Now showing items 1-3 of 3

    • Αξιολόγηση ιστοσελίδων τοπικών επιχειρήσεων: κριτήρια και εργαλεία 

      Ζενουνλλάρι, Δήμητρα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2023-05)
      Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η μελέτη και αξιολόγηση των ιστοσελίδων της τοπικής κοινωνίας, ιδιαίτερα αυτών της Κοζάνης ,του Βελβεντού, της Σιάτιστας και των Σερβίων, με κριτήριο ότι ανήκουν στις κατηγορίες ηλεκτρονικών ...
    • Διαχείριση κρίσεων σε επιχειρήσεις και επικοινωνία με τα ΜΜΕ 

      Σμπιλίρη, Ειρήνη - Παναγιώτα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022)
      Ο τομέας της διαχείρισης των κρίσεων έχει ανθήσει ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια εξαιτίας της συνεχούς εμφάνισης επιχειρηματικών κρίσεων και για το λόγο αυτό είναι καίριας σημασίας να ληφθούν δράσεις που κάμπτουν την κρίση. ...
    • Δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης από ελληνικές επιχειρήσεις 

      Ξενίδης, Αντώνιος; Δριστέλλας, Γεώργιος (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων., 2022-09)
      Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη είναι μια πρακτική που εφαρμόζεται σε όλο και περισσότερες εταιρείες και είναι ευρέως αποδεκτή από την κοινωνία. Οι εταιρείες, ως ενεργό μέρος της κοινωνίας, αποδεικνύουν τον κοινωνικά υπεύθυνο ...