Browsing Π.Μ.Σ. Επιστήμες της Αγωγής: Η Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση και στη Δια Βίου Κατάρτιση-Επιμόρφωση Educational Studies: Evaluation in Education and Evaluation in Lifelong Learning by Title
Now showing items 1-20 of 30
-
H παρατήρηση ως εναλλακτική τεχνική αξιολόγησης στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2023-12)Στην παρούσα μελέτη αποτέλεσε αντικείμενο έρευνας η παρατήρηση ως εναλλακτική τεχνική αξιολόγησης στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση με τη χρήση ποσοτικής μεθόδου (ανάλυση ερωτηματολογίων με το πρόγραμμαSPSS).Στόχος ήταν ... -
Αξιακά πρότυπα και κοινωνικές επιλογές της γενιάς Ζ: διερεύνηση απόψεων/στάσεων μαθητών/τριών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του ν. Γρεβενών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024-05)Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν η διερεύνηση των απόψεων, στάσεων, συμπεριφορών, πρακτικών και αξιών της γενιάς Ζ, μέσα από την εξέταση ενός δείγματος μαθητών Γυμνασίου (Ν=75) και Λυκείου (Ν=47) που ανήκουν σε αυτή ... -
Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου. Απόψεις νεοδιόριστων εκπαιδευτικών για την εφαρμογή της στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024-05)Η παρούσα μελέτη εστιάζει στην αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου, εξετάζοντας τις απόψεις νεοδιόριστων εκπαιδευτικών στην Ελλάδα. Στόχος είναι η κατανόηση των αντιλήψεών τους για τις μορφές, τα κριτήρια και τους σκοπούς ... -
Αξιολόγηση του βαθμού ικανοποίησης των χρηστών από τις οδοντιατρικές υπηρεσίες των προνοιακών δομών υγείας στη Θεσσαλονίκη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024-05)ΕΙΣΑΓΩΓΗ: Η πρωτοβάθμια οδοντιατρική φροντίδα αποτελεί βασική πτυχή της πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας, και έχει ως σκοπό τη διασφάλιση της στοματικής υγείας για το σύνολο του πληθυσμού. Αδιαμφισβήτητα όμως, η οικονομική ... -
Διαπιστωτικά και αξιολογικά κριτήρια για την ελληνική ως ξένη γλώσσα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024)Η παρούσα διπλωματική εργασία με θέμα: «Διαπιστωτικά και αξιολογικά κριτήρια για την ελληνική ως ξένη γλώσσα» επιχειρεί να παρουσιάσει βιβλιογραφικά τόσο τα επίπεδα όσο και τα κριτήρια ελληνομάθειας για την εκμάθηση ... -
Διερεύνηση εμπειριών,των παράτυπων,ασυνόδευτων,ανήλικων Σύρων προσφύγων στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024-05)Τα τελευταία χρόνια, η Ελλάδα βρίσκεται αντιμέτωπη με τη μεγαλύτερη πρoσφυγική κρίση. Οι ένoπλες συρράξεις, o πόλεμoς, η παραβίαση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και η εξαθλίωση έχουν oδηγήσει εκατoμμύρια ανθρώπoυς να ... -
Διερεύνηση των αντιλήψεων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με τη χρήση εναλλακτικών τεχνικών αξιολόγησης στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024-01)Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει τις αντιλήψεις δέκα εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με τη χρήση εναλλακτικών τεχνικών αξιολόγησης στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση. Η έρευνα απαντά σε τέσσερα κύρια ... -
Διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών και των μελών ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού των ΕΝ.Ε.E.ΓΥ.Λ. για τη μετάβαση των νέων με νοητικές και αναπτυξιακές αναπηρίες από το σχολείο στην αγορά εργασίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024-06)Η διευκόλυνση της μετάβασης από το σχολείο στην εργασία για τους/τις μαθητές/τριες με νοητικές και αναπτυξιακές αναπηρίες είναι ζωτικής σημασίας και απαιτεί συγκεκριμένες συνθήκες για επιτυχημένη υλοποίηση. Η παρούσα ... -
Έμφυλες Ανισότητες στην Εκπαίδευση: Οι Αντιλήψεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για την Αξιολόγηση των Μαθητών – Μαθητριών Γυμνασίου στο Γλωσσικό Μάθημα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024)Η κοινωνικοποιητική διαδικασία κι ειδικότερα το έμφυλο μέρος της, που συντελείται κι εντός της εκπαίδευσης, είναι αυτή που δημιουργεί πολλαπλούς «ανδρισμούς» και πολλαπλές «θηλυκότητες»καθότι προτρέπει άλλα χαρακτηριστικά ... -
