dc.contributor.author | Χάιτα, Μάρθα | |
dc.date.accessioned | 2024-09-17T12:54:10Z | |
dc.date.available | 2024-09-17T12:54:10Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/4928 | |
dc.description.abstract | Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση της ηγετικής μετασχηματιστικής συμπεριφοράς των διευθυντών και προϊσταμένων των σχολικών μονάδων και ο εντοπισμός του επιπέδου ενσυναίσθησης των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Προς αυτό το στόχο, η κατανόηση των ιδιαίτερων γνωρισμάτων που χαρακτηρίζουν έναν ηγέτη και δη τον ηγέτη που δραστηριοποιείται εντός του εκπαιδευτικού πλαισίου όπως επίσης η διερεύνηση του φάσματος της συναισθηματικής νοημοσύνης λαμβάνουν ιδιαίτερη αξία στο παρόν έργο. Έπειτα θα διερευνηθεί πως αυτοί οι δύο παράγοντες μπορεί να επηρεάσουν την συνεργασία οικογένειας και σχολείου η οποία διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην υγιή γνωστική, συναισθηματική και κοινωνική ανάπτυξη των παιδιών. Η επικοινωνία και συνεργασία εκπαιδευτικών και γονέων θέτει ως αναγκαιότητα την διερεύνηση του συνθέτου αυτού πεδίου και την κατανόηση των στοιχείων που τη διαμορφώνουν... | en_US |
dc.description.sponsorship | Επιβλέπουσα καθηγήτρια: Τριαντάρη Σωτηρία | en_US |
dc.language.iso | gr | en_US |
dc.publisher | Χάιτα, Μάρθα | en_US |
dc.subject | Ηγεσία | en_US |
dc.subject | Εκπαιδευτικοί | en_US |
dc.subject | Ειδικοί παιδαγωγοί | en_US |
dc.subject | Πρωτοβάθμια εκπαίδευση | en_US |
dc.title | Η Ηγετική μετασχηματιστική συμπεριφορά του διευθυντή και η ενσυναίσθηση του εκπαιδευτικού γενικής και ειδικής εκπαίδευσης, ως παράγοντας επιρροής της συνεργασίας του εκπαιδευτικού με την οικογένεια, στα πλαίσια της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |