Browsing Π.Μ.Σ. Επιστήμες της Αγωγής: Η Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση και στη Δια Βίου Κατάρτιση-Επιμόρφωση Educational Studies: Evaluation in Education and Evaluation in Lifelong Learning by Title
Now showing items 1-20 of 72
-
H παρατήρηση ως εναλλακτική τεχνική αξιολόγησης στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2023-12)Στην παρούσα μελέτη αποτέλεσε αντικείμενο έρευνας η παρατήρηση ως εναλλακτική τεχνική αξιολόγησης στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση με τη χρήση ποσοτικής μεθόδου (ανάλυση ερωτηματολογίων με το πρόγραμμαSPSS).Στόχος ήταν ... -
Αντιλήψεις Διευθυντών/τριών του νομού Ηρακλείου τα σχολεία των οποίων συμμετείχαν στις Εθνικές Εξετάσεις Διαγνωστικού Χαρακτήρα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2025-01)Η έρευνα εξετάζει τις αντιλήψεις διευθυντών και διευθυντριών σχολείων του νομού Ηρακλείου σχετικά με τις Εθνικές Εξετάσεις Διαγνωστικού Χαρακτήρα, αναλύοντας τον ρόλο των διεθνών διαγωνισμών PISA και TIMSS στις ... -
Αντιλήψεις και κίνητρα, διευθυντών σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, για την αξιολόγηση διευθυντών : Κριτήρια και πρακτικές σύμφωνα με τον νόμο 4823/2021
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2025)Η παρούσα διπλωματική εργασία, εξετάζει την αξιολόγηση των διευθυντών σχολικών μονάδων, εστιάζοντας στα κριτήρια και τις πρακτικές που καθορίζονται από τον νόμο 4823/2021. Ο νόμος αυτός, εισήγαγε αλλαγές, στη διαδικασία ... -
Αξιακά πρότυπα και κοινωνικές επιλογές της γενιάς Ζ: διερεύνηση απόψεων/στάσεων μαθητών/τριών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του ν. Γρεβενών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024-05)Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν η διερεύνηση των απόψεων, στάσεων, συμπεριφορών, πρακτικών και αξιών της γενιάς Ζ, μέσα από την εξέταση ενός δείγματος μαθητών Γυμνασίου (Ν=75) και Λυκείου (Ν=47) που ανήκουν σε αυτή ... -
Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου. Απόψεις νεοδιόριστων εκπαιδευτικών για την εφαρμογή της στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024-05)Η παρούσα μελέτη εστιάζει στην αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου, εξετάζοντας τις απόψεις νεοδιόριστων εκπαιδευτικών στην Ελλάδα. Στόχος είναι η κατανόηση των αντιλήψεών τους για τις μορφές, τα κριτήρια και τους σκοπούς ... -
Αξιολόγηση και Εκπαίδευση Ενηλίκων: Απόψεις, Προβλήματα και Αντιδράσεις. Μελέτη περίπτωσης: Σ.Α.Ε.Κ Θήβας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2025)Η αξιολόγηση στην εκπαίδευση ενηλίκων αποτελεί έναν από τους πιο σημαντικούς και παράλληλα προκλητικούς τομείς της σύγχρονης εκπαιδευτικής διαδικασίας. Οι μέθοδοι αξιολόγησης που χρησιμοποιούνται συχνά δεν ανταποκρίνονται ... -
Αξιολόγηση του βαθμού επαγγελματικής εξουθένωσης και ικανοποίησης: H περίπτωση παιδαγωγών και βοηθών παιδαγωγών προσχολικής αγωγής σε παιδικούς σταθμούς
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024-09)ΕΙΣΑΓΩΓΗ: Η εξουθένωση είναι ένα σύνδρομο, το οποίο αποτελεί ένα διαχρονικό φαινόμενο και έχει αρνητικές επιπτώσεις τόσο στην ψυχική όσο και στη σωματική υγεία των ανθρώπων. Υψηλότερα επίπεδα επαγγελματικής εξουθένωσης ... -
Αξιολόγηση του βαθμού ικανοποίησης των χρηστών από τις οδοντιατρικές υπηρεσίες των προνοιακών δομών υγείας στη Θεσσαλονίκη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024-05)ΕΙΣΑΓΩΓΗ: Η πρωτοβάθμια οδοντιατρική φροντίδα αποτελεί βασική πτυχή της πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας, και έχει ως σκοπό τη διασφάλιση της στοματικής υγείας για το σύνολο του πληθυσμού. Αδιαμφισβήτητα όμως, η οικονομική ... -
Αξιολογικές κρίσεις για τη σχολική πειθαρχία και το μέτρο της αποβολής ως μέσο πειθάρχησης μαθητών Γυμνασίου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024-09)Η σχολική πειθαρχία ως εξουσιαστική πρακτική, αφενός επιτελεί κοινωνικοποιητικό ρόλο για τη διασφάλιση της κοινωνικής ευημερίας και αφετέρου συνιστά μηχανισμό διατήρησης των υφιστάμενων κοινωνικών δομών και της κυρίαρχης ... -
Αξιοποίηση των ψηφιακών καινοτομιών στη συνεργασία οικογένειας παιδιών με δυσκολίες στη μάθηση και σχολείου: Γονεϊκή οπτική