Έμφυλη διάκριση των μαθητών και μαθητριών από τους εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στο μάθημα της Πληροφορικής: Μελέτη περίπτωσης στο Νομό Μεσσηνίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024-01)Η διάκριση λόγω φύλου στα σχολεία αναφέρεται στην άδικη ή άνιση μεταχείριση των ατόμων με βάση το φύλο τους και μπορεί να εκδηλωθεί με διάφορες μορφές και πλαίσια εντός του εκπαιδευτικού περιβάλλοντος. Η κατανόηση και ... -
Η Αντιμετώπιση της Διδασκαλίας της Αγγλικής Γλώσσας στο Νηπιαγωγείο από τους Ίδιους τους Διδάσκοντες της Αγγλικής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024-05)Τα τελευταία χρόνια έγινε η εισαγωγή των Αγγλικών στα νηπιαγωγεία της Ελλάδας, έπειτα από την πετυχημένη ένταξη τους στις πρώτες τάξεις του δημοτικού και από τις εισηγήσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σε θέματα εκπαίδευσης ... -
Η αξιολόγηση του μαθήματος των μαθηματικών στη Δευτεροβάθμια Δκπαίδευση, σε παιδιά με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες, μέσα από πρωτόκολλα παρατήρησης ομοτίμων.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024)Από την υπάρχουσα βιβλιογραφία δεν υπάρχουν αρκετές πληροφορίες για τη διδασκαλία του μαθήματος των Μαθηματικών στις τάξεις Γυμνασίου και Λυκείου, όταν μέσα σε αυτές, υπάρχουν μαθητές/τριες με ειδικές μαθησιακές ανάγκες, ... -
Η αξιολόγηση του μαθήματος των μαθηματικών στο Δημοτικό σχολείο σε παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, μέσα από πρωτόκολλα παρατήρησης ομοτίμων εκπαιδευτικών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024)Η παρούσα εργασία εξετάζει την αξιολόγηση της διδασκαλίας των μαθηματικών σε μαθητές/τριες με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στα σχολεία πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης μέσω της εφαρμογής και υλοποίησης των πρωτοκόλλων ... -
Η Αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών σε Φροντιστήρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024)Τα Φροντιστήρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης παίζουν σημαντικό ρόλο στην προετοιμασία των μαθητών και μαθητριών για τις απαιτητικές εξετάσεις, είτε αυτές είναι στα πλαίσια του σχολείου είτε σε επίπεδο Πανελλαδικών. Ενώ ... -
Η αξιολόγηση των σχολικών μονάδων στην Ελλάδα. Σύγκριση με μοντέλα που εφαρμόζονται σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024-01)Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο ανάλυσης την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών μονάδων και πιο συγκεκριμένα την αυτοαξιολόγηση των σχολικών μονάδων της Ελλάδας, της Κύπρου και της Φιλανδίας. Σε πρώτο ... -
Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΗ ΝΕΩΤΕΡΙΚΟΤΗΤΑ. Η επίδραση των αναλυτικών προγραμμάτων της Νεωτερικότητας στην Ύστερη Νεωτερικότητα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024-05)Η εποχή της νεωτερικότητας αποτελεί μια δύσκολα χρονικά προσδιορίσιμη περίοδο, που χαρακτηρίζεται από εντατικές εξελίξεις και αλλαγές σε πολλούς τομείς της κοινωνίας, όπως στην πολιτική, στην οικονομία, την τέχνη και ... -
Η διερεύνηση του ρόλου του προγραμματισμού και σχεδιασμού στην ποιότητα και αποτελεσματικότητα του εκπαιδευτικού έργου στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση : Απόψεις εκπαιδευτικών και εκπαιδευτικής ηγεσίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση του ρόλου του προγραμματισμού και σχεδιασμού του εκπαιδευτικού έργου, σε επίπεδο σχολικής μονάδας, με σκοπό την ενίσχυση της ποιότητας και αποτελεσματικότητας ... -
Η Εκπαιδευτική Πολιτική Ειδικής Αγωγής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στην Ελλάδα σήμερα και η Αξιολόγηση για την μάθηση, ως αρωγός για συμπεριληπτική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024)Οι κοινωνίες από το παρελθόν έως και σήμερα αδυνατούν να αντιμετωπίσουν το διαφορετικό ως ένα υγιές μέλος τους που αλληλεπιδρά με τα υπόλοιπα με στόχο την εξέλιξη εν γένει. Εν αντιθέσει, το αντιμετωπίζουν ως υποδεέστερο ... -
Η επαγγελματική ικανοποίηση και το εργασιακό άγχος του επιστημονικού προσωπικού των ΚΕΔΑΣΥ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024)Η παρούσα μελέτη διερευνά την εργασιακή ικανοποίηση και το εργασιακό άγχος στο επιστημονικό προσωπικό των ΚΕΔΑΣΥ χρησιμοποιώντας μία ποσοτική μεθοδολογική προσέγγιση. Στόχος της μελέτη είναι να προσδιορίσει τα επίπεδα ... -
Η επίδραση του καταιγισμού ιδεών (brainstorming) στις δεξιότητες δημιουργικής σκέψης μαθητών/τριών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024)