Browsing Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης by Subject "algebra"
Now showing items 1-4 of 4
-
Δυσκολίες κατανόησης της έννοιας της μεταβλητής στην άλγεβρα. Φαινομενικό πρόσημο των παραστάσεων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2022)Η έρευνα αυτή επικεντρώθηκε στη μελέτη του φαινομενικού προσήμου των αλγεβρικών παραστάσεων και συγκεκριμένα, στο πρόσημο των αριθμών που οι μαθητές γυμνασίου θεωρούν ότι μπορεί να αποδοθούν σε αλγεβρικές παραστάσεις που ... -
Η διπλή επίδραση της προκατάληψης του φυσικού αριθμού στην κατανόηση της έννοιας της μεταβλητής – Με ποιόν τρόπο επιδρά η ακεραιότητα και το φαινομενικό πρόσημο των αλγεβρικών παραστάσεων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών.Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020)Οι μεταβλητές στην άλγεβρα αποτελούν αλφαβητικά σύμβολα που αναπαριστούν οποιονδήποτε αριθμό. Παρ’ όλα αυτά προηγούμενες έρευνες έχουν δείξει ότι εξαιτίας της προκατάληψης του φυσικού αριθμού οι μαθητές τείνουν να ... -
Η Προκατάληψη του Φυσικού Αριθμού και η Έννοια της Μεταβλητής στην Άλγεβρα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020)Οι μαθητές συχνά αντιμετωπίζουν δυσκολίες και οδηγούνται σε παρερμηνείες στην προσπάθεια τους να κατανοήσουν την έννοια της μεταβλητής. Η συγκεκριμένη έρευνα έχει ως στόχο να διερευνήσει τον τρόπο με τον οποίο οι μαθητές ... -
Το Πέρασμα από την Αριθμητική στην Άλγεβρα και ο Ρόλος του Μηδενός: Επιστημολογικά και Διδακτικά Ζητήματα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018-03)Υπάρχει το «τίποτα»; Το «κενό» έχει ιδιότητες; Πώς μπορεί ο μαθητής να δώσει υπόσταση και να περιλάβει στις διαδικασίες σκέψης του το «μηδέν»; Στόχος της εργασίας αυτής είναι να μελετηθεί η συμπεριφορά μαθητών ηλικίας 12-13 ...