Browsing Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης by Subject "kindergarten"
Now showing items 1-8 of 8
-
Ανάπτυξη μοντέλου Σύγχρονης εξ αποστάσεως υποστήριξης για εκπαιδευτικούς Προσχολικής Εκπαίδευσης με την μέθοδο της «Έρευνας που βασίζεται στον σχεδιασμό»(Design-Based Research)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021-11)Η νόσος Covid-19 έθεσε περιορισμούς στη δημόσια ζωή, επηρεάζοντας την κοινωνία ,την οικονομία αλλά και αλλάζοντας ριζικά την εκπαίδευση. Σε αυτή την Πανδημία, η εκπαίδευση έχει ξανασχεδιαστεί και έκανε μία επανεκκίνηση ως ... -
Αντιλήψεις & Πρακτικές των Νηπιαγωγών για τη Διαχείριση της Πολιτισμικής Ετερότητας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020-11)Η διαμόρφωση των σύγχρονων κοινωνιών και οι γρήγοροι ρυθμοί αναπροσαρμογής τους μας οδηγούν στην ανάγκη δημιουργίας ένα διαπολιτισμικού πλαισίου, το οποίο θα λαμβάνει υπόψη του την ετερότητα. Ένα τέτοιο πλαίσιο θα πρέπει ... -
Απόψεις γονέων για την εισαγωγή της ξένης γλώσσας στο νηπιαγωγείο και την εκμάθηση της ξένης γλώσσας στην πρωτοσχολική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2022)Η εκμάθηση της ξένης γλώσσας να αποτελεί δυναμική και εξελικτική διαδικασία, συνεισφέροντας στη νοητική, γνωστική, κοινωνική και πολιτισμική ανάπτυξη του παιδιού. Ωστόσο, το ερώτημα για το ποια ηλικία είναι ενδεικτικότερη ... -
Αποτίμηση της ποιότητας στην προσχολική εκπαίδευση: απόψεις νηπιαγωγών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2022-03)Πλήθος ερευνών διεθνώς συνδέουν την ποιότητα της προσχολικής εκπαίδευσης με βελτιωμένα μαθησιακά αποτελέσματα στη μετέπειτα σχολική πορεία των παιδιών. Στόχος της παρούσας έρευνας είναι η αποτίμηση της ποιότητας των ... -
Εφαρμογή διδακτικής - μαθησιακής ακολουθίας στο νηπιαγωγείο: η προσέγγιση του νανόκοσμου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-06)Στη παρούσα εργασία περιγράφεται η πιλοτική εφαρμογή μίας Διδακτικής Μαθησιακής Ακολουθίας (ΔΜΑ) με κύριο στόχο την εισαγωγή του περιεχομένου της Νανοτεχνολογίας – Νανοεπιστήμης (Ν-ΕΤ) σε μαθητές Νηπιαγωγείου. Η ΔΜΑ ... -
Η χρήση της ψηφιακής αφήγησης ως μέσο κατανόησης της εννοίας της βιοποικιλότητας από παιδιά νηπιαγωγείου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2022)Η παρούσα έρευνα μελέτησε τη συμβολή της ψηφιακής αφήγησης στην κατανόηση της έννοιας της βιοποικιλότητας από μαθητές νηπιαγωγείου. Για τις ανάγκες της έρευνας η ερευνήτρια δημιούργησε βίντεο με τη βοήθεια της γλώσσας ... -
Ιστορία και τοπική ιστορία στο Νηπιαγωγείο. Θεωρητικά ζητήματα, μεθοδολογικά ερωτήματα και πρακτική εφαρμογή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018-04)Η παρούσα εργασία έχει στόχο να εξετάσει τη θέση της ιστορίας και της τοπικής ιστορίας στην εκπαίδευση της πρώτης παιδικής ηλικίας. Η έρευνα στηρίχθηκε σε επίσημα κείμενα και αναλυτικά προγράμματα καθώς και σε άρθρα, βιβλία ... -
Τα κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης: Απόψεις γονέων παιδιών προσχολικής ηλικίας για τη λειτουργία τους και τη σημασία τους, κατά τη μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020)Η παρούσα ερευνητική εργασία έχει τίτλο «Τα Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης και η σημασία τους κατά την μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο. (Τα Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης. Απόψεις γονέων παιδιών προσχολικής ...