Browsing Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών by Subject "inclusive education"
Now showing items 1-4 of 4
-
Ατομικοί, οικογενειακοί και σχολικοί παράγοντες σε σχέση με τη σχολική προσαρμογή/ένταξη μαθητών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες, αναπηρίες ή προβλήματα συμπεριφοράς στο Δημοτικό Σχολείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-09)Τα τελευταία χρόνια συνεχώς αυξάνεται ο μαθητικός πληθυσμός που χρειάζεται πρόσθετη υποστήριξη και ταυτόχρονα αυξάνεται και η πολυπλοκότητα και σοβαρότητα των περιπτώσεων. Πλέον στα Γενικά Σχολεία, σχεδόν σε κάθε σχολική ... -
Διαφοροποιημένη Διδασκαλία στο Δημοτικό σχολείο με στόχο την Ενταξιακή Εκπαίδευση – Απόψεις εκπαιδευτικών.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-06)Αναμφισβήτητα και λαμβάνοντας υπ’ όψιν τα σημερινά δεδομένα της πολυπολιτισμικής κοινωνίας που δημιουργήθηκε στον ελλαδικό χώρο, κυρίως από την εισροή μεταναστών, ο τομέας της εκπαίδευσης δεν θα μπορούσε να παραμείνει ... -
Η συνεκπαίδευση των παιδιών με διαταραχή ελλειμματικής προσοχής/υπερκινητικότητα στο ημερήσιο πρόγραμμα του νηπιαγωγείου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-05)Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία αποτελεί μια βιβλιογραφική έρευνα, που σχετίζεται με την ειδική αγωγή. Πιο συγκεκριμένα, η εργασία επικεντρώνεται στη Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής/Υπερκινητικότητα. Αρχικά, το πρώτο ... -
Παράλληλη Στήριξη στο Νηπιαγωγείο: «Οι απόψεις των νηπιαγωγών για το ρόλο της παράλληλης στήριξης για μια επιτυχημένη ένταξη του παιδιού στο δημοτικό σχολείο»
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-05)Η προσέγγιση της ενταξιακής εκπαίδευσης στην Ελλάδα κάνει την εμφάνιση της μέσω της Παράλληλης Στήριξης-Συνεκπαίδευσης. Ο ρόλος των εκπαιδευτικών σε αυτό τον τομέα είναι πολύ σημαντικός, καθώς μέσα από αυτό το πλαίσιο ...