Show simple item record

dc.contributor.authorΧάιτα, Μάρθα
dc.date.accessioned2024-09-17T12:54:10Z
dc.date.available2024-09-17T12:54:10Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/4928
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση της ηγετικής μετασχηματιστικής συμπεριφοράς των διευθυντών και προϊσταμένων των σχολικών μονάδων και ο εντοπισμός του επιπέδου ενσυναίσθησης των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Προς αυτό το στόχο, η κατανόηση των ιδιαίτερων γνωρισμάτων που χαρακτηρίζουν έναν ηγέτη και δη τον ηγέτη που δραστηριοποιείται εντός του εκπαιδευτικού πλαισίου όπως επίσης η διερεύνηση του φάσματος της συναισθηματικής νοημοσύνης λαμβάνουν ιδιαίτερη αξία στο παρόν έργο. Έπειτα θα διερευνηθεί πως αυτοί οι δύο παράγοντες μπορεί να επηρεάσουν την συνεργασία οικογένειας και σχολείου η οποία διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην υγιή γνωστική, συναισθηματική και κοινωνική ανάπτυξη των παιδιών. Η επικοινωνία και συνεργασία εκπαιδευτικών και γονέων θέτει ως αναγκαιότητα την διερεύνηση του συνθέτου αυτού πεδίου και την κατανόηση των στοιχείων που τη διαμορφώνουν...en_US
dc.description.sponsorshipΕπιβλέπουσα καθηγήτρια: Τριαντάρη Σωτηρίαen_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΧάιτα, Μάρθαen_US
dc.subjectΗγεσίαen_US
dc.subjectΕκπαιδευτικοίen_US
dc.subjectΕιδικοί παιδαγωγοίen_US
dc.subjectΠρωτοβάθμια εκπαίδευσηen_US
dc.titleΗ Ηγετική μετασχηματιστική συμπεριφορά του διευθυντή και η ενσυναίσθηση του εκπαιδευτικού γενικής και ειδικής εκπαίδευσης, ως παράγοντας επιρροής της συνεργασίας του εκπαιδευτικού με την οικογένεια, στα πλαίσια της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσηςen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record