Η αξιολόγηση του μαθήματος των μαθηματικών στο Δημοτικό σχολείο σε παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, μέσα από πρωτόκολλα παρατήρησης ομοτίμων εκπαιδευτικών
Abstract
Η παρούσα εργασία εξετάζει την αξιολόγηση της διδασκαλίας των
μαθηματικών σε μαθητές/τριες με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στα σχολεία
πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης μέσω της εφαρμογής και υλοποίησης των πρωτοκόλλων
παρατήρησης από ομότιμους. Η εν λόγω έρευνα έχει ως στόχο να αξιολογήσει και
ταυτόχρονα να αναδείξει την αποτελεσματικότητα της παρατήρησης από ομότιμους ως
ένα αναγκαίο, απαραίτητο και χρήσιμο εργαλείο για την καλυτέρευση του τρόπου
διδασκαλίας του μαθήματος των μαθηματικών στα πλαίσια των σχολικών τάξεων
χωρίς διακρίσεις και αποκλεισμούς. Επίσης, η εν λόγω έρευνα εστιάζει στην ανεύρεση
των ιδανικότερων μεθόδων, πρακτικών, λύσεων και προσκλήσεων για τη καλυτέρευση
του συνόλου της μάθησης και της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε μαθητές/τριες με
ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
________________________________________________________________________________________________________________________________This paper examines the evaluation of mathematics teaching to students with
special educational needs in primary schools through the implementation and
implementation of peer observation protocols. This research aims to evaluate and at the
same time highlight the effectiveness of peer observation as a necessary, essential, and
useful tool for improving the way mathematics is taught in classrooms without
discrimination and exclusion. Also, this research focuses on finding the most ideal
methods, practices, solutions, and challenges for the improvement of the overall
learning and educational process in students with special educational needs