Browsing Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης by Subject "Greek as a foreign language"
Now showing items 1-5 of 5
-
Γνωρίζω την Ελλάδα και τις "γύρω" χώρες με την μέθοδο Digital Storytelling: Εκπαιδευτικό υλικό για την ελληνική ως ξένη γλώσσα
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017)Οι νέες τεχνολογίες αποτελούν πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της νέας σύγχρονης κοινωνίας, επηρεάζοντας όλους τους τομείς της καθημερινής ζωής, και φυσικά την εκπαίδευση. Οι απεριόριστες δυνατότητες που μας προσφέρουν, καθιστά ... -
Γνωρίζω την Ελλάδα μέσα από παραδοσιακούς χορούς και τραγούδια: ένα πρότζεκτ για την ελληνική ως Γ2/ΞΓ σε μεταπτυχιακούς φοιτητές
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2015)Η παρούσα μελέτη αφορά στην εφαρμογή ενός πιλοτικού προγράμματος διδασκαλίας της Ελληνικής ως ξένης γλώσσας βασισμένου σε συνδυασμό διδακτικών μεθόδων και επικεντρωμένου στη διδασκαλία της γλώσσας με βάση την προσανατολισμένη ... -
Παραμυθοδημιουργίες και παιχνίδια: Ένα πρότζεκτ για την ελληνική ως ξένη γλώσσα σε μικρούς μαθητές
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019-05)Η παρούσα εργασία επιχειρεί να μελετήσει την αποτελεσματικότητα και την συμβολή των παραμυθιών και των παιχνιδιών στην διδασκαλία των ελληνικών ως ξένη γλώσσα. Το κοινό στο οποίο απευθύνεται είναι οι μικροί μαθητές ηλικίας ... -
Πειραματική παρέμβαση διδασκαλίας της ελληνικής γλώσσας ως ξένης σε σλαβόφωνο περιβάλλον
(Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2014)Η παρούσα εργασία επιχειρεί να μελετήσει την αποτελεσματικότητα της χρήσης ιστοριών μέσω μιας διαθεματικής προσέγγισης και να διευκρινίσει ή/και να επιβεβαιώσει τα πλεονεκτήματα της εφαρμογής αυτής, σχετικά με την εκμάθηση ... -
Πολυπαιχνιδίσματα: οι μαθητές πρόσφυγες παίζουν και μαθαίνουν την ελληνική γλώσσα και εντάσσονται στο νέο πολιτισμό
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018-05)The current task completed my master desertation and its main purpose is the construction of educational material with intercultural character for the learning of Greek as a foreign language in pupils of young refugees, ...