Show simple item record

dc.contributor.authorΠετρακάκη, Ειρήνη
dc.date.accessioned2023-06-29T10:11:12Z
dc.date.available2023-06-29T10:11:12Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/3730
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του Μεταπτυχιακού προγράμματος Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού, Επικοινωνία και Ηγεσία. Το θέμα που αναπτύχθηκε είναι ο ρόλος της συναισθηματικής νοημοσύνης στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση με μελέτη περίπτωσης τα σχολεία της Κεντρικής Μακεδονίας. Σχετικά με τη συναισθηματική νοημοσύνη, είναι γεγονός πως αυτή συμβάλλει σε μεγάλο βαθμό στη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού και στη διαμόρφωση ενός θετικού κλίματος στη σχολική μονάδα και γενικότερα στην αρμονική συμπεριφορά των μελών της προκειμένου αυτή να λειτουργεί αποτελεσματικά. Επίσης, η συναισθηματική νοημοσύνη συνδέεται άρρηκτα με την ηγεσία, καθώς ο αποτελεσματικός διευθυντής-ηγέτης οφείλει να έχει υψηλή συναισθηματική νοημοσύνη για να κατανοεί τα συναισθήματα των άλλων και να τους επηρεάζει όταν κρίνεται απαραίτητο για να τον ακολουθούν εθελοντικά και πρόθυμα ούτως ώστε να επιτύχουν τους κοινούς στόχους και το όραμα τους.en_US
dc.description.sponsorshipΕπιβλέπων Καθηγητής: Τριαντάρη Σωτηρίαen_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠετρακάκη, Ειρήνηen_US
dc.subjectΣυναισθηματική Νοημοσύνη, Ηγεσία, Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Κεντρική Μακεδονία, Ενσυναίσθηση, Αποτελεσματικός διευθυντής-ηγέτηςen_US
dc.titleΟ ρόλος της συναισθηματικής νοημοσύνης στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Μελέτη περίπτωσης: Σχολεία Κεντρικής Μακεδονίαςen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record