Search
Now showing items 1-10 of 22
Φερνάντο Πεσσόα: Η παρουσία και οι επιδράσεις του στον ελληνικό χώρο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-07)
Ο Φερνάντο Πεