Browsing Π.Μ.Σ. Επιστήμες της Αγωγής: Η Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση και στη Δια Βίου Κατάρτιση-Επιμόρφωση Educational Studies: Evaluation in Education and Evaluation in Lifelong Learning by Issue Date
Now showing items 1-20 of 30
-
H παρατήρηση ως εναλλακτική τεχνική αξιολόγησης στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2023-12)Στην παρούσα μελέτη αποτέλεσε αντικείμενο έρευνας η παρατήρηση ως εναλλακτική τεχνική αξιολόγησης στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση με τη χρήση ποσοτικής μεθόδου (ανάλυση ερωτηματολογίων με το πρόγραμμαSPSS).Στόχος ήταν ... -
Έμφυλες Ανισότητες στην Εκπαίδευση: Οι Αντιλήψεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για την Αξιολόγηση των Μαθητών – Μαθητριών Γυμνασίου στο Γλωσσικό Μάθημα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024)Η κοινωνικοποιητική διαδικασία κι ειδικότερα το έμφυλο μέρος της, που συντελείται κι εντός της εκπαίδευσης, είναι αυτή που δημιουργεί πολλαπλούς «ανδρισμούς» και πολλαπλές «θηλυκότητες»καθότι προτρέπει άλλα χαρακτηριστικά ... -
Η Εκπαιδευτική Πολιτική Ειδικής Αγωγής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στην Ελλάδα σήμερα και η Αξιολόγηση για την μάθηση, ως αρωγός για συμπεριληπτική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024)Οι κοινωνίες από το παρελθόν έως και σήμερα αδυνατούν να αντιμετωπίσουν το διαφορετικό ως ένα υγιές μέλος τους που αλληλεπιδρά με τα υπόλοιπα με στόχο την εξέλιξη εν γένει. Εν αντιθέσει, το αντιμετωπίζουν ως υποδεέστερο ... -
Η επίδραση του σχολικού περιβάλλοντος στην εξέλιξη ατόμων με σύνδρομο Down. Μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024)Η παρούσα εργασία επικεντρώνεται στην περίπτωση ενός κοριτσιού με σύνδρομο Down ηλικίας 8 ετών, το οποίο φοίτησε σε γενικό σχολείο πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για περίπου 2 έτη και λίγο πριν το τέλος της δεύτερης χρονιάς ... -
Η διερεύνηση του ρόλου του προγραμματισμού και σχεδιασμού στην ποιότητα και αποτελεσματικότητα του εκπαιδευτικού έργου στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση : Απόψεις εκπαιδευτικών και εκπαιδευτικής ηγεσίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση του ρόλου του προγραμματισμού και σχεδιασμού του εκπαιδευτικού έργου, σε επίπεδο σχολικής μονάδας, με σκοπό την ενίσχυση της ποιότητας και αποτελεσματικότητας ... -
Η αξιολόγηση του μαθήματος των μαθηματικών στη Δευτεροβάθμια Δκπαίδευση, σε παιδιά με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες, μέσα από πρωτόκολλα παρατήρησης ομοτίμων.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024)Από την υπάρχουσα βιβλιογραφία δεν υπάρχουν αρκετές πληροφορίες για τη διδασκαλία του μαθήματος των Μαθηματικών στις τάξεις Γυμνασίου και Λυκείου, όταν μέσα σε αυτές, υπάρχουν μαθητές/τριες με ειδικές μαθησιακές ανάγκες, ... -
Η πειθάρχηση ως μέσο αξιολόγησης στο σχολείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024)Η παρούσα διπλωματική εργασία αναλύει τη σημασία της πειθάρχησης ως μέσου αξιολόγησης στο πλαίσιο της εκπαίδευσης, εστιάζοντας στον ορισμό της σχολικής πειθαρχίας, στις έννοιες της τάξης και της αταξίας, αλλά και τις ... -
Η αξιολόγηση του μαθήματος των μαθηματικών στο Δημοτικό σχολείο σε παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, μέσα από πρωτόκολλα παρατήρησης ομοτίμων εκπαιδευτικών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024)Η παρούσα εργασία εξετάζει την αξιολόγηση της διδασκαλίας των μαθηματικών σε μαθητές/τριες με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στα σχολεία πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης μέσω της εφαρμογής και υλοποίησης των πρωτοκόλλων ... -
Συγκριτική προσέγγιση του μοντέλου αξιολόγησης των εκπαιδευτικών 2015-2023. Ανάλυση περιεχομένου κειμενικού λόγου της Δ.Ο.Ε.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024)Η παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στη συγκριτική ανάλυση των πλαισίων αξιολόγησης των εκπαιδευτικών που εφαρμόστηκε στην Ελλάδα κατά την περίοδο 2015-2023, με έμφαση στην ανάλυση περιεχομένου κειμενικού λόγου ... -
