Η Διερεύνηση διαχείρισης των συγκρούσεων στην περ ίοδο πανδημίας Covid 19 σε σχέση με την ικανοποίηση των εργαζομένων. Μελέτη Περίπτωσης : Η Περιφέρεια Θεσσαλίας
Abstract
Σκοπός:
Η διενεργηθείσα συγχρονική μελέτη διερεύνησε τη διαχείριση
συγκρούσεων, τους παράγοντες εκδήλωσης συ γκ ρο ύσ εων, την εργασιακή
ικα νοποίη ση και τη σχέση μεταξύ διαχείρισης συγκρούσεων και εργασιακής
ικανοποίησης των εργαζομένων της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Επιπροσθέτως
ερευνήθηκε η σχέση μεταξύ όλων των παραγόντων με τα κοινωνιοδη μογραφικά
εργασιακά χαρακτηρ ισ τι κά του δείγματος.
Υλικό & Μέθοδος:
Συμμετείχαν 140 εργαζόμενοι . Η συμπλήρωση του
ερωτηματολογίου πραγματοποιήθηκε μέσω της πλατφόρμ ας Google Forms
Το ερωτηματολόγιο απαρτιζότα
ν από 3 επιμέρους τμήματα: α) Τα
κοινωνιοδημογραφικά εργασιακά χαρακτηριστ ικ ά τω ν εργαζομένων. β) την
Κ λίμακ α Διαχείρισης Συγκρούσεων ( CMQ ) και γ) την Κλίμακα Εργασιακής
Ικανοποίησης ( JJS του Spector .
Το στατιστικό πακέτο χρήσης ήταν το
SPSS 26. 0.
Αποτελέσματα:
Το 74,3% του δείγματος ήταν γυναίκες, έγγαμοι (50%) και
απόφοιτοι Τ ρ ιτ οβ άθμιας ( 45,7%45,7%). Οι περισσότεροι εξ αυτών ήταν Ιδιωτικοί
Υπάλληλοι 55,7%55,7%) με πάνω από 10 έτη προϋπηρεσίας 57,1%57,1%)). Το ποσοστό
έλλε ιψης ενημέρωσης των εργαζομένων σχετικά με θέματα διαχείρισης συγκρούσεων
ήταν ιδιαίτερα υψηλό ( 6 1,4% Αναφορικά μ ε την κουλ το ύρα της ομάδας σε σχέση με
τ ις συγκρούσεις, παρατηρήθηκε ότι το 35,6% έχει έλθει σε σύγκρουση στον
εργασιακό του χώρο, ενώ τ ο επικρατέστερο μοντέλο διαχείρισης συγκρούσεων ήταν
η Αποφυγή ( 45,9%45,9%)). Η μέση τιμή των παραγόντων που προκαλούν συγκρούσεις ή ταν
μέ τρια υψηλή (62,88)...