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2025-01)Η ενσωμάτωση των ψηφιακών καινοτομιών στην εκπαίδευση έχει αλλάξει τον τρόπο συνεργασίας σχολείων και οικογενειών. Σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν να διερευνήσει τις απόψεις των γονέων σχετικά με τη χρήση των ψηφιακών ... -
Απόψεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού τους έργου. Η περίπτωση της Λήμνου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2025-01)Η παρούσα έρευνα πραγματεύεται τη διερεύνηση των απόψεων εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στη Λήμνο, αναφορικά με το ζήτημα της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου, όπως εφαρμόστηκε στις σχολικές μονάδες με ... -
Απόψεις εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για τους παράγοντες που επηρεάζουν την αποτελεσματικότητα τους σε σχολεία αγροτικών/ ημιαστικών περιοχών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2025-01)Η αποτελεσματικότητα του/της εκπαιδευτικού είναι μία δυναμική κατάσταση η οποία βρίσκεται υπό συνεχή διαμόρφωση και εξαρτάται από το σχολικό περιβάλλον και την εκπαιδευτική πολιτική. Η παρούσα διπλωματική εργασία ... -
Απόψεις και εμπειρίες εκπαιδευτικών σχετικά με τις διαδικασίες αξιολόγησης σε Κέντρο Δημιουργικής απασχόλησης ατόμων με αναπηρία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2025-01)Η παρούσα έρευνα έχει στόχο να διερευνήσει τις αντιλήψεις και τις εμπειρίες των εκπαιδευτικών σχετικά με τις πρακτικές αξιολόγησης στα Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης Ατόμων με Αναπηρία στην Ελλάδα, εστιάζοντας στις ... -
Απόψεις των εκπαιδευτικών για τον ρόλο των νοσηλευτών/τριών σε γενικά και ειδικά σχολεία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2025-01)Η παρουσία των σχολικών νοσηλευτών/τριών στο σχολικό περιβάλλον αναγνωρίζεται ευρέως από τους/τις εκπαιδευτικούς δεδοµένου ότι τους/τις επιτρέπει να επικεντρωθούν περισσότερο στους εκπαιδευτικούς τους ρόλους. Τόσο στο ... -
Απόψεις των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών της ΔΔΕ Γ’ Αθήνας σχετικά με την ατομική αξιολόγηση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2025-01)Εισαγωγή: Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών αποτελεί ένα ζήτημα που τίθεται στο επίκεντρο στα εκπαιδευτικά συστήματα διεθνώς. Στην Ελλάδα από το 2021 το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (ΥΠΑΙΘΑ) έχει ... -
Αποδοτική εκπαιδευτική για την γενιά Ζ: διερεύνηση της ταυτότητας νέων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης περιφερειακής ενότητας Κοζάνης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2025-01)Η παρούσα διπλωματική εργασία προσπαθεί να προσεγγίσει την Generation Z μέσα από το εκπαιδευτικό πλαίσιο και συγκεκριμένα αυτό της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Η έρευνα θέτει ως τομείς μελέτης τα περιβάλλοντα μάθησης, ... -
Αρχική κατάρτιση και απασχόληση: Διερεύνηση στάσεων και αντιλήψεων εκπαιδευόμενων ΙΕΚ στο νομό
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024-09)Η Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση και η σύνδεση της με την αγορά εργασίας έχει αναδειχθεί τα τελευταία χρόνια σε θεμελιώδη παράγοντα για την ενίσχυση της απασχολησιμότητας, την ανάπτυξη του ανθρωπίνου κεφαλαίου ... -
Γονείς με διαφορετική εθνοπολιτισμική προέλευση και η εμπλοκή τους στην εκπαίδευση των παιδιών τους στη σχολική ηλικία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2025-01)Η γονεϊκή εμπλοκή αποτελεί έναν από τους βασικότερους παράγοντες που επηρεάζουν τη σχολική επιτυχία, την κοινωνική ένταξη και τη γενικότερη ανάπτυξη των παιδιών. Ωστόσο, για οικογένειες με διαφορετικό εθνοπολιτισμικό ... -
Διαπιστωτικά και αξιολογικά κριτήρια για την ελληνική ως ξένη γλώσσα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024)Η παρούσα διπλωματική εργασία με θέμα: «Διαπιστωτικά και αξιολογικά κριτήρια για την ελληνική ως ξένη γλώσσα» επιχειρεί να παρουσιάσει βιβλιογραφικά τόσο τα επίπεδα όσο και τα κριτήρια ελληνομάθειας για την εκμάθηση ... -
Διερεύνηση απόψεων εκπαιδευτικών σχετικά με τις ανισότητες στο καθημερινό εκπαιδευτικό περιβάλλον
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024-09)Η παρούσα διπλωµατική εργασία διερευνά το φαινόµενο της κοινωνικής ανισότητας στα σχολεία, εστιάζοντας σε κοινωνικό πλαίσιο, όπου τα σχολεία διαδραµατίζουν ουσιαστικό ρόλο στον καθορισµό της κοινωνικής θέσης. Σε ...