογικού φαινομένου των podcasts, το οποίο αποδεικνύεται το μέλλον στον τομέα της διανομής δημοσιογραφικού περιεχομένου, καθώς δημιουργεί το αίσθημα της ανεξαρτησίας ...
    • Η επίδραση των social media στη διαπροσωπική επικοινωνία, κατά τη διάρκεια της καραντίνας του covid-19 στην Ελλάδα 

      Κυριάκογλου, Στυλιανή (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-11)
      Η πανδημία του COVID-19 άλλαξε σημαντικά τις κοινωνικές μας ζωές. Η αβεβαιότητα και η κοινωνική αποστασιοποίηση άλλαξαν τις συμπεριφορές των ανθρώπων και επηρέασαν τα συναισθήματα, τις καθημερινές συνήθειες και τις κοινωνικές ...
    • Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην δημοκρατία 

      Στρογγυλός, Βασίλειος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-05)
      Στην παρούσα εργασία επιχειρείται να προσεγγιστεί η επίδραση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media) στην δημοκρατία. Αρχικά στο πρώτο κομμάτι της εργασίας, το θεωρητικό, γίνεται μια ιστορική αναδρομή στην σχέση και ...
    • Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις συντροφικές σχέσεις. Μια ποσοτική διερεύνηση σε μεγάλο δείγμα ανθρώπων που κατοικούν στην ευρύτερη περιοχή της Μακεδονίας Γαϊτανάκης, Ανδρέας 

      Γαϊτανάκης, Ανδρέας (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2023-09)
      Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (ΜΚΔ) μπορούν να επηρεάσουν αρνητικά τις συντροφικές σχέσεις λόγω της ζήλιας και της έλλειψης εμπιστοσύνης, προκαλώντας συγκρούσεις και μειωμένη ικανοποίηση από τη σχέση. Σκοπός της παρούσας ...
    • Η εταιρική κοινωνική ευθύνη (Ε.Κ.Ε.) σε ανώνυμες αθλητικές εταιρείες: η περίπτωση της ΚΑΕ Παναθηναϊκός 

      Ηλίας, Βασίλειος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2023)
      Η εταιρική κοινωνική ευθύνη (ΕΚΕ) αναφέρεται στην πρακτική όπου μια επιχείρηση, σε αυτήν την περίπτωση η αθλητική εταιρεία, αναλαμβάνει την ευθύνη για τις κοινωνικές επιπτώσεις των δραστηριοτήτων της πέρα από τον απλό ...
    • Η ιστορία και η εξέλιξη του Champions League: παρουσίαση με την μορφή βίντεο δοκιμίου 

      Σουλάκης, Αθανάσιος; Κόκαλας, Φώτιος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023)
      Ο σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να αναδείξει την αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητα του βίντεο δοκιμιού ως οπτικοακουστικό μέσο με τη δημιουργία ενός βίντεο δοκιμίου αφιερωμένο στο ποδόσφαιρο και τις ...
    • Η κατάθλιψη μέσα από τα μάτια ενός εφήβου 

      Ζώζουλας, Νικόλαος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2023-03)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται το θέμα της κατάθλιψης μέσα από τα μάτια ενός εφήβου. Ορίζοντας αρχικά την κατάθλιψη ως μία ψυχική διαταραχή που χαρακτηρίζεται από παρατεταμένης διαρκείας συναισθήματα, όπως ...
    • Η κουλτούρα των βιντεοπαιχνιδιών στην Ελλάδα 

      Ρούσσος, Μάρκος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)
      Τα τελευταία χρόνια η ανάπτυξη της τεχνολογίας, των γραφικών, η εξάπλωση του Διαδικτύου και η διαδραστικότητα που παρέχει η ψηφιοποίηση έχουν κάνει τα βιντεοπαιχνίδια ένα από τα πιο σύγχρονα μέσα της εποχής τους. Τα ...
    • Η οπτική απεικόνιση στις ελληνικές εφημερίδες. Η περίπτωση του covid-19 

      Κουνοβέλη, Χρυσάνθη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-10)
      Η παρούσα εργασία επιχειρεί να διερευνήσει την οπτική πλαισίωση της νέας πανδημίας του Covid-19 κατά το διάστημα 01/11/2020 – 07/02/2021 από κυριακάτικα έντυπα μέσα μαζικής ενημέρωσης και πιο συγκεκριμένα, από τα πρωτοσέλιδά ...
    • Η παραπληροφόρηση στην δημόσια σφαίρα 

      Σαμπάνι, Αλκίντα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024-04)
      Η παραπληροφόρηση είναι ένα από τα πιο συζητημένα θέματα στη σημερινή εποχή. Με την ανάπτυξη της τεχνολογίας η διάδοση της παραπληροφόρησης γίνεται ακόμα πιο εύκολη και μπορεί να αλλοιωθεί ακόμα πιο εύκολα, επηρεάζοντας ...
    • Η προπαγάνδα από τον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο μέχρι και τον Ρωσοουκρανικό πόλεμο 

