Show simple item record

dc.contributor.advisorΤριαντάρη, Σωτηρία
dc.contributor.authorΜητσιάδη, Μαρία
dc.contributor.authorMitsiadi, Maria
dc.date.accessioned2023-04-28T09:54:49Z
dc.date.available2023-04-28T09:54:49Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3449
dc.descriptionΕκπαίδευση στη Διαχείριση Ανθρώπινου δυναμικού - διαμεσολάβησηen_US
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία διερευνούμε το ρόλο που καλείται να διαδραματίσει ο σχολικός ηγέτης, για να αντιμετωπίσει και να διαχειριστεί τις συγκρούσεις που αναφύονται στο περιβάλλον του σχολείου ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε σχολεία της Α/θμιαςΕκπ/σης της περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας και διερευνήθηκαν οι απόψεις των εκπαιδευτικών για τα αίτια των συγκρούσεων, καθώς και το ρόλο του διευθυντή - ηγέτη της σχολικής μονάδας και την αποτελεσματικότητα ή όχι των τρόπων αντιμετώπισης των συγκρούσεων. Η έρευνα υλοποιήθηκε με ερωτηματολόγιο και προβήκαμε σε ποσοτική και ποιοτική ανάλυση των δεδομένων. Τα αποτελέσματα της έρευνας κατέδειξαν την αναγκαιότητα της επιμόρφωσης σε θέματα Επικοινωνίας και Συγκρούσεων, Ηγεσίας, όλων των εκπαιδευτικών και κυρίως αυτών που κατέχουν θέσεις ευθύνης και καλούνται -λόγω της θέσης τους- να διαχειριστούν τις συγκρούσεις μεταξύ των εκπαιδευτικών. Η έρευνα κατέδειξε ότι: α. οι εκπαιδευτικοί είναι απογοητευμένοι από τα άτομα που κατέχουν θέσεις ευθύνης, β. οι εκπαιδευτικοί ζητούν επιμόρφωση σε θέματα επικοινωνίας._______________ __________________________________________________________________________ Thesubjectofthe presentstudyistherolethattheschoolleaderiscalledtoplayinaddressingandmanagingconflictsarisingintheschoolenvironmentbetweenteachers. TheresearchwasconductedinprimaryschoolsofWesternMacedoniaregionofGreeceandtheteachers' viewsonthecausesoftheconflictwereinvestigated, aswellastheroleoftheheadmasterandtheeffectivenessofconflictmanagementstrategies. Thesurveywascarriedoutwith a questionnaireand a quantitativeandqualitativeanalysisofthedatawasconducted. TheresultsoftheresearchhaveshowntheneedfortrainingonCommunication, ConflictmanagementandLeadershipofallteachersandespeciallythosewhoholdpositionsofresponsibilityandarecalledupon – becauseoftheirposition – tomanageconflictsbetweenteachers. Research has also shown that: a. teachers are frustrated by those who hold positions of responsibility and b. teachers seek conflict, communication and leadership trainingen_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectσυγκρούσειςen_US
dc.subjectδιαμεσολάβησηen_US
dc.subjectηγεσίαen_US
dc.subjectLeadershipen_US
dc.subjectConflicten_US
dc.subjectMediationen_US
dc.titleΟ σχολικός ηγέτης στον ρόλο τοπυ διαμεσολαβητή για την επίλυση συγκρούσεων μεταξύ των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Μελέτη περίπτωσης σε σχολικές μονάδες της Δυτικής Μακεδονίαςen_US
dc.title.alternativeThe school leader as a mediator in conflict resolution among primary school teachers A case study in school units of Western Macedonia Greeceen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record