Search
Now showing items 1-10 of 18
Ο προσανατολισμός των ερωτήσεων κατά τη διδασκαλία μιας Διδακτικής Μαθησιακής Ακολουθίας για τον κύκλο του νερού στο νηπιαγωγείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-04-03)
Οι ερωτήσεις είναι άμεσα συνυφασμένες με την ανάπτυξη της σκέψης, τη διαμόρφωση αξιών και στάσεων και την ανθρώπινη πρόοδο, γενικότερα. Βοηθούν τα άτομα να στοχαστούν τις εμπειρίες τους και να μάθουν από αυτές προσελκύοντας ...
Η δημιουργικότητα στη δημιουργία παραμυθιού: Από το Νηπιαγωγείο στο Λύκειο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2020-01-27)
Η συγκεκριμένη εργασία αποπειράται να διερευνήσει τη δημιουργικότητα και τις εκφάνσεις της σε μαθητές Νηπιαγωγείου και Λυκείου στα πλαίσια υλοποίησης μιας δραστηριότητας δημιουργικής γραφής. Αυτό το οποίο εξετάζεται είναι ...
Η χρήση των μύθων ως παιδαγωγικό εργαλείο κατά τη μαθησιακή διαδικασία στην προσχολική εκπαίδευση. Από τη θεωρία στην πράξη
(ΠΜΣ "ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ", 2020-06-16)
Το θέμα αυτής της διπλωματικής εργασίας αφορά τους μύθους ως παιδαγωγικό εργαλείο κατά την μαθησιακή διαδικασία στην προσχολική εκπαίδευση. Η χρησιμότητα των μύθων είναι απαραίτητο εργαλείο στα χέρια κάθε νηπιαγωγού. Τα ...
Δημιουργική Αφήγηση και Κινητικό Παιχνίδι στο νηπιαγωγείο: Ανάπτυξη Κοινωνικών Δεξιοτήτων των παιδιών
(ΠΜΣ "ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ", 2020-01-28)
Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να αξιολογηθεί η επίδραση ενός διαθεματικού προγράμματος δημιουργικής αφήγησης σε συνδυασμό με την κινητική αγωγή και την κινητική έκφραση στην ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων παιδιών ...
Το Φινλανδικό Curriculum Προσχολικής Φροντίδας και Εκπαίδευσης: ο ρόλος του "παιδιού" του "γονέα" και του "εκπαιδευτικού"
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2015-06)
Δραστηριότητες διερεύνησης για τη διδασκαλία θεμάτων βιολογίας στη νηπιαγωγείο (πιλοτική 2)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016)
Η πτυχιακή αυτή εργασία αποτελεί μια εργασία καταγραφής ερευνών που έχουν γίνει γύρω από το θέμα της βιολογικής γνώσης στην προσχολική ηλικία και προτεινόμενων δραστηριοτήτων διερεύνησης θεμάτων βιολογίας στο νηπιαγωγείο.
Κύριος ...
Δραστηριότητες διερεύνησης για τη διδασκαλία θεμάτων βιολογίας στο νηπιαγωγείο (πιλοτική εφαρμογή)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-05)
Η παρούσα πτυχιακή εργασία είχε ως στόχο, να καλλιεργηθούν οι διερευνητικές δεξιότητες των παιδιών ειδικότερα η παρατήρηση, η πρόβλεψη και ο έλεγχος των υποθέσεων προκειμένου να ανακαλύψουν ένα μήλο. Κάθε παιδί αποτέλεσε ...
Η περιβαλλοντική αξία των φυτών και η εξοικείωση των παιδιών προσχολικής ηλικίας με τους παράγοντες που ευνοούν την ανάπτυξη των φυτών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016)
Στην παρούσα πτυχιακή εργασία εξετάζεται η πρόταση περιβαλλοντικών δραστηριοτήτων στο πλαίσιο της προσχολικής εκπαίδευσης, που έχουν ως στόχο να ευαισθητοποιήσουν τα παιδιά για την περιβαλλοντική αξία των φυτών και να τα ...
Η εικαστική αγωγή εργαλείο ανάπτυξης και καλλιέργειας της κριτικής σκέψης των νηπίων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016)
Δραστηριότητες δημιουργικής γραφής με χρήση ΤΠΕ για παιδιά προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας με δυσλεξία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-05)
Οι λόγοι για τους οποίους πραγματώθηκε η εργασία αυτή είναι, αρχικά διότι υπήρχε επιδίωξη να αναδειχθούν οι δυνατότητες που έχει η Δημιουργική Γραφή με την όλη ‘’φιλοσοφία’’ της και με την διδασκαλία της, ότι μπορεί να ...