Show simple item record

dc.contributor.advisorΓκιαούρη, Στεργιανή
dc.contributor.authorΚαραπιπέρη, Χριστίνα
dc.contributor.authorKarapiperi, Christina
dc.date.accessioned2025-01-13T10:28:41Z
dc.date.available2025-01-13T10:28:41Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/5219
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία εξετάζει την αξιολόγηση της διδασκαλίας των μαθηματικών σε μαθητές/τριες με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στα σχολεία πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης μέσω της εφαρμογής και υλοποίησης των πρωτοκόλλων παρατήρησης από ομότιμους. Η εν λόγω έρευνα έχει ως στόχο να αξιολογήσει και ταυτόχρονα να αναδείξει την αποτελεσματικότητα της παρατήρησης από ομότιμους ως ένα αναγκαίο, απαραίτητο και χρήσιμο εργαλείο για την καλυτέρευση του τρόπου διδασκαλίας του μαθήματος των μαθηματικών στα πλαίσια των σχολικών τάξεων χωρίς διακρίσεις και αποκλεισμούς. Επίσης, η εν λόγω έρευνα εστιάζει στην ανεύρεση των ιδανικότερων μεθόδων, πρακτικών, λύσεων και προσκλήσεων για τη καλυτέρευση του συνόλου της μάθησης και της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε μαθητές/τριες με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. ________________________________________________________________________________________________________________________________This paper examines the evaluation of mathematics teaching to students with special educational needs in primary schools through the implementation and implementation of peer observation protocols. This research aims to evaluate and at the same time highlight the effectiveness of peer observation as a necessary, essential, and useful tool for improving the way mathematics is taught in classrooms without discrimination and exclusion. Also, this research focuses on finding the most ideal methods, practices, solutions, and challenges for the improvement of the overall learning and educational process in students with special educational needsen_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectμαθησιακές δυσκολίεςen_US
dc.subjectπαρατήρησηen_US
dc.subjectομότιμοιen_US
dc.subjectαξιολόγησηen_US
dc.subjectσυμπερίληψηen_US
dc.subjectlearning disabilitiesen_US
dc.subjectobservationen_US
dc.subjectpeersen_US
dc.subjectassessementen_US
dc.subjectinclusionen_US
dc.titleΗ αξιολόγηση του μαθήματος των μαθηματικών στο Δημοτικό σχολείο σε παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, μέσα από πρωτόκολλα παρατήρησης ομοτίμων εκπαιδευτικώνen_US
dc.title.alternativeThe assessment of mathematics lessons in primary school for children with special educational needs through peer observation protocolsen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record