Ο Πολυσχιδής ηγέτης- εκπαιδευτικός και η εφαρμογή προγραμμάτων κοινωνικής και συναισθηματικής αγωγής στο πλαίσιο της ορθής εκπαιδευτικής διακυβέρνησης στην μετα covid εποχή
Abstract
Εισαγωγή: Το σχολείο είναι ένα μοναδικό περιβάλλον μέσα στο οποίο η κοινωνική και συναισθηματική ευημερία των νέων μπορεί να προωθηθεί και να διδαχθούν οι κρίσιμες δεξιότητες για το σχολείο, την εργασία και τη ζωή. Ο ρόλος του πολυσχιδούς ηγέτη εκπαιδευτικού είναι σημαντικός στην προώθηση και υιοθέτηση τέτοιων προγραμμάτων.
Σκοπός: Η παρούσα μελέτη αποσκοπεί στο να διερευνήσει τα χαρακτηριστικά του πολυσχιδούς ηγέτη εκπαιδευτικού και την εφαρμογή των προγραμμάτων κοινωνικής και συναισθηματικής αγωγής στο πλαίσιο της ορθής εκπαιδευτικής διακυβέρνησης μετά την εποχή της πανδημίας από τον covid-19 στις σχολικές μονάδες του νομού Ιωαννίνων.
Υλικό – Μέθοδος: Το δείγμα της έρευνας είναι 100 εκπαιδευτικοί Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του νομού Ιωαννίνων. Το εργαλείο της έρευνας είναι το ερωτηματολόγιο που αποτελείται από 29 ερωτήσεις κλειστού τύπου με την κλίμακα μέτρησης Likert.
Αποτελέσματα: Ο μέσος όρος και η τυπική απόκλιση των απόψεων των εκπαιδευτικών σχετικά με τον «πολυσχιδή ως ηγέτη - εκπαιδευτικό» προέκυψαν να είναι (Mean=3.75 St. Deviation=.29) το οποίο δείχνει μια αρκετά καλή εικόνα του. Ο μέσος όρος και η τυπική απόκλιση των απόψεων των εκπαιδευτικών σχετικά με «τα προγράμματα κοινωνικής και συναισθηματικής αγωγής» προέκυψαν να είναι (Mean=4.20 St. Deviation=.40) το οποίο δείχνει μια αρκετά καλή εικόνα. Ο μέσος όρος και η τυπική απόκλιση των απόψεων των εκπαιδευτικών σχετικά με τον «ρόλο του πολυσχιδή ηγέτη εκπαιδευτικού στην μετά covid εποχή» προέκυψαν να είναι (Mean=3.73 St. Deviation=.33) το οποίο δείχνει μια μέτρια εικόνα...