Π.Μ.Σ. Επιστήμες της Αγωγής: Η Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση και στη Δια Βίου Κατάρτιση-Επιμόρφωση Educational Studies: Evaluation in Education and Evaluation in Lifelong Learning
Browse by
Recent Submissions
-
Η αυτοαξιολόγηση του/της εκπαιδευτικού ως προς την αποτελεσματικότητα του/της
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2025-01)Η διπλωματική εργασία με τίτλο «Η αυτοαξιολόγηση του/της εκπαιδευτικού ως προς την αποτελεσματικότητα του/της» επικεντρώνεται στη μελέτη της αυτοαξιολόγησης ως εργαλείο βελτίωσης της σχολικής κουλτούρας και της ... -
Οι ανισότητες στην εκπαίδευση στην Ελλάδα : Ο αντίκτυπος της οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα 2008-2018.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2025-01)Το πρώτο μέρος της εργασίας εξετάζει τις επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα (2008-2018) στο εκπαιδευτικό σύστημα και αναλύει τις προτάσεις του ΟΟΣΑ για την αναμόρφωσή του. Αρχικά, αναλύονται οι αιτίες και η ... -
Η αξιολόγηση μαθητών και μαθητριών με μεταναστευτικό/προσφυγικό υπόβαθρο σύμφωνα με τις απόψεις φιλολόγων στα γυμνάσια της Χίου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2025-01)Η όλο και μεγαλύτερη αύξηση των μαθητών και μαθητριών με μεταναστευτικό/προσφυγικό υπόβαθρο στις τάξεις, ανέδειξε την ανάγκη για ενσωμάτωση των παιδιών αυτών στο σχολικό περιβάλλον και προσαρμογή της εκπαιδευτικής ... -
Απόψεις και εμπειρίες εκπαιδευτικών σχετικά με τις διαδικασίες αξιολόγησης σε Κέντρο Δημιουργικής απασχόλησης ατόμων με αναπηρία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2025-01)Η παρούσα έρευνα έχει στόχο να διερευνήσει τις αντιλήψεις και τις εμπειρίες των εκπαιδευτικών σχετικά με τις πρακτικές αξιολόγησης στα Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης Ατόμων με Αναπηρία στην Ελλάδα, εστιάζοντας στις ... -
Απόψεις των εκπαιδευτικών για τον ρόλο των νοσηλευτών/τριών σε γενικά και ειδικά σχολεία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2025-01)Η παρουσία των σχολικών νοσηλευτών/τριών στο σχολικό περιβάλλον αναγνωρίζεται ευρέως από τους/τις εκπαιδευτικούς δεδοµένου ότι τους/τις επιτρέπει να επικεντρωθούν περισσότερο στους εκπαιδευτικούς τους ρόλους. Τόσο στο ... -
Αντιλήψεις και κίνητρα, διευθυντών σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, για την αξιολόγηση διευθυντών : Κριτήρια και πρακτικές σύμφωνα με τον νόμο 4823/2021
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2025)Η παρούσα διπλωματική εργασία, εξετάζει την αξιολόγηση των διευθυντών σχολικών μονάδων, εστιάζοντας στα κριτήρια και τις πρακτικές που καθορίζονται από τον νόμο 4823/2021. Ο νόμος αυτός, εισήγαγε αλλαγές, στη διαδικασία ... -
Διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής σχετικά με την υιοθέτηση ενταξιακών διδακτικών στρατηγικών επιστημονικά τεκμηριωμένων για μαθητές/τριες με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2025-01)Η αξιοποίηση τεκμηριωμένων στρατηγικών διδασκαλίας στην ειδική εκπαίδευση αποτελεί μία εξαιρετικά σημαντική πρακτική για την ενίσχυση των μαθησιακών και συμπεριφορικών αποτελεσμάτων της εκπαίδευσης. Για το λόγο αυτό, ... -
Συμπεριφορές παιδιών σε ένα περιβάλλον διαπολιτισμικού σχολείου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2025-01)Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει τις συμπεριφορές των παιδιών σε ένα διαπολιτισμικό σχολικό περιβάλλον, με στόχο να κατανοήσει πώς οι εκπαιδευτικές πρακτικές επηρεάζουν τη συνεργασία, την κοινωνική αποδοχή, την ... -
Απόψεις των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών της ΔΔΕ Γ’ Αθήνας σχετικά με την ατομική αξιολόγηση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2025-01)Εισαγωγή: Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών αποτελεί ένα ζήτημα που τίθεται στο επίκεντρο στα εκπαιδευτικά συστήματα διεθνώς. Στην Ελλάδα από το 2021 το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (ΥΠΑΙΘΑ) έχει ... -
Κριτική Ανάλυση Λόγου στα κείμενα της Bernardine Evaristo
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2025-01)Η συγκεκριμένη διπλωματική διατριβή διερευνά τη ζωή και το έργο της Μπερναντίν Εβαρίστο, ενώ αναδεικνύει με αυτόν τον τρόπο τη συμβολή της ίδιας στον φεμινισμό και στη σύγχρονη λογοτεχνία. Έτσι ξεκινά με τη βιογραφία ... -
Αντιλήψεις Διευθυντών/τριών του νομού Ηρακλείου τα σχολεία των οποίων συμμετείχαν στις Εθνικές Εξετάσεις Διαγνωστικού Χαρακτήρα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2025-01)Η έρευνα εξετάζει τις αντιλήψεις διευθυντών και διευθυντριών σχολείων του νομού Ηρακλείου σχετικά με τις Εθνικές Εξετάσεις Διαγνωστικού Χαρακτήρα, αναλύοντας τον ρόλο των διεθνών διαγωνισμών PISA και TIMSS στις ... -
Εναλλακτικές τεχνικές αξιολόγησης ως μια αυθεντική μορφή αξιολόγησης.Aπόψεις εκπαιδευτικών B/θμιας Εκπαίδευσης για τη λειτουργικότητα και αποτελεσματικότητά τους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2025-01)Η αξιολόγηση μέσω εναλλακτικών μορφών είναι μια συνεχής και δυναμική διαδικασία που συνδέεται με τις διαδικασίες μάθησης κι όχι μόνο με το τελικό αποτέλεσμα. Μια τέτοια αξιολόγηση εκτός από τον ανατροφοδοτικό της ρόλο ... -
Απόψεις εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για τους παράγοντες που επηρεάζουν την αποτελεσματικότητα τους σε σχολεία αγροτικών/ ημιαστικών περιοχών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2025-01)Η αποτελεσματικότητα του/της εκπαιδευτικού είναι μία δυναμική κατάσταση η οποία βρίσκεται υπό συνεχή διαμόρφωση και εξαρτάται από το σχολικό περιβάλλον και την εκπαιδευτική πολιτική. Η παρούσα διπλωματική εργασία ... -
Απόψεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού τους έργου. Η περίπτωση της Λήμνου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2025-01)Η παρούσα έρευνα πραγματεύεται τη διερεύνηση των απόψεων εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στη Λήμνο, αναφορικά με το ζήτημα της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου, όπως εφαρμόστηκε στις σχολικές μονάδες με ... -
Διερεύνηση των συνθηκών εργασίας, της υγείας και της ποιότητας ζωής των εναεριτών στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2025-01)ΕΙΣΑΓΩΓΗ: Οι εναερίτες, οι οποίοι είναι απαραίτητοι για τη συντήρηση και την επισκευή συστημάτων ηλεκτρικής ενέργειας, συχνά εργάζονται υπό επικίνδυνες συνθήκες. Η μελέτη αυτή εξετάζει τις σωματικές, ψυχολογικές και ... -
Διερεύνηση απόψεων εκπαιδευτικών σχετικά με τις ανισότητες στο καθημερινό εκπαιδευτικό περιβάλλον
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024-09)Η παρούσα διπλωµατική εργασία διερευνά το φαινόµενο της κοινωνικής ανισότητας στα σχολεία, εστιάζοντας σε κοινωνικό πλαίσιο, όπου τα σχολεία διαδραµατίζουν ουσιαστικό ρόλο στον καθορισµό της κοινωνικής θέσης. Σε ... -
Ο ρόλος των ΣΔΕ και η συμβολή τους στην ποιότητα ζωής και την κοινωνική ένταξη των εκπαιδευομένων : η περίπτωση του ΣΔΕ Ιωαννίνων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024-09)Στην παρούσα εργασία διερευνήθηκε ο θεσμός των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας(ΣΔΕ) και κατά πόσο αυτά συμβάλουν στην ποιότητα ζωής και την κοινωνική ένταξη των εκπαιδευομένων. Τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας είναι ένα ευρωπαϊκό ... -
Αρχική κατάρτιση και απασχόληση: Διερεύνηση στάσεων και αντιλήψεων εκπαιδευόμενων ΙΕΚ στο νομό
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024-09)Η Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση και η σύνδεση της με την αγορά εργασίας έχει αναδειχθεί τα τελευταία χρόνια σε θεμελιώδη παράγοντα για την ενίσχυση της απασχολησιμότητας, την ανάπτυξη του ανθρωπίνου κεφαλαίου ... -
Εκπαιδευτική ηγεσία και αυτοαποτελεσματικότητα του σχολικού διευθυντή/προϊστάμενου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024-09)Αντικείμενο της παρούσας έρευνας αποτελεί η μελέτη της εκπαιδευτικής ηγεσίας και του αισθήματος αυτοαποτελεσματικότητας του σχολικού διευθυντή/προϊστάμενου ως ηγέτη του εκπαιδευτικού οργανισμού. Η σχολική ηγεσία έχει ... -
Αξιολόγηση του βαθμού επαγγελματικής εξουθένωσης και ικανοποίησης: H περίπτωση παιδαγωγών και βοηθών παιδαγωγών προσχολικής αγωγής σε παιδικούς σταθμούς
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024-09)ΕΙΣΑΓΩΓΗ: Η εξουθένωση είναι ένα σύνδρομο, το οποίο αποτελεί ένα διαχρονικό φαινόμενο και έχει αρνητικές επιπτώσεις τόσο στην ψυχική όσο και στη σωματική υγεία των ανθρώπων. Υψηλότερα επίπεδα επαγγελματικής εξουθένωσης ...