Show simple item record

dc.contributor.advisorΓκιαούρη, Στεργιανή
dc.contributor.authorΦούντα, Ειρήνη
dc.contributor.authorFounta, Eirini
dc.date.accessioned2025-01-13T10:35:05Z
dc.date.available2025-01-13T10:35:05Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/5220
dc.description.abstractΑπό την υπάρχουσα βιβλιογραφία δεν υπάρχουν αρκετές πληροφορίες για τη διδασκαλία του μαθήματος των Μαθηματικών στις τάξεις Γυμνασίου και Λυκείου, όταν μέσα σε αυτές, υπάρχουν μαθητές/τριες με ειδικές μαθησιακές ανάγκες, στο συγκεκριμένο μάθημα. Σκοπός της εν λόγω εργασίας είναι να διερευνήσει-αξιολογήσει τη διδασκαλία των Μαθηματικών στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, σε μαθητές/μαθήτριες με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Η διερεύνηση της διδασκαλίας γίνεται με τη χρήση του Πρωτοκόλλου Παρατήρησης Ομότιμων και αποσκοπεί στην ποιοτική βελτίωση του συγκεκριμένου μαθήματος, μέσα από την σκοπιά των ομότιμων παρατηρητών. Η ερευνά στοχεύει στην ανάδειξη μεθόδων και πρακτικών που συντελούν τόσο γνωστικά όσο και κοινωνικά σε παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, ώστε η εκπαίδευση να είναι ίδια για όλους, χωρίς περιθωριοποιήσεις. Επιπλέον, αποσκοπεί να αναδείξει προκλήσεις ή εμπόδια που υπάρχουν στην εκπαιδευτική πραγματικότητα, τα οποία είναι ανασταλτικοί παράγοντες για τη μάθηση παιδιών που αντιμετωπίζουν ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Τέλος, από την παρούσα έρευνα είναι πιθανό να προκύψουν βελτιωτικές μέθοδοι, οι οποίοι θα βοηθήσουν τόσο μαθητές/τριες με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, όσο και τους εκπαιδευτικούς καθηγητές μαθηματικών. Το Πρωτόκολλο Παρατήρησης Ομότιμων αποτελεί εργαλείο ανατροφοδότησης των ίδιων των εκπαιδευτικών, ώστε να οδηγούνται στην εφαρμογή βέλτιστων πρακτικών διδασκαλίας.________________________________________________________________________________________________________________________From the existing bibliography there is not enough information about the teaching of Mathematics in Junior High and High School classes, when there are students with special learning needs in this subject. The purpose of this thesis is to investigate-evaluate the teaching of Mathematics in secondary education to students with special educational needs. The investigation of the teaching is done using the Peer Observation Protocol and aims at the qualitative improvement of this course, through the perspective of peer observers. The research aims to highlight methods and practices that contribute both cognitively and socially to children with special educational needs, so that education is the same for all, without marginalization. In addition, it aims to highlight challenges or obstacles that exist in educational reality, which are inhibiting factors for the learning of children facing special educational needs. Finally, the present research is likely to result in improvement methods, which will help both students with special educational needs and educational mathematics teachers. The Peer Observation Protocol is a tool for teachers' own feedback, leading them to implement best teaching practicesen_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectμαθησιακές δυσκολίεςen_US
dc.subjectπαρατήρησηen_US
dc.subjectομότιμοιen_US
dc.subjectαξιολόγησηen_US
dc.subjectσυμπερίληψηen_US
dc.subjectlearning disabilitiesen_US
dc.subjectobservationen_US
dc.subjectpeersen_US
dc.subjectevaluationen_US
dc.subjectinclusionen_US
dc.titleΗ αξιολόγηση του μαθήματος των μαθηματικών στη Δευτεροβάθμια Δκπαίδευση, σε παιδιά με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες, μέσα από πρωτόκολλα παρατήρησης ομοτίμων.en_US
dc.title.alternativeThe evaluation of mathematics lessons in secondary education, in children with special educational needs, through peer observation protocolsen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record