Now showing items 1-3 of 3

    • Διερεύνηση της κατανόησης μαθητών Β΄ Γυμνασίου για τους αρνητικούς αριθμούς 

      Γεωργιάδου, Ευαγγελία; Georgiadou, Evangelia (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2023-03)
      Η εννοιολογική κατανόηση και η διαδικαστική ευχέρεια σχετικά με τους αρνητικούς αριθμούς αποτελεί θεμέλιο για την Άλγεβρα. Οι μαθητές φαίνεται να συναντούν εμπόδια, που σχετίζονται με την αφηρημένη φύση των αρνητικών ...
    • Κατανόηση και αναπαράσταση αρνητικών αριθμών στη Δ’ και Ε΄ Δημοτικού 

      Σταυροπούλου, Άννα; Stavropoulou, Anna (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2023-11)
      Σύμφωνα με το νέο Πρόγραμμα Σπουδών για τα Μαθηματικά της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, που εκδόθηκε το 2021, η διδασκαλία των αρνητικών αριθμών εισάγεται στην Ε’ Δημοτικού. Κύρια επιδίωξη είναι η συγκρότηση ισχυρής και σταθερής ...
    • Στρατηγικές νοερού υπολογισμού σε πρόσθεση και αφαίρεση με ακεραίους 

      Λεμονή, Ιωάννα (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019-06)
      Η σημασία των νοερών υπολογισμών και των στρατηγικών τους είναι αδιαμφισβήτητη, εάν σκεφτεί κανείς τη χρησιμότητά τους στην καθημερινή ζωή έναντι των γραπτών αλγορίθμων. Επιπλέον, οι νοεροί υπολογισμοί συμβάλλουν στην ...