Show simple item record

dc.contributor.advisorΠλιόγκου, Βασιλική
dc.contributor.authorΠαπαδίνα, Κωνσταντίνα- Μαρία
dc.contributor.authorPapadina, Konstantina- Maria
dc.date.accessioned2023-05-09T09:14:40Z
dc.date.available2023-05-09T09:14:40Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3547
dc.descriptionΠροπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.description.abstractΩς έμφυλη βία ορίζεται η οποιαδήποτε κακοποιητική πράξη η οποία ασκείται σε ένα άτομο λόγω του κοινωνικού ή βιολογικού του φύλου με κύριο αποδέκτη το γυναικείο φύλο. Η έμφυλη βία δεν έχει χωροταξικά όρια, ως εκ τούτου συναντάται ακόμη και στο χώρο της εκπαίδευσης. Με βάση τα παραπάνω, στην παρούσα εργασία, στο πρώτο μέρος γίνεται μία εκτενής αναφορά στην έμφυλη βία, καθώς και σε άλλα είδη βίας, στην διάκριση κοινωνικού και βιολογικού φύλου αλλά και στην αντιμετώπιση και την πρόληψη του φαινομένου από την πλευρά της πολιτείας και της εκπαίδευσης. Στο δεύτερο μέρος, παρουσιάζεται έρευνα σχετικά με την έμφυλη βία στην εκπαίδευση στην οποία έλαβαν μέρος 70 εκπαιδευτικοί και τα αποτελέσματα αυτής. Η έρευνα η οποία υλοποιήθηκε ήταν ποσοτική και οι εκπαιδευτικοί κλήθηκαν να καταγράψουν τις απόψεις και τις εμπειρίες τους σχετικά με το φαινόμενο. __________________________________________________________________ Gender-based violence is defined as any abusive act that is perpetrated on a person because of their social or biological sex, with the main recipient being the female sex. Gender-based violence has no spatial boundaries, therefore it is found even in the field of education. Based on the above, in this paper, in the first part, an extensive reference is made to gender violence, as well as to other types of violence, to the distinction of social and biological sex, but also to the treatment and prevention of the phenomenon from the point of view of the state and education. In the second part, research on gender-based violence in education involving 70 teachers and its results is presented. The research that was implemented was quantitative and teachers were asked to record their opinions and experiences regarding the phenomenon.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημώνen_US
dc.subjectέμφυλη βίαen_US
dc.subjectπρόληψη-αντιμετώπισηen_US
dc.subjectεκπαίδευσηen_US
dc.subjectgender-based violenceen_US
dc.subjectprevention-treatmenten_US
dc.subjecteducationen_US
dc.titleΑπόψεις Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για την Έμφυλη Βίαen_US
dc.title.alternativeGender violence: Educator'stanceen_US
dc.typeBSc thesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record