Browsing by Subject "digital storytelling"
Now showing items 1-14 of 14
-
Ανάπτυξη περιβαλλοντικής ενσυναίσθησης μέσω ψηφιακής αφήγησης στο δημοτικό
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022-05)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται τη δυναμική των ψηφιακών ιστοριών στην εκπαιδευτική πράξη, εξετάζοντας συγκεκριμένα την επίδραση μιας ψηφιακής ιστορίας με θέμα τις δασικές πυρκαγιές στην καλλιέργεια περιβαλλοντικής ... -
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΙΣΤΟΡΙΩΝ ΑΠΟ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΤΗΣ Δ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2017-06)Η παρούσα εργασία αναφέρεται στον σχεδιασμό, ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση μιας Διδακτικής Μαθησιακής Ακολουθίας (Δ.Μ.Α.), με θέμα τη δημιουργία ψηφιακών ιστοριών από μαθητές της Δ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου, στο ... -
Η ανάπτυξη πιθανολογικής σκέψης, με την χρήση ΤΠΕ (Ψηφιακής Αφήγησης) στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών.Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2019-11)Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας επηρέασε και τον χώρο της εκπαίδευσης. Η είσοδος των ΤΠΕ στον χώρο της εκπαίδευσης δημιούργησε καινούργιες μεθόδους και πρακτικές διδασκαλίας. Η ψηφιακή αφήγηση είναι μέρος αυτών των ... -
Η δημιουργική προσέγγιση του μέσω ψηφιακής ιστορίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2023-03)Το φαινόμενο του ψηφιακού εθισμού των νέων αναφέρεται στην πολύωρη ενασχόληση τους με το διαδίκτυο και τα ψηφιακά μέσα σε τέτοιο βαθμό που αδυνατούν να τα αποχωριστούν. Οι συνέπειες είναι καταστροφικές για τον νέο ... -
Η εκμάθηση των αγγλικών ως δεύτερη ξένη γλώσσα με την χρήση εκπαιδευτικής ρομποτικής στα πλαίσια μιας ψηφιακής αφήγησης – Μία μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020)Αφενός, η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας και των επιστημών, και αφετέρου η συνεχής ανταλλαγή των κουλτούρων των λαών, καθιστούν την εκμάθηση μιας ή και περισσότερων γλωσσών απαραίτητη τόσο σε μικρούς όσο και σε μεγάλους ... -
Η χρήση της ψηφιακής αφήγησης ως μέσο κατανόησης της εννοίας της βιοποικιλότητας από παιδιά νηπιαγωγείου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2022)Η παρούσα έρευνα μελέτησε τη συμβολή της ψηφιακής αφήγησης στην κατανόηση της έννοιας της βιοποικιλότητας από μαθητές νηπιαγωγείου. Για τις ανάγκες της έρευνας η ερευνήτρια δημιούργησε βίντεο με τη βοήθεια της γλώσσας ... -
Η ψηφιακή αφήγηση ως μέσο για την επίτευξη διαπολιτισμικής επικοινωνίας στο πλαίσιο του μαθήματος των Ευρωπαϊκών Ωρών: μελέτη περίπτωσης το Ευρωπαϊκό Σχολείο Βρυξέλλες ΙΙΙ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2020-06)Ο Διεθνής Οργανισμός Ψηφιακής Αφήγησης περιγράφει την ψηφιακή αφήγηση ως τη σύγχρονη έκφραση της αρχαίας τέχνης της αφήγησης. Μέσα από την ιστορία η αφήγηση έχει χρησιμοποιηθεί για να μοιραστούν οι άνθρωποι γνώση, σοφία ... -
Μελέτη διδακτικών δραστηριοτήτων στο δημοτικό σχολείο για την ανάπτυξη της δημιουργικής σκέψης: η περίπτωση του περιεχομένου της νανοτεχνολογίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2020)Το περιεχόμενο της Νανοτεχνολογίας (Ν-ΕΤ) έχει προκαλέσει το ενδιαφέρον των επιστημόνων ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια, καθώς προσπαθούν να μιμηθούν φαινόμενα της Ν-ΕΤ για να δημιουργήσουν εφαρμογές χρήσιμες στην καθημερινή ... -
Πολυμέσα και Εκπαίδευση: Δημιουργία οπτικοακουστικού περιεχομένου για την κλιματική αλλαγή με τη χρήση animation και διανυσματικών γραφικών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022-06)Είναι γεγονός πως η τεχνολογία έχει εισέλθει δυναμικά στην ζωή μας και μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα πως ήδη στο παρόν αλλά και στο μέλλον, πολλές πτυχές της καθημερινότητάς μας θα περιστρέφονται γύρω από αυτή. Ένα ... -
Πρόταση για τη διδασκαλία της αστυνομικής λογοτεχνίας στο δημοτικό σχολείο με βάση την ψηφιακή αφήγηση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2021-03)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται τη διδασκαλία της αστυνομικής λογοτεχνίας στο δημοτικό σχολείο, με βασικό διδακτικό εργαλείο την ψηφιακή αφήγηση. Αρχικά, παρατίθεται ένα θεωρητικό πλαίσιο σχετικά με την αφηγηματολογία και ... -
Το βίντεο στην Εκπαίδευση. Δημιουργία εκπαιδευτικών βίντεο για την εξήγηση φυσικών φαινομένων. Η περίπτωση του Ηλεκτρισμού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2022)Η τεχνολογική ανάπτυξη στην εποχή μας επηρεάζει πολλούς τομείς της καθημερινότητάς μας. Η εκπαίδευση είναι ένας από αυτούς τους τομείς καθώς δεν θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση. Οι θετικές επιστήμες στην Πρωτοβάθμια ... -
Ψηφιακά μέσα στην εκπαίδευση της μελισσοκομικής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2021-09)Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει τα ευεργετικά αποτελέσματα των Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση. Πιο, συγκεκριμένα εστιάζει στον τομέα της μελισσοκομικής ως γνωστικού αντικειμένου και αντικειμένου μάθησης που ενσωματώνει στους ... -
Ψηφιακές ιστορίες στην επικοινωνία και την εκπαίδευση. Δημιουργία ψηφιακής ιστορίας για την ανάδειξη θεμάτων δημοσίου ενδιαφέροντος (περιβαλλοντικό θέμα)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2023)Η ψηφιακή αφήγηση αποτελεί ένα δυναμικό εργαλείο στα πλαίσια των προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης που διεξάγονται σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης. Επιπρόσθετα, με την ψηφιακή αφήγηση είναι δυνατό να υπάρξει γόνιμος ... -
ΨΗΦΙΑΚΗ ΑΦΗΓΗΣΗ: ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΩΝ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-09)Η επίδραση των νέων τεχνολογιών είναι ιδιαίτερα σημαντική σε πολλούς τομείς της καθημερινής ζωής, και κυρίως στον εκπαιδευτικό τομέα. Με τη χρήση της τεχνολογίας δημιουργείται ένα πολυτροπικό και πολυαισθητιριακό περιβάλλον ...