      Σάκκου, Βασιλεία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024)
      Από την ιστορική περιπέτεια της τότε «άγνωστης » προπαγάνδας, η οποία προσπαθούσε ακόμα και στην αρχαιότητα να κατευθύνει τις πεποιθήσεις των πολιτών και να διαμορφώνει τις συμπεριφορές του κοινού, βρισκόμαστε σε ένα συνεχώς ...
    • Η προπαγάνδα στα αθλητικά ΜΜΕ και η σχέση της με τον οπαδισμό 

      Λυμούσης, Νεκτάριος; Μιχάλαρος, Παύλος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024-04)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία εξετάζει το φαινόμενο της οπαδικής βίας, σε συνδυασμό με την επιρροή που ασκούν τα ΜΜΕ μέσω της προπαγάνδας, γεγονός που έχει αρνητική χροιά για την κοινωνία. Σε ένα πρώτο κεφάλαιο, επιχειρείται ...
    • Η στερεοτυπική απεικόνιση των δυο φύλων στη διαφήμιση: μελέτη περίπτωσης διαφημίσεις αρωμάτων της εταιρείας Dolce Gabbana από το έτος 2000 έως 2020 

      Βόντσα, Αικατερίνη; Τσατσούλη, Δήμητρα - Μαρία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-05)
      Η διαφήμιση ως μια μορφή επικοινωνίας χρησιμοποιεί στρατηγικές δημιουργίας οπτικών και λεκτικών προτροπών, με στόχο την προώθηση προϊόντων μέσω της διάχυσης μηνυμάτων στο κοινωνικό σύνολο. Περιγραφές, απεικονίσεις και ...
    • Η ταινία ως μέσο μετάδοσης μηνυμάτων. Δημιουργία ταινίας μικρού μήκους με κοινωνικό μήνυμα. Μελέτη περίπτωσης 

      Κίσσα, Ελένη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)
      Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το ζήτημα της ενδοοικογενειακής βίας στα πλαίσια της Ελληνικής αλλά και της Διεθνής πραγματικότητας. Έχει σαν στόχο να αναδείξει όλο το φάσμα της ενδοοικογενειακής βίας, τι συμπεριλαβαίνει, ...
    • Η χρήση των emojis στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης 

      Ρίζου, Αντωνία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2023)
      Στον ψηφιακό χώρο της επικοινωνίας, τα emoji έχουν αναδειχθεί ως ισχυρά εργαλεία που ξεπερνούν τους περιορισμούς του απλού κειμένου. Αυτά τα μικρά, πολύχρωμα σύμβολα έχουν μεταμορφώσει τη γραπτή επικοινωνία προσθέτοντας ...
    • Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για τον έλεγχο της ποιότητας των υπηρεσιών στα εστιατόρια – εφαρμογή του μοντέλου SERVQUAL 

      Ζαμάνη, Ευτυχία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2023-09)
      Αυτή η πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο τη μελέτη της χρήσης των κοινωνικών μέσων για την αξιολόγηση της ποιότητας των υπηρεσιών σε ελληνικά εστιατόρια, εφαρμόζοντας το μοντέλο SERVQUAL. Έτσι, για να επιτευχθεί ο ερευνητικός ...
    • Η χρήση των οπτικοακουστικών μέσων για την προβολή της Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς: δημιουργία μίνι ντοκιμαντέρ 

      Πλαγίσου, Φωτεινή (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-04)
      Στην παρούσα πτυχιακή εργασία σκοπό έχουμε να αναπτύξουμε την πόλη της Θεσσαλονίκης ως τουριστικό γαστρονομικό προορισμό, αναδεικνύοντας τον πολιτισμό της μέσα από έρευνα για τη συλλογή όλων των δεδομένων και στη συνέχεια ...
    • «Ιστορίες κι αναμνήσεις»: δημιουργώντας ένα μίνι ντοκιμαντέρ για τα παλαιοπωλεία της Θεσσαλονίκης 

      Ευγενίου, Παναγιώτα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-04)
      Ένα ντοκιμαντέρ αποτελεί μια αναπαράσταση της πραγματικής ζωής. Στην παρούσα εργασία, η παραγωγή του ντοκιμαντέρ δημιουργήθηκε για να δείξει την ιστορία που κρύβουν μέσα αυτά τα παλαιοπωλεία και πώς ο κόσμος επιλεγεί να ...
    • Κατασκευή ιστοσελίδας του τμήματος Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων με χρήση ελεύθερου λογισμικού CMS 

      Μπογιάννης, Σωτήριος; Τσολερίδης, Μιχαήλ (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-11)
      Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η ανάλυση, σχεδίαση, και υλοποίηση μιας νέας ιστοσελίδας, για το τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων του ΑΕΙ Δυτικής Μακεδονίας, με το λογισμικό ανοιχτού κώδικα Wordpress. ...
    • Κίνημα Me too και Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης στην Ελλάδα 

      Πολυμέρου, Θεοδώρα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-10)
      Η εμφάνιση του Me too στην Ελλάδα είναι ένα θέμα που απασχόλησε και απασχολεί πολύ την κοινωνία και τα ΜΜΕ. Με την Σοφία Μπεκατώρου να κάνει την αρχή με την εξομολόγηση της για τον βιασμό που υπέστη, το κίνημα και οι ...