Η επαγγελματική ικανοποίηση και το εργασιακό άγχος του επιστημονικού προσωπικού των ΚΕΔΑΣΥ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024)Η παρούσα μελέτη διερευνά την εργασιακή ικανοποίηση και το εργασιακό άγχος στο επιστημονικό προσωπικό των ΚΕΔΑΣΥ χρησιμοποιώντας μία ποσοτική μεθοδολογική προσέγγιση. Στόχος της μελέτη είναι να προσδιορίσει τα επίπεδα ... -
Η επίδραση του καταιγισμού ιδεών (brainstorming) στις δεξιότητες δημιουργικής σκέψης μαθητών/τριών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024) -
Ο ρόλος της Αυτοαξιολόγησης των Εκπαιδευτικών – Η Αυτοαξιολόγηση στους εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024)Ως βασικός σκοπός της παρούσης εργασίας, αναφέρεται σχετικά η συλλογή, επεξεργασία και συζήτηση βιβλιογραφικών (ποιοτικών) αλλά και ποσοτικών δεδομένων μέσα από τη χρήση ερωτηματολογίου έρευνας, για την διαδικασία της ... -
Η Αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών σε Φροντιστήρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024)Τα Φροντιστήρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης παίζουν σημαντικό ρόλο στην προετοιμασία των μαθητών και μαθητριών για τις απαιτητικές εξετάσεις, είτε αυτές είναι στα πλαίσια του σχολείου είτε σε επίπεδο Πανελλαδικών. Ενώ ... -
Διαπιστωτικά και αξιολογικά κριτήρια για την ελληνική ως ξένη γλώσσα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024)Η παρούσα διπλωματική εργασία με θέμα: «Διαπιστωτικά και αξιολογικά κριτήρια για την ελληνική ως ξένη γλώσσα» επιχειρεί να παρουσιάσει βιβλιογραφικά τόσο τα επίπεδα όσο και τα κριτήρια ελληνομάθειας για την εκμάθηση ... -
Οι αντιλήψεις ενηλίκων εκπαιδευόμενων σχετικά με την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης ενηλίκων από το ελληνικό κράτος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024)Η ερευνητική εργασία αποσκοπεί στη θεωρητική και ερευνητική διερεύνηση θεμάτων που σχετίζονται με την εκπαίδευση ενηλίκων. Κεντρικός στόχος είναι η ανάλυση των αντιλήψεων των εκπαιδευόμενων ενηλίκων για την εμπειρία ... -
Διερεύνηση των αντιλήψεων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με τη χρήση εναλλακτικών τεχνικών αξιολόγησης στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024-01)Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει τις αντιλήψεις δέκα εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με τη χρήση εναλλακτικών τεχνικών αξιολόγησης στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση. Η έρευνα απαντά σε τέσσερα κύρια ... -
Μη-λεκτικά στερεότυπα εκπαιδευτικών απέναντι σε μαθητές/μαθήτριες Ρομά
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024-01)Οι μαθητές Ρομά αποτελούν μία κοινωνική ομάδα που συχνά αντιμετωπίζει την περιθωριοποίηση τόσο από την κοινωνία γενικότερα όσο και από το σχολικό περιβάλλον. Τα παιδιά Ρομά χαρακτηρίζονται από χαμηλές σχολικές επιδόσεις ... -
Η αξιολόγηση των σχολικών μονάδων στην Ελλάδα. Σύγκριση με μοντέλα που εφαρμόζονται σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024-01)Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο ανάλυσης την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών μονάδων και πιο συγκεκριμένα την αυτοαξιολόγηση των σχολικών μονάδων της Ελλάδας, της Κύπρου και της Φιλανδίας. Σε πρώτο ... -
Έμφυλη διάκριση των μαθητών και μαθητριών από τους εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στο μάθημα της Πληροφορικής: Μελέτη περίπτωσης στο Νομό Μεσσηνίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024-01)Η διάκριση λόγω φύλου στα σχολεία αναφέρεται στην άδικη ή άνιση μεταχείριση των ατόμων με βάση το φύλο τους και μπορεί να εκδηλωθεί με διάφορες μορφές και πλαίσια εντός του εκπαιδευτικού περιβάλλοντος. Η κατανόηση και ... -
Το επαγγελματικό άγχος των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και η σχέση του με την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2024-02)Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών αποτελεί ένα σημαντικό θέμα που απασχολεί τον εκπαιδευτικό χώρο, καθώς οι εξελίξεις σε οικονομικό, κοινωνικό και τεχνολογικό επίπεδο απαιτούν την ύπαρξη ενός αξιόπιστου συστήματος αξιολόγησης ...