Show simple item record

dc.contributor.advisorΝικολάου, Σουζάνα-Μαρία
dc.contributor.authorΠαπαδάκη, Μαρία
dc.contributor.authorPapadaki, Maria
dc.date.accessioned2025-03-24T14:06:21Z
dc.date.available2025-03-24T14:06:21Z
dc.date.issued2025-01
dc.identifier.urihttps://dspace.uowm.gr/xmlui/handle/123456789/5595
dc.description.abstractΗ έρευνα εξετάζει τις αντιλήψεις διευθυντών και διευθυντριών σχολείων του νομού Ηρακλείου σχετικά με τις Εθνικές Εξετάσεις Διαγνωστικού Χαρακτήρα, αναλύοντας τον ρόλο των διεθνών διαγωνισμών PISA και TIMSS στις εκπαιδευτικές πολιτικές. Μέσω ποιοτικής μεθοδολογίας και ειδικότερα θεματικής ανάλυσης, αναδείχθηκαν οι επιπτώσεις των εξετάσεων στις στρατηγικές και πρακτικές των σχολείων, ενώ υπογραμμίστηκε η ανισότητα λόγω κοινωνικοοικονομικών διαφορών. Τα ευρήματα προτείνουν υποστήριξη με πόρους για σχολεία σε μειονεκτικές περιοχές και προσαρμογή πολιτικών στις τοπικές ανάγκες. Παρά τη χρησιμότητα των εξετάσεων, αναδείχθηκαν περιορισμοί στη γενίκευση των αποτελεσμάτων και προκλήσεις που χρήζουν βελτίωσης, όπως οι υποδομές και η ισότητα ευκαιριών.______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________-The dissertation, examines the perceptions of school principals in the prefecture of Heraklion regarding the National Diagnostic Examinations, analyzing the role of the international competitions PISA and TIMSS in educational policies. Through qualitative methodology and in particular thematic analysis, the effects of the examinations on the strategies and practices of schools were highlighted, while inequality due to socio-economic differences was highlighted. The findings suggest support with resources for schools in disadvantaged areas and adaptation of policies to local needs. Despite the usefulness of the examinations, limitations in the generalization of the results and challenges that need improvement, such as infrastructure and equal opportunities, were highlighted.en_US
dc.language.isogren_US
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνen_US
dc.subjectΕθνικές Εξετάσεις Διαγνωστικού Χαρακτήραen_US
dc.subjectPISAen_US
dc.subjectTIMSSen_US
dc.subjectεκπαιδευτικές πολιτικέςen_US
dc.subjectεκπαιδευτική αξιολόγησηen_US
dc.subjectNational Diagnostic Examinationsen_US
dc.subjectPISAen_US
dc.subjectTIMSSen_US
dc.subjecteducational policiesen_US
dc.subjecteducational evaluationen_US
dc.titleΑντιλήψεις Διευθυντών/τριών του νομού Ηρακλείου τα σχολεία των οποίων συμμετείχαν στις Εθνικές Εξετάσεις Διαγνωστικού Χαρακτήραen_US
dc.title.alternativePerceptions of headmasters of Heraklion prefecture whose schools participated in the national examinations of diagnostic natureen_US
dc.typeThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record