Π.Μ.Σ. Επιστήμες της Αγωγής: Η Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση και στη Δια Βίου Κατάρτιση-Επιμόρφωση Educational Studies: Evaluation in Education and Evaluation in Lifelong Learning
Browse by
Recent Submissions
-
Διερεύνηση απόψεων εκπαιδευτικών σχετικά με τις ανισότητες στο καθημερινό εκπαιδευτικό περιβάλλον
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024-09)Η παρούσα διπλωµατική εργασία διερευνά το φαινόµενο της κοινωνικής ανισότητας στα σχολεία, εστιάζοντας σε κοινωνικό πλαίσιο, όπου τα σχολεία διαδραµατίζουν ουσιαστικό ρόλο στον καθορισµό της κοινωνικής θέσης. Σε ... -
Ο ρόλος των ΣΔΕ και η συμβολή τους στην ποιότητα ζωής και την κοινωνική ένταξη των εκπαιδευομένων : η περίπτωση του ΣΔΕ Ιωαννίνων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024-09)Στην παρούσα εργασία διερευνήθηκε ο θεσμός των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας(ΣΔΕ) και κατά πόσο αυτά συμβάλουν στην ποιότητα ζωής και την κοινωνική ένταξη των εκπαιδευομένων. Τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας είναι ένα ευρωπαϊκό ... -
Αρχική κατάρτιση και απασχόληση: Διερεύνηση στάσεων και αντιλήψεων εκπαιδευόμενων ΙΕΚ στο νομό
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024-09)Η Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση και η σύνδεση της με την αγορά εργασίας έχει αναδειχθεί τα τελευταία χρόνια σε θεμελιώδη παράγοντα για την ενίσχυση της απασχολησιμότητας, την ανάπτυξη του ανθρωπίνου κεφαλαίου ... -
Εκπαιδευτική ηγεσία και αυτοαποτελεσματικότητα του σχολικού διευθυντή/προϊστάμενου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024-09)Αντικείμενο της παρούσας έρευνας αποτελεί η μελέτη της εκπαιδευτικής ηγεσίας και του αισθήματος αυτοαποτελεσματικότητας του σχολικού διευθυντή/προϊστάμενου ως ηγέτη του εκπαιδευτικού οργανισμού. Η σχολική ηγεσία έχει ... -
Αξιολόγηση του βαθμού επαγγελματικής εξουθένωσης και ικανοποίησης: H περίπτωση παιδαγωγών και βοηθών παιδαγωγών προσχολικής αγωγής σε παιδικούς σταθμούς
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024-09)ΕΙΣΑΓΩΓΗ: Η εξουθένωση είναι ένα σύνδρομο, το οποίο αποτελεί ένα διαχρονικό φαινόμενο και έχει αρνητικές επιπτώσεις τόσο στην ψυχική όσο και στη σωματική υγεία των ανθρώπων. Υψηλότερα επίπεδα επαγγελματικής εξουθένωσης ... -
Οι αντιλήψεις, οι στάσεις και οι πρακτικές των ειδικών παιδαγωγών σχετικά με την αξιολόγηση των μαθητών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024-09)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως σκοπό τη διερεύνηση των απόψεων εκπαιδευτικών της μέσης εκπαίδευσης σε τμήματα ένταξης, και το αντικείμενο αφορά την όλη αξιολογική διαδικασία των μαθητών/τριών με ΕΕΑ. Οι ερευνητικοί ... -
Αξιολογικές κρίσεις για τη σχολική πειθαρχία και το μέτρο της αποβολής ως μέσο πειθάρχησης μαθητών Γυμνασίου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024-09)Η σχολική πειθαρχία ως εξουσιαστική πρακτική, αφενός επιτελεί κοινωνικοποιητικό ρόλο για τη διασφάλιση της κοινωνικής ευημερίας και αφετέρου συνιστά μηχανισμό διατήρησης των υφιστάμενων κοινωνικών δομών και της κυρίαρχης ... -
Η ψυχική ανθεκτικότητα ως προστατευτικός παράγοντας της επαγγελματικής εξουθένωσης των ψυχολόγων που στελεχώνουν τις Επιτροπές Διεπιστημονικής Υποστήριξης των σχολείων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024-09)Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει τη σχέση μεταξύ της ψυχικής ανθεκτικότητας και της επαγγελματικής εξουθένωσης των ψυχολόγων που εργάζονται στις Επιτροπές Διεπιστημονικής Υποστήριξης. Η ψυχική ανθεκτικότητα έχει ... -
Διερεύνηση των αιτιών διαρροής εκπαιδευόμενων από προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης: μια μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024)Στην παρούσα μελέτη εξετάζεται το ζήτημα της διαρροής των εκπαιδευόμενων από τα προγράμματα εργαζομένων επαγγελματικής κατάρτισης που προσφέρονται. Εξετάζεται η έννοια της εγκατάλειψης στο ειδικό πλαίσιο της επαγγελματικής ... -
Διερεύνηση εμπειριών,των παράτυπων,ασυνόδευτων,ανήλικων Σύρων προσφύγων στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024-05)Τα τελευταία χρόνια, η Ελλάδα βρίσκεται αντιμέτωπη με τη μεγαλύτερη πρoσφυγική κρίση. Οι ένoπλες συρράξεις, o πόλεμoς, η παραβίαση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και η εξαθλίωση έχουν oδηγήσει εκατoμμύρια ανθρώπoυς να ... -
Συγκριτική προσέγγιση του μοντέλου αξιολόγησης των εκπαιδευτικών 2015-2023. Ανάλυση περιεχομένου κειμενικού λόγου της Δ.Ο.Ε.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024)Η παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στη συγκριτική ανάλυση των πλαισίων αξιολόγησης των εκπαιδευτικών που εφαρμόστηκε στην Ελλάδα κατά την περίοδο 2015-2023, με έμφαση στην ανάλυση περιεχομένου κειμενικού λόγου ... -
Έμφυλη διάκριση των μαθητών και μαθητριών από τους εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στο μάθημα της Πληροφορικής: Μελέτη περίπτωσης στο Νομό Μεσσηνίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024-01)Η διάκριση λόγω φύλου στα σχολεία αναφέρεται στην άδικη ή άνιση μεταχείριση των ατόμων με βάση το φύλο τους και μπορεί να εκδηλωθεί με διάφορες μορφές και πλαίσια εντός του εκπαιδευτικού περιβάλλοντος. Η κατανόηση και ... -
Οι αντιλήψεις ενηλίκων εκπαιδευόμενων σχετικά με την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης ενηλίκων από το ελληνικό κράτος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024)Η ερευνητική εργασία αποσκοπεί στη θεωρητική και ερευνητική διερεύνηση θεμάτων που σχετίζονται με την εκπαίδευση ενηλίκων. Κεντρικός στόχος είναι η ανάλυση των αντιλήψεων των εκπαιδευόμενων ενηλίκων για την εμπειρία ... -
Η επαγγελματική ικανοποίηση και το εργασιακό άγχος του επιστημονικού προσωπικού των ΚΕΔΑΣΥ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024)Η παρούσα μελέτη διερευνά την εργασιακή ικανοποίηση και το εργασιακό άγχος στο επιστημονικό προσωπικό των ΚΕΔΑΣΥ χρησιμοποιώντας μία ποσοτική μεθοδολογική προσέγγιση. Στόχος της μελέτη είναι να προσδιορίσει τα επίπεδα ... -
Η Αντιμετώπιση της Διδασκαλίας της Αγγλικής Γλώσσας στο Νηπιαγωγείο από τους Ίδιους τους Διδάσκοντες της Αγγλικής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024-05)Τα τελευταία χρόνια έγινε η εισαγωγή των Αγγλικών στα νηπιαγωγεία της Ελλάδας, έπειτα από την πετυχημένη ένταξη τους στις πρώτες τάξεις του δημοτικού και από τις εισηγήσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σε θέματα εκπαίδευσης ... -
Η επίδραση του καταιγισμού ιδεών (brainstorming) στις δεξιότητες δημιουργικής σκέψης μαθητών/τριών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024) -
Το επαγγελματικό άγχος των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και η σχέση του με την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024-02)Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών αποτελεί ένα σημαντικό θέμα που απασχολεί τον εκπαιδευτικό χώρο, καθώς οι εξελίξεις σε οικονομικό, κοινωνικό και τεχνολογικό επίπεδο απαιτούν την ύπαρξη ενός αξιόπιστου συστήματος αξιολόγησης ... -
Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου. Απόψεις νεοδιόριστων εκπαιδευτικών για την εφαρμογή της στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024-05)Η παρούσα μελέτη εστιάζει στην αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου, εξετάζοντας τις απόψεις νεοδιόριστων εκπαιδευτικών στην Ελλάδα. Στόχος είναι η κατανόηση των αντιλήψεών τους για τις μορφές, τα κριτήρια και τους σκοπούς ... -
Η αξιολόγηση των σχολικών μονάδων στην Ελλάδα. Σύγκριση με μοντέλα που εφαρμόζονται σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024-01)Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο ανάλυσης την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών μονάδων και πιο συγκεκριμένα την αυτοαξιολόγηση των σχολικών μονάδων της Ελλάδας, της Κύπρου και της Φιλανδίας. Σε πρώτο ... -
Αξιολόγηση του βαθμού ικανοποίησης των χρηστών από τις οδοντιατρικές υπηρεσίες των προνοιακών δομών υγείας στη Θεσσαλονίκη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024-05)ΕΙΣΑΓΩΓΗ: Η πρωτοβάθμια οδοντιατρική φροντίδα αποτελεί βασική πτυχή της πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας, και έχει ως σκοπό τη διασφάλιση της στοματικής υγείας για το σύνολο του πληθυσμού. Αδιαμφισβήτητα όμως, η οικονομική ...