Η Ηγετική μετασχηματιστική συμπεριφορά του διευθυντή και η ενσυναίσθηση του εκπαιδευτικού γενικής και ειδικής εκπαίδευσης, ως παράγοντας επιρροής της συνεργασίας του εκπαιδευτικού με την οικογένεια, στα πλαίσια της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
Abstract
Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση της ηγετικής μετασχηματιστικής συμπεριφοράς των διευθυντών και προϊσταμένων των σχολικών μονάδων και ο εντοπισμός του επιπέδου ενσυναίσθησης των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Προς αυτό το στόχο, η κατανόηση των ιδιαίτερων γνωρισμάτων που χαρακτηρίζουν έναν ηγέτη και δη τον ηγέτη που δραστηριοποιείται εντός του εκπαιδευτικού πλαισίου όπως επίσης η διερεύνηση του φάσματος της συναισθηματικής νοημοσύνης λαμβάνουν ιδιαίτερη αξία στο παρόν έργο. Έπειτα θα διερευνηθεί πως αυτοί οι δύο παράγοντες μπορεί να επηρεάσουν την συνεργασία οικογένειας και σχολείου η οποία διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην υγιή γνωστική, συναισθηματική και κοινωνική ανάπτυξη των παιδιών. Η επικοινωνία και συνεργασία εκπαιδευτικών και γονέων θέτει ως αναγκαιότητα την διερεύνηση του συνθέτου αυτού πεδίου και την κατανόηση των στοιχείων που τη διαμορφώνουν...