Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων: Recent submissions
Now showing items 1-20 of 183
-
Έρευνα σε φοιτητές για τη γνώση και χρήση των Συστημάτων Διαχείρισης Περιεχομένου (CMS)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024-10)Η παρούσα πτυχιακή εργασία, έχει ως σκοπό να μελετήσει και να εξετάσει τα Συστήματα Διαχείρισης Περιεχομένου – CMS και κατά πόσο τα γνωρίζουν και τα χρησιμοποιούν οι φοιτητές. Τα CMS είναι μια ορολογία που έχει αρκετές ... -
Η δημοσιογραφία στην αναπαράσταση του πολέμου Ισραήλ-Χαμάς
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024-10)Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η διερεύνηση του τρόπου με τον οποίο τέσσερα ελληνικά μέσα ενημέρωσης (iefimerida, Πρώτο Θέμα, Καθημερινή, Εφημερίδα των Συντακτών) αναπαρέστησαν τον πόλεμο μεταξύ ... -
Στάσεις και αντιλήψεις των Ελλήνων φοιτητών για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024-11)Σκοπός: H διερεύνηση των στάσεων και αντιλήψεων των φοιτητών Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων της Ελλάδας για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Μεθοδολογία: Συγχρονική, πρωτογενής, ποσοτική έρευνα συσχέτισης με χρήση αυτοσχέδιου ... -
Πως σχεδιάζουν το μέλλον τους οι νέοι στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024)Κατά την πραγματοποίηση της πτυχιακής μελέτης επιλέχθηκε να διενεργηθεί μία έρευνα σχετικά με το πώς βλέπουν οι νέοι το μέλλον τους στην Ελλάδα. Πρόκειται για μία μελέτη που εστιάζει το ενδιαφέρον της στον τρόπο με τον ... -
Η χρήση του Τικ Τοκ από τα μέσα ενημέρωσης. Η περίπτωση της εισβολής της Ρωσίας στην Ουκρανία.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2023)Το Τικ Τοκ είναι ένα κοινωνικό μέσο το οποίο έκανε την εμφάνισή του το 2018 και γρήγορα έγινε αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας μας. Ειδικότερα κατά την περίοδο του Covid-19 οπού και σημείωσε και μία ραγδαία αύξηση ... -
Ψηφιακό μάρκετινγκ και κάθετο βίντεο: νέες τάσεις στον εκδοτικό χώρο του βιβλίου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024-09)Με την διαρκή και ακατάπαυστη εξέλιξη των τεχνολογικών μέσων, προκύπτουν συνεχώς νέες τεχνικές στον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ. Οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Instagram, το Facebook, TikTok και το YouTube, ... -
Σχεδιασμός και κατασκευή e-shop με τα CMS: Pimcore, Akeneo και AbanteCart
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024)Η παρούσα πτυχιακή εργασία, εξετάζει το σχεδιασμό και την ανάπτυξη μιας πλατφόρμας ηλεκτρονικού καταστήματος, που χρησιμοποιεί τα Συστήματα Διαχείρισης Περιεχομένου (CMS) Pimcore, Akeneo και AbanteCart. Η ταχεία πρόοδος ... -
Δημιουργία εκπαιδευτικού οπτικοακουστικού περιεχομένου με την χρήση animation και διαδραστικού βίντεο με θέμα το τρίγωνο έκθεσης στην φωτογραφία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024)Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται την δημιουργία ενός εκπαιδευτικού βίντεο με κεντρική θεματολογία το τρίγωνο έκθεσης στην φωτογραφία. Το τρίγωνο έκθεσης βασίζεται στην συντονισμένη λειτουργία του διαφράγματος, της ... -
Επικοινωνιακή διαχείριση κρίσεων: μελέτη περίπτωσης ελληνικής επιχείρησης (Folli Follie)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2023-05)Οι επιχειρήσεις συχνά έρχονται αντιμέτωπες με την εκδήλωση κρίσεων, όσο προσεκτικές κινήσεις και ενέργειες και αν έχουν πραγματοποιήσει. Οι κρίσεις αυτές μπορεί να οφείλονται είτε σε ενδογενείς, είτε σε εξωγενείς παράγοντες ... -
Κοινωνική και αλληλέγγυα οικονομία: η περίπτωση της βιομηχανικής μεταλλευτικής (ΒΙΟΜΕ) Α.Ε.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024-08)Στην τρέχουσα εποχή μας, υπάρχει μια αξιοσημείωτη αλλαγή στην κατανόησή μας για την κυβέρνηση, την εργασία και τις ανθρώπινες σχέσεις. Αυτές οι παραδοσιακές βεβαιότητες επαναπροσδιορίζονται και αναδιαμορφώνονται από μια ... -
Εθνικισμός και ιδεολογία στα δελτία των ειδήσεων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024-05)Στη μελέτη εξετάζεται ο τρόπος παρουσίασης συγκεκριμένων γεγονότων που σχετίζονται με τους μετανάστες από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης στην Ελλάδα, μια χώρα που χρησιμεύει ως πύλη για τους μετανάστες προς την Ευρώπη. Διερευνάται ... -
Ιδεολογία στην καθημερινή ζωή – κινηματογραφικές αναπαραστάσεις του Θανάση Βέγγου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνήσει τα πολιτικά στοιχεία και το πώς αυτά αναδεικνύονται μέσα από σκηνές, γεγονότα και περιστατικά της καθημερινότητας που υπάρχουν σε ταινίες με τον Θανάση Βέγγο. ... -
Ιδεολογία και στοιχεία ουτοπίας στον ελληνικό κινηματογράφο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024-10)Στην παρούσα πτυχιακή εργασία επιχειρείται μια κοινωνική ανάγνωση δύο ελληνικών ταινιών: Η κόρη μου η σοσιαλίστρια του Αλέκου Σακελλάριου και Ξύπνα Βασίλη του Γιάννη Δαλιανίδη. Δυο ταινίες που διαπραγματεύονται κοινωνικές ... -
Ψηφιακή διαφήμιση και διαδικτυακές αγορές
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024)Η διαφήμιση έχει πολλαπλούς στόχους στους οποίους εσωκλείονται η επικοινωνία προς τους πελάτες καθώς και η επιθυμία της επιχείρησης να οδηγήσει τους πελάτες στην υιοθέτηση του προϊόντος και την συνεχή αγορά του για την ... -
Το TikTok στην πολιτική εκστρατεία: η περίπτωση των ελληνικών εκλογών του 2023
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024-09)Καθώς η τεχνολογία εξελίσσεται με ραγδαίους ρυθμούς, οι τεχνικές και οι μέθοδοι επικοινωνίας μεταβάλλονται ταυτόχρονα. Πλέον, η πολυμεσική διάδοση του μηνύματος σε μια πληθώρα πλατφορμών αποτελεί το βασικό επικοινωνιακό ... -
Η επιχειρηματικότητα στους νέους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024-09)Η νεανική επιχειρηματικότητα είναι ένα από τα πιο δημοφιλή θέματα συζήτησης στον σημερινό κόσμο, καθώς βοηθά στην καταπολέμηση της ανεργίας και οδηγεί στην ανάπτυξη της οικονομίας στις νεότερες γενιές. Σκοπός αυτής της ... -
Πολιτικό Marketing στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024-09)Στη σημερινή εποχή, τα κοινωνικά δίκτυα έχουν πάρει το επίκεντρο, αντικαθιστώντας τις παραδοσιακές μεθόδους επικοινωνίας, όπως οι αφίσες και οι συγκεντρώσεις μεγάλης κλίμακας. Τα πολιτικά κόμματα και οι υποψήφιοι στρέφονται ... -
Διαχείριση εικονικών εκδηλώσεων και ψηφιακή επικοινωνία: η περίπτωση των διεθνών εκθέσεων βιβλίου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024)Η εργασία αυτή εξετάζει τις εικονικές εκδηλώσεις και τη σημασία της ψηφιακής επικοινωνίας στην οργάνωση και εκτέλεση σύγχρονων εκδηλώσεων, μέσα από τη διεξοδική ανάλυση των ψηφιακών στρατηγικών και πρακτικών που ... -
Social media και δημοκρατία: η αναπαραγωγή της ρητορικής μίσους στο Χ (πρώην twitter)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024-09)Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν πρωταρχική πηγή πληροφοριών και πλατφόρμα για δημόσιο λόγο. Ωστόσο, οι συνέπειες στις δημοκρατικές διαδικασίες δεν μπορεί πλήρως να ελεγχθούν. Η παρούσα πτυχιακή εργασία δίνει έμφαση ... -
Η παραπληροφόρηση στην δημόσια σφαίρα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024)Η παρούσα πτυχιακή εργασία εξετάζει το φαινόμενο της παραπληροφόρησης στη δημόσια σφαίρα, εστιάζοντας στις επιπτώσεις που έχει στην κοινωνία. Ο σκοπός της έρευνας είναι να αναλύσει τους μηχανισμούς διάδοσης της παραπληροφόρησης, ...