Browsing Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης by Subject "rational numbers"
Now showing items 1-8 of 8
-
Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για τη χρήση των αναπαραστάσεων στη παρουσίαση των ρητών και άρρητων αριθμών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2022)Στην παρούσα εργασία, παρουσιάζεται μία ποιοτική έρευνα με στόχο την διερεύνηση των γνώσεων των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας αναφορικά με τις ρητές και τις άρρητες αναπαραστάσεις, ειδικότερα μελετήθηκε ο βαθμός ... -
Αποτελέσματα μιας νέας πρότασης διδασκαλίας των κλασμάτων στην Ε’ τάξη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018)Η συγκεκριμένη εργασία αφορά στο μάθημα των μαθηματικών της Ε΄ Δημοτικού. Πρόκειται για μια εναλλακτική πρόταση μάθησης των κλασμάτων και των δεκαδικών αριθμών. Μαθητές και εκπαιδευτικοί δυσκολεύονται στη μάθηση/διδασκαλία ... -
Διερεύνηση και παρέμβαση στις γνώσεις των εν ενεργεία εκπαιδευτικών στον πολλαπλασιασμό και τη διαίρεση κλασμάτων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018-06)Οι ρητοί αριθμοί αποτελούν ένα από τα πιο σημαντικά αντικείμενα στη διδασκαλία των Μαθηματικών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση στα οποία μαθητές και εκπαιδευτικοί συναντούν δυσκολίες. Σκοπός της έρευνας αυτής είναι η δυνατότητα ... -
Η ιστορική εξέλιξη της δεκαδικής αναπαράστασης των πραγματικών αριθμών και η αξιοποίησή της στη διδασκαλία των Μαθηματικών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019-10)Στην παρούσα εργασία επιδιώκουμε να σκιαγραφήσουμε το ιστορικό της επινόησης της δεκαδικής αναπαράστασης των πραγματικών αριθμών. Έχοντας ως βασικό αντικείμενο και εργαλείο της έρευνας την ιστορία, αναζητήσαμε πηγές που ... -
Η κατανόηση της πυκνής διάταξης των ρητών: Μια μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019-10)Στην εργασία αυτή παρουσιάζεται έρευνα με στόχο την διερεύνηση της κατανόησης της πυκνής διάταξης των ρητών αριθμών από 15 μαθητές της Β’ τάξης του λυκείου. Η δυσκολία της κατανόησης της πυκνής διάταξης των ρητών εντάσσεται ... -
Νοεροί υπολογισμοί με ρητούς: Διαφορές ανάμεσα στις διαθέσιμες συλλογές στρατηγικών και στην στρατηγική που επιλέγουν οι λύτες.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021-04)Στην εργασία αυτή, μαθητές της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης κλήθηκαν να απαντήσουν στην ίδια συλλογή δραστηριοτήτων νοερών υπολογισμών με ρητούς αριθμούς (κυρίως κλάσματα και μεικτούς αριθμούς). Αρχικά, οι ... -
Στρατηγικές νοερών υπολογισµών µε ρητούς αριθµούς από µαθητές Β΄ Γυµνασίου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-06)To µεγαλύτερο ποσοστό υπολογισµών στη ζωή του ανθρώπου γίνονται νοερά. Οι στρατηγικές που χρησιµοποιούνται ποικίλουν ανάλογα µε το είδος της πράξης και το είδος των αριθµητικών δεδοµένων που συµµετέχουν στην πράξη ... -
Συμπεριφορές των μαθητών της Γ' Λυκείου στους άρρητους αριθμούς
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2022)Βασικός σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνηθούν οι συμπεριφορές των μαθητών της Γ’ Λυκείου στους άρρητους αριθμούς. Πιο συγκεκριμένα θα διερευνηθούν οι γνώσεις των μαθητών που σχετίζονται με την ικανότητά των ...