Browsing Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης by Subject "teaching intervention"
Now showing items 1-5 of 5
-
Η επίδραση του φαινομενικού προσήμου στην επίλυση εξισώσεων και ανισώσεων: Μια διδακτική παρέμβαση με λανθασμένα παραδείγματα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2022)Η σημασία της κατανόησης εξισώσεων και των ανισώσεων από τους/τις μαθητές/τριες είναι μεγάλη, τόσο για την μετέπειτα πορεία τους στο σχολείο όσο και για την καθημερινή τους ζωή. Ωστόσο, πολλοί/ες μαθητές/τριες Γυμνασίου ... -
Η Ιστορία στα παιδικά ιχνογραφήματα: Έρευνα στους μαθητές της Δ' δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019-06)Η πτυχιακή μου εργασία αποτελεί μία έρευνα σε παιδιά Δ δημοτικού στην οποία τα εργαλεία θα είναι ιχνογραφήματα που θα δημιουργήσουν οι μαθητές. Μέσα από τα συγκεκριμένα ιχνογραφήματα εξετάζεται η αντίληψη που έχουν οι ... -
Η συμβολή του ψηφιακού κόμικ στην ιστορική κατανόηση: η περίπτωση των Περσικών πολέμων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019-06)Μια από τις πιο βασικές ερωτήσεις σχετικά με την Ιστορία και τη διδακτική της είναι «Τι είναι η Ιστορία;». Σύμφωνα με τον Μπούρκχαρτ «Ιστορία είναι η καταγραφή όλων εκείνων των γεγονότων μιας εποχής που μια άλλη εποχή ... -
Προφορική ιστορία και πρωτοβάθμια εκπαίδευση: μια διδακτική παρέμβαση τοπικής ιστορίας σε μαθητές Στ΄ Δημοτικού της περιοχής της Κοζάνης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2022-11)Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η εξέταση της σημασίας των προφορικών μαρτυριών στο πλαίσιο της ιστορικής εκπαίδευσης στο σύγχρονο Δημοτικό Σχολείο, μέσω μίας διδακτικής παρέμβασης Προφορικής Ιστορίας και η ανάδειξη της ... -
Υποστήριξη της πολλαπλασιαστικής σκέψης στην πρωτοσχολική ηλικία: Μια μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2022)Το μεγαλύτερο μέρος των ερευνών όσον αφορά την πολλαπλασιαστική σκέψη μέχρι πρόσφατα επικεντρωνόταν στη διαχείριση διακριτών ποσοτήτων και τη δίκαιη μοιρασιά στην πρωτοσχολική ηλικία. Επίσης είναι περιορισμένα τα δεδομένα ...