Search
Now showing items 1-10 of 481
Η Περιβαλλοντική εκπαίδευση και οι μαθητές με νοητική αναπηρία: Μια εφαρμογή στο ΕΕΕΕΚ Φλώρινας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2014-06-14)
Στην παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζεται η εφαρμογή Περιβαλλοντικού Προγράμματος σε μαθητές με Νοητική Αναπηρία του Εργαστηρίου Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΕΕΕΚ) Φλώρινας. Στο Πρόγραμμα συμμετείχαν ...
Ο σεβασμός προς το περιβάλλον ως αξία στην παιδική ζωγραφική: σημειωτική ανάλυση της περιβαλλοντικής ηθικής στο παιδικό ιχνογράφημα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-06-20)
Ο σεβασμός προς το περιβάλλον αποτελεί αξία - στόχο για αρκετές δεκαετίες στην ατζέντα διεθνών συνδιασκέψεων. Η εκπαίδευση θεωρείται το μεγάλο και ελπιδοφόρο όπλο παγκοσμίως για τους μελλοντικούς πολίτες καθώς η επικράτηση ...
Αξιολόγηση εφαρμογής 2,5 D εμβύθισης στη βελτίωση της ρυθμικής ικανότητας ατόμων με νοητική αναπηρία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016)
Ελληνική Περίληψη
Η έρευνα σχεδιάστηκε με σκοπό να αξιολογήσει την εφαρμογή 2,5-D εμβύθισης στη βελτίωση της ρυθμικής ικανότητας ατόμων με νοητική αναπηρία. Ο σχεδιασμός περιλάμβανε ρυθμικές ασκήσεις με τη χρήση ...
Το παιδί στην Τέχνη του δρόμου-το Γκράφιτι: οπτικές αναπαραστάσεις της παιδικής ηλικίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-06-23)
Το γκράφιτι ως μια δημόσια έκφραση μια υποκουλτούρας ή ως μια μορφή τέχνης φέρνει στο αστικό προσκήνιο το παιδί. Παιδιά διαφορετικών ηλικιακών ομάδων απεικονίζονται ως φορείς ιδεολογιών, πολιτισμού και κοινωνικών πρακτικών. ...
Ανάλυση λεκτικής επικοινωνίας κατά τη συνεργατική επίλυση μαθηματικών προβλημάτων σε μαθητές ΣΤ΄ τάξης δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016)
Η παρούσα εργασία εξετάζει τη λεκτική αλληλεπίδραση που αναπτύσσεται μεταξύ μαθητών όταν αυτοί εργάζονται σε ζευγάρια. Με αφόρμηση της παρατήρηση της διδασκαλίας, γνώμονα τις συνεντεύξεις μαθητών και εκπαιδευτικού και ...
Καταγραφή των μνημείων-αγαλμάτων του ιστορικού κέντρου του Ναυπλίου και ο κοινωνικό-ψυχολογικός αντίκτυπος τους στους κατοίκους της περιοχής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-04)
Αναλυτικά Προγράμματα για την ελληνική ως 2η/ ξένη γλώσσα: Μια βιβλιογραφική διερεύνηση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-02-22)
Μελέτη της ικανότητας διδακτικού σχεδιασμού υποψηφίων Νηπιαγωγών στην περιοχή των Φυσικών Επιστημών: η περίπτωση της διδασκαλίας του "Κύκλου του Νερού"
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2015-07)
Η παρούσα εργασία εκπονήθηκε στο πλαίσιο του Προγράμματος των Μεταπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας. Κύριος στόχος είναι η μελετηθεί η ικανότητα προπτυχιακών φοιτητών αυτού του ...
"Το Βυζάντιο και όλοι οι άλλοι". Ένα διαθεματικό project στην ελληνική γλώσσα για μαθητές από διαφορετικό πολιτισμικό πλαίσιο"
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2014-07-03)
Μέσα από την παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρήθηκε να εφαρμοσθεί μια διδακτική προσέγγιση που είχε σα στόχο αφενός την ανάπτυξη των γλωσσικών δεξιοτήτων στην ελληνική γλώσσα σε δίγλωσσους μαθητές και αφετέρου την ...
Η έννοια της Δημοκρατίας στο άρθρο 16 του Συντάγματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-05-11)
Αντικείμενο της παρούσας μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας, αποτελεί η έρευνα της έννοιας της δημοκρατίας στην εκπαίδευση, όπως αυτή ερμηνεύεται και αναλύεται από το άρθρο 16 του Ελληνικού Συντάγματος. Η δημόσια ...