Search
Now showing items 1-6 of 6
Η αξιοποίηση της μουσικής στη στήριξη της εννοιολογικής κατανόησης μαθηματικών ιδεών από μαθητές της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018-03)
Η σχέση μουσικής και μαθηματικών, δυο ιδιαίτερων πεδίων της ανθρώπινης δημιουργίας, έχει ελκύσει από νωρίς το ενδιαφέρον των ερευνητών στο πεδίο της μαθηματικής εκπαίδευσης. Είναι γνωστό πως η ακρόαση και η δημιουργία ...
Ικανότητες μαθητών Ε΄ - ΣΤ΄ Δημοτικού στα κλάσματα και επίλυση προβλήματος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2018-01)
Σκοπός της παρούσας εμπειρικής μελέτης ήταν να καταγράψει τις ικανότητες μαθητών της Ε΄ και ΣΤ΄ Τάξης Δημοτικών Σχολείων, οι οποίοι συμμετείχαν σε Μαθηματικό Διαγωνισμό, όσον αφορά την αντιμετώπιση προβλημάτων με ρητούς ...
Επίδοση και στρατηγικές μαθητών Στ' δημοτικού και ενηλίκων σε νοερούς υπολογισμούς με κλάσματα και δεκαδικούς αριθμούς: ο ρόλος του πλαισίου
(2018)
Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν η μελέτη της επίδοσης και των στρατηγικών που χρησιμοποιούν μαθητές Στ΄ τάξης και ενήλικες σε νοερούς υπολογισμούς που αφορούν την πρόσθεση και την αφαίρεση κλασμάτων και δεκαδικών αριθμών ...
Διερεύνηση και αξιοποίηση των πόρων γνώσης μαθητών απο ποικίλα πολιτισμικά πλαίσια στη διδασκαλία των μαθηματικών στο πλαίσιο του κοινωνικού φρφοντιστηρίου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-04)
Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει αν η αξιοποίηση των πόρων γνώσης μαθητών από ποικίλα πολιτισμικά πλαίσια συμβάλλει στο πλαίσιο της διδασκαλίας μαθηματικών και συγκεκριμένα των ενοτήτων του εμβαδού και των ...
Ανάλυση των σχολικών βιβλίων αναφορικά με τον τρόπο κατανομής των προβλημάτων στην αριθμητική των κλασμάτων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-03)
Είναι γεγονός ότι ένας μεγάλος αριθμός μαθητών αποτυγχάνει να κατακτήσει επαρκώς την αριθμητική των κλασμάτων, ακόμα και μετά από χρόνια διδασκαλίας. Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο να εξετάσει την επίδραση της κατανομής ...
Μαθηματική Γνώση για τη Διδασκαλία: η περίπτωση του Πολλαπλασιασμού Κλασμάτων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2023)
Τα κλάσματα και οι πράξεις με κλάσματα θεωρούνται από τα πιο πολύπλοκα
μαθηματικά θέματα στο δημοτικό σχολείο και παράλληλα κρίνονται απαραίτητα για
τη μετέπειτα εξέλιξη των μαθητών στα μαθηματικά. Σκοπός της έρευνας ...