Now showing items 1-20 of 149

    • Η εξέλιξη της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας στην Ελλάδα, οι πτυχές των φύλων και η σχέση τους με τα κοινωνικά δίκτυα 

      Ματσούκης, Ηλίας (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024-03)
      Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετηθεί η εμφάνιση, η εξέλιξη και η δομή της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας στην Ελλάδα αλλά και στον κόσμο, η αρχή διεκδίκησης ίσων δικαιωμάτων και ο ανοικτός εορτασμός της διαφορετικότητας, η ...
    • Πως τα κοινωνικά δίκτυα επηρεάζουν την αγορά των κρυπτονομισμάτων: μελέτες περιπτώσεων 

      Κουλούρης, Χριστόφορος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024-04)
      Τα τελευταία χρόνια τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Μ.Κ.Δ.) έχουν γνωρίσει μεγάλη αποδοχή από τους χρήστες του Διαδικτύου και η δυναμική που έχουν επιτρέπει την ανεξέλεγκτη διάδοση της πληροφόρησης από τον ένα χρήστη στον ...
    • Η αφήγηση ιστοριών μέσα από φωτογραφίες: η εξέλιξη και ο ρόλος της φωτοδημοσιογραφίας 

      Παγούρα, Χριστίνα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024-06)
      Η παρούσα εργασία στοχεύει να παρουσιάσει τη διαδρομή που έχει χαράξει η φωτοδημοσιογραφία αλλά και το ρόλο τον οποίο αυτή υπηρετεί τα τελευταία χρόνια μέσα από μία βιβλιογραφική ανασκόπηση. Η μεθοδολογία η οποία χρησιμοποιήθηκε ...
    • Ψηφιακή μεταρρύθμιση: τάσεις και προοπτικές 

      Τριανταφύλλου, Γεώργιος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024-04)
      Ο όρος ψηφιακή μεταρρύθμιση αναφέρεται σε μια ποικιλία αλλαγών που υφίστανται οι κοινωνίες καθώς προσπαθούν να επωφεληθούν από τα πιθανά κέρδη που γίνονται δυνατά από τα ψηφιακά μέσα και τη νέα τεχνολογία. Ορισμένες χώρες ...
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων και τεχνητή νοημοσύνη 

      Guce, Pascal (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024-02)
      Στον 21ο αιώνα που ζούμε μπορούμε να μιλάμε πλέον για μία ψηφιακή πραγματικότητα. Τα δεδομένα των χρηστών εμπορευματοποιούνται όλο και περισσότερο από τις επιχειρήσεις με σκοπό τη «σκιαγράφηση» των καταναλωτών και την χρήση ...
    • Εθνικισμός και ιδεολογία στους οργανωμένους συνδέσμους φιλάθλων 

      Ταζίδης, Γεώργιος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024-05)
      Η εργασία αυτή προσφέρει μια διερεύνηση της πολύπλευρης σχέσης μεταξύ ποδοσφαίρου και κοινωνίας, εξετάζοντας διάφορες διαστάσεις που κυμαίνονται από τις οργανωμένες ενώσεις οπαδών μέχρι τα περιστατικά βίας και δολοφονίας ...
    • Η παραπληροφόρηση στην δημόσια σφαίρα 

      Σαμπάνι, Αλκίντα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024-04)
      Η παραπληροφόρηση είναι ένα από τα πιο συζητημένα θέματα στη σημερινή εποχή. Με την ανάπτυξη της τεχνολογίας η διάδοση της παραπληροφόρησης γίνεται ακόμα πιο εύκολη και μπορεί να αλλοιωθεί ακόμα πιο εύκολα, επηρεάζοντας ...
    • Η προπαγάνδα στα αθλητικά ΜΜΕ και η σχέση της με τον οπαδισμό 

      Λυμούσης, Νεκτάριος; Μιχάλαρος, Παύλος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024-04)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία εξετάζει το φαινόμενο της οπαδικής βίας, σε συνδυασμό με την επιρροή που ασκούν τα ΜΜΕ μέσω της προπαγάνδας, γεγονός που έχει αρνητική χροιά για την κοινωνία. Σε ένα πρώτο κεφάλαιο, επιχειρείται ...
    • Τα έμφυλα στερεότυπα στις εταιρίες επικοινωνίας στην Ελλάδα 

      Σουλοβάρι, Τζέσικα; Σταματοπούλου, Ιωάννα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024)
      Στον εργασιακό χώρο συχνά παρατηρούνται στερεότυπα και διακρίσεις, γεγονός που μπορεί να εμποδίσει την επαγγελματική ανάπτυξη και να επηρεάσει την καθημερινή ζωή των εργαζομένων. Το ζήτημα αυτό είναι ιδιαίτερα διαδεδομένο ...
    • Ψηφιακές ιστορίες και εκπαίδευση. Δημιουργία ψηφιακών ιστοριών με τη χρήση διανυσματικών γραφικών και κινουμένου σχεδίου 

      Μπίτζου, Ιωάννα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024-03)
      Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η ανάλυση αρχικά του κινουμένου σχεδίου (χωροχρονικά και σε επίπεδο πρακτικής εφαρμογής), της ψηφιακής τεχνολογίας στην εκπαίδευση, και στη συνέχεια η παρουσίαση και πρακτική ...
    • Σκιαγραφώντας το προφίλ ενός σύγχρονου gamer 

      Μίμης, Παναγιώτης; Κυριάκου, Κυριάκος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2023-04)
      Εδώ και αρκετές δεκαετίες τα βιντεοπαιχνίδια χρησιμοποιούνται για εκπαιδευτικούς αλλά κυρίως και για ψυχαγωγικούς σκοπούς. Η τεχνολογία των υπολογιστών είναι πια αρκετά διαδεδομένη και είναι πλέον ένα αναπόσπαστο κομμάτι ...
    • Ψυχογραφικά χαρακτηριστικά και αγοραστική συμπεριφορά των εφήβων 

      Κακίτσου, Νεοβούλη; Τσιλιγκερίδου, Ευδοξία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024-03)
      Η αγοραστική συμπεριφορά των εφήβων αποτελεί ένα σύνηθες πεδίο έρευνας σε διεθνές επίπεδο. Προσφάτως, γεννήθηκε το ερώτημα σχετικά με την επίδραση των κοινωνικό – δημογραφικών στοιχείων στην προαναφερθείσα διαδικασία, ...
    • Μαθαίνοντας για το Πυθαγόρειο Θεώρημα μέσω εκπαιδευτικών animated video και διανυσματικών γραφικών 

      Χατζημιχαήλ, Αναστασία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων. ΠΜΣ Ανάπτυξη Ψηφιακών Παιχνιδιών και Πολυμεσικών Εφαρμογών, 2024-04)
      Η εκπαιδευτική αξία του animation είναι τεράστια καθώς προσφέρει εκπαιδευτικές εμπειρίες που είναι προσαρμοσμένες στις ανάγκες και το επίπεδο κατανόησης των μαθητών. Το animation επιτρέπει τη δημιουργία δυναμικών, ζωντανών ...
    • Πως αντιλαμβάνονται οι Έλληνες το γυναικείο φύλο: μια ποιοτική διερεύνηση σε ένα μικρό δείγμα πολιτών 

      Πούγιου, Μαρίνα - Στεφανία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024)
      Παρά το γεγονός ότι η γυναίκα έχει κερδίσει σημαντικά δικαιώματα τον τελευταίο αιώνα, εξακολουθεί σήμερα να βιώνει διακρίσεις, προκαταλήψεις και στερεοτυπικές αντιλήψεις. Σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν η διερεύνηση της ...
    • Λόγος μίσους και το ζήτημα των έμφυλων διακρίσεων 

      Κατσιφλώρου, Στεφανία - Ευαγγελία; Μπλούνα, Μαρία - Ελένη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024-04)
      Μέσα από μια εξέταση των προοπτικών των συμμετεχόντων, η μελέτη εμβαθύνει στους διαφορετικούς ρόλους που πρέπει να αναλάβουν οι διάφορες οντότητες για να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά τα ζητήματα φύλου. Τα ευρήματα ...
    • Ολόσωμη παρακολούθηση και ενσωμάτωση σε VR 

      Μαρμαράς, Νικόλαος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων. ΠΜΣ "Ανάπτυξη Ψηφιακών Παιχνιδιών και Πολυμεσικών Εφαρμογών" (Gaming and Multimedia Application Development), 2024)
      This thesis presents an extensive examination of motion tracking technologies, focusing on the comparative analysis of outside-in and inside-out tracking methodologies, pivotal in advancing virtual reality (VR) applications. ...
    • Η προπαγάνδα από τον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο μέχρι και τον Ρωσοουκρανικό πόλεμο 

      Σάκκου, Βασιλεία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024)
      Από την ιστορική περιπέτεια της τότε «άγνωστης » προπαγάνδας, η οποία προσπαθούσε ακόμα και στην αρχαιότητα να κατευθύνει τις πεποιθήσεις των πολιτών και να διαμορφώνει τις συμπεριφορές του κοινού, βρισκόμαστε σε ένα συνεχώς ...
    • Δημιουργία εφαρμογών μικτής πραγματικότητας με βάση την τοποθεσία για τον προϊστορικό λιμναίο οικισμό Δισπηλιού 

      Μουστάκα, Μαρία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, 2024-02)
      Οι εφαρμογές μικτής πραγματικότητας χρησιμοποιούνται αποτελεσματικά σε πολλούς τομείς όπως η διαφήμιση, η ψυχαγωγία, ο τουρισμός και η εκπαίδευση. Με εμπειρίες μικτής πραγματικότητας (MR) που βασίζονται στην τοποθεσία, ...
    • Τα ΜΜΕ ως παράγοντας επιρροής και ενίσχυσης στο φαινόμενο του σεξισμού 

      Ζυγούρη, Κωνσταντίνα; Καρανώτας, Νέστορας (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-10)
      Η παρούσα εργασία διερευνά την ταυτότητα φύλου, τη διαμόρφωσή της και τον αντίκτυπό της στην κοινωνική ανισότητα. Εμβαθύνει στις διαστάσεις του βιολογικού και του κοινωνικού φύλου, αναδεικνύοντας τη σημασία τους στην ...
    • Ανάπτυξη ενός διαδραστικού παιχνιδιού εικονικής πραγματικότητας βασισμένο στην αναγνώριση κινήσεων του χρήστη 

      Γκούτζιος, Στέφανος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων. ΠΜΣ "Ανάπτυξη Ψηφιακών Παιχνιδιών και Πολυμεσικών Εφαρμογών" (Gaming and Multimedia Application Development), 2024-03)
      Το αντικείμενο που πραγματεύεται η παρούσα διπλωματική εργασία είναι η δημιουργία ενός διαδραστικού πολυπρακτορικού παιχνιδιού με στόχο να αυξηθεί η αίσθηση εμπειρίας του παίχτη αλλά και η απλοποίηση λειτουργικότητας του ...