Search
Now showing items 1-6 of 6
Τα ηγετικά στυλ του Διευθυντή Α/θμιας ως προς τις καινοτόμες δράσεις
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-06)
Η παρούσα ερευνητική εργασία έχει ως σκοπό να αναδείξει τον ηγετικό ρόλο του Διευθυντή Α/θμιας εκπαίδευσης ως ιθύνοντος της σχολικής μονάδας μέσα από το πρίσμα της αναθεώρησης του σύγχρονου ρόλου του. Η ηγεσία στη σχολική ...
Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού στην Άτυπη Εκπαίδευση Παιδιών Προσφύγων: Μελέτη Περίπτωσης στη Δομή Υποδοχής Προσφύγων Σάμου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-06)
Με τις νέες συνθήκες που διαμορφώνονται στην Ευρώπη λόγω των νέων μεταναστευτικών/προσφυγικών ροών των τελευταίων ετών κρίνεται αναγκαία η διαχείρισης της κατάστασης, με βασικό ζητούμενο την ενσωμάτωση των ανθρώπων αυτών ...
Η εξίσωση ανάπτυξης του ηγέτη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-02)
Ο 21ος αιώνας έχει ξεκινήσει μ’ ένα αυξανόμενο ενδιαφέρον για τις θεωρίες της ηγεσίας. Η ηγεσία είναι ένα ζήτημα που έλκει την προσοχή όλων, μία κοινωνία ή επιχείρηση χωρίς ηγεσία δεν έχει συνοχή, δεν μπορεί ούτε να αμυνθεί ...
Ο ρόλος του ηγέτη στην παρακίνηση των εργαζομένων: Η περίπτωση των Ν.Π.Δ.Δ. των δήμων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-06)
Στους σύγχρονους οργανισμούς, η ηγεσία αποτελεί παράγοντα – κλειδί, στο πλαίσιο σύγχρονων μεθόδων διοίκησης και θεωρείται απόλυτα συνδεδεμένη με την παροχή κινήτρων στους εργαζόμενους. Η παρούσα εργασία αποτελεί μια θεωρητική ...
Η ικανότητα του Ηγέτη στη λήψη αποφάσεων μέσα από επικοινωνιακές δεξιότητες στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση-Μελέτη Περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-09)
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών δημοτικής εκπαίδευσης αναφορικά με τη διαδικασία λήψης αποφάσεων από τον ηγέτη-διευθυντή του σχολείου τους. Ένας ακόμη σκοπός της εργασίας ...
Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού: ο ρόλος της Ηγεσίας και του Mentoring στη Δημόσια Διοίκηση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-02)
Σκοπός και διακύβευμα της παρούσας εργασίας αποτελεί η απόδειξη ότι τόσο η Ηγεσία όσο και το Mentoring μπορούν να αποδειχτούν ουσιαστικοί αρωγοί στους υπαλλήλους του Δημοσίου Τομέα, ειδικά εν μέσω των ριζικών και ραγδαίων ...