Show simple item record

dc.contributor.advisorΦωτόπουλος, Νίκος
dc.contributor.authorΤσουμίτα, Χριστιάνα
dc.contributor.authorTsoumita, Christiana
dc.date.accessioned2023-05-02T10:05:28Z
dc.date.available2023-05-02T10:05:28Z
dc.date.issued2019-02
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3472
dc.descriptionΜεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: Πολιτισμικές Σπουδές: Σημειωτική και Επικοινωνίαen_US
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία ανιχνεύει τη μουσική κουλτούρα των φοιτητών στα πλαίσια της σύγχρονης πολιτιστικής βιομηχανίας. Τα προϊόντα της μαζικής κουλτούρας έχουν σχεδιαστεί για τις μάζες, υποδαυλίζοντας κάθε μορφή γνήσιας τέχνης, στο βωμό του κέρδους. Η σύγχρονη μαζική κουλτούρα έχει επηρεάσει και τα προϊόντα της μουσικής κουλτούρας. Το ερευνητικό πρόβλημα αυτής της εργασίας είναι ο τρόπος διαμόρφωσης της μουσικής κουλτούρας στους φοιτητές. Συγκεκριμένα, διερευνώνται η σημαντικότητα ακρόασης μουσικής στην καθημερινή ζωή των φοιτητών, τα είδη μουσικής που προτιμούν, οι παράγοντες που πιστεύουν πως διαμορφώνουν τη μουσική τους κουλτούρα, καθώς και οι απόψεις τους για το βαθμό επιρροής τους από τα ΜΜΕ. Το δείγμα της ερευνητικής προσέγγισης αποτελούν 31 φοιτητές των Α.Ε.Ι. του Π.Δ.Μ. (Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας) στη Φλώρινα. Ως ερευνητικό εργαλείο συλλογής των δεδομένων χρησιμοποιείται η δομημένη ηλεκτρονική συνέντευξη, οπότε οι απαντήσεις αναλύονται περιγραφικά. Τα αποτελέσματα της ερευνητικής προσέγγισης, συμπίπτουν σε μεγάλο βαθμό με αυτά των προηγούμενων ερευνών. _________________________________________________________________________________________ The present thesis detects the musical culture of students in the context of the modern cultural industry. The products of mass culture have been designed for the masses by fomenting every form of genuine art on the altar of profit. Modern mass culture has also influenced the products of musical culture. The research problem of this thesis is the way that musical culture is shaped to students. In particular, the importance of listening to music in the everyday life of students, the types of music they prefer, the factors that they believe are shaping their musical culture, and their views on the degree of influence from the media are explored. The sample of the research approach is made up of 31 students of the Higher Educational Institutes of the University of Western Macedonia in Florina. The structured electronic interview is used as a research tool for collecting data, so the answers are discussed in a descriptive way. The results of the research approach coincide with those of previous surveys to a large extenten_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectπολιτιστική βιομηχανίαen_US
dc.subjectμουσική κουλτούραen_US
dc.subjectπαράγοντεςen_US
dc.subjectmass cultureen_US
dc.subjectmusical cultureen_US
dc.subjectfactorsen_US
dc.titleΗ Μουσική κουλτούρα των νέων στη σύγχρονη πολιτιστική βιομηχανία: μια ερευνητική προσέγγιση των παραγόντων που διαμορφώνουν τη μουσική κουλτούρα στους φοιτητές των Α.Ε.Ι. του Π.Δ.Μ.en_US
dc.title.alternativeThe music culture of young people in the modern cultural industry: a research approach of the factors that form the music culture of the students of the University of Western Macedoniaen_US
dc.typeMSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record