Search
Now showing items 1-10 of 94
Το σχολείο μιλάει για το σχολείο· μια κριτική ανάλυση λόγου των σχολικών βιβλίων Γλώσσας και Μαθηματικών των Γ΄ και Δ΄ τάξεων του δημοτικού σχολείου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018)
Ο λόγος των σχολικών βιβλίων τοποθετεί τους αναγνώστες- μαθητές και δασκάλους- σε συγκεκριμένες θέσεις προτείνοντας συγκεκριμένες ταυτότητες. Πώς κατασκευάζουν την παιδαγωγική σχέση τα κείμενα των τεσσάρων σχολικών βιβλίων ...
Εκπαιδευτική Πολιτική για τους Πρόσφυγες: Μελέτη Περίπτωσης ζητημάτων εκπαίδευσης ΑΜΕΑ στις Δομές Φιλοξενίας Προσφύγων στο Νομό Θεσσαλονίκης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-01)
Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να διερευνήσει τα ζητήματα εκπαίδευσης των μαθητών που αντιμετωπίζουν προβλήματα αναπηρίας στις Δομές φιλοξενίας προσφύγων σε μια συγκεκριμένη περιοχή της Ελλάδας και ειδικότερα στον νομό ...
Διδασκαλία των ελληνικών σε αλβάνοφωνους μαθητές, η αλληλεπίδραση τους με το σχολικό περιβάλλον
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-02)
Αρχικά, το θέμα της παρούσας εργασίας αφορά τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας σε αλβανόφωνους μαθητές, οι οποίοι φοιτούν στο ελληνικό δημοτικό σχολείο, ταυτόχρονα αναλύεται η γενικότερη στάση του ελληνικού εκπαιδευτικού ...
Η αφηγηματική ρητορική του Αλ. Παπαδιαμάντη στη Γυφτοπούλα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-02)
Η παρούσα εργασία μελετά τη ρητορική του Αλ. Παπαδιαμάντη στη Γυφτοπούλα, υπό το πρίσμα της αρχαίας ρητορικής θεωρίας. Καταγράφονται και αναλύονται ορισμένα σχήματα λόγου και συγκεκριμένα η επαναφορά με όλες τις μορφές και ...
Σημειωτική ανάλυση των πολιτικών οπτικών συμβόλων του ακροδεξιού πολιτικού χώρου: μελέτη περίπτωσης το κόμμα της Χρυσής Αυγής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-02)
Η διπλωματική εργασία που ακολουθεί έχει ως θέμα τη σημειωτική ανάλυση 8 προεκλογικών διαφημιστικών σποτ της Χρυσής Αυγής. Το πολυτροπικό αυτό υλικό αποτέλεσε μέρος της διαφημιστικής προβολής του κόμματος της Χρυσής Αυγής ...
Νοηματοδοτώντας το μουσείο στο σχολείο: εφαρμογή της μεθόδου ολοκληρωμένης εκμάθησης ξένης γλώσσας και γνωστικού αντικειμένου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018)
Οι τεχνολογικές εξελίξεις, η παγκοσμιοποίηση και η αυξημένη ταχύτητα μετάδοσης των γνώσεων αποτελούν κεντρικά χαρακτηριστικά της σύγχρονης κοινωνίας κι έχουν μεταβάλλει σε σημαντικό βαθμό τον τρόπο λειτουργίας των ανθρώπινων ...
Παρουσίαση προγραμμάτων για το μάθημα της γλώσσας στο δημοτικό σχολείο σε πρόσφυγες και μετανάστες μαθητές
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-02)
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι μέσα από τη βιβλιογραφική ανασκόπηση, η παρουσίαση προγραμμάτων και δράσεων που εφαρμόζονται για το γλωσσικό μάθημα στο ελληνικό δημοτικό σχολείο σε πρόσφυγες και μετανάστες μαθητές/τριες. ...
Απόψεις γονέων μειονοτικών μαθητών σχετικά με την ενσωμάτωση των παιδιών τους στο εκπαιδευτικό σύστημα της Ελλάδας. Η περίπτωση αλβανικής καταγωγής
(2018-01)
Ο βασικός σκοπός της εργασίας είναι η διερεύνηση των αντιλήψεων των γονέων Αλβανών μεταναστών αναφορικά με τον βαθμό ενσωμάτωσης των παιδιών τους στο εκπαιδευτικό σύστημα της Ελλάδας. Επιμέρους στόχοι είναι η διερεύνηση: ...
Το παιδαγωγικό υλικό της Μ. Μοντεσσόρι και η χρήση του σε άτομα με αναπηρίες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-05)
Η εργασία αναφέρεται στο έργο της Μοντεσσόρι και στην συνεισφορά της στην παιδαγωγική και ιδιαίτερα στην Ειδική Αγωγή. Πιο αναλυτικά η παρούσα πτυχιακή εργασία αποτελείται από τρία κεφάλαια, ουσιαστικά τρία κύρια μέρη. Το ...
Η αυτo-αποτελεσματικότητα των τελειόφοιτων της Παιδαγωγικής Σχολής Φλώρινας: αποτελέσματα και νοηματοδοτήσεις
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018)
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ανάδειξη των πεποιθήσεων και της νοηματοδότησης της αυτο-αποτελεσματικότητας των τελειόφοιτων της Παιδαγωγικής Σχολής Φλώρινας μετά το τέλος της πρακτικής τους άσκησης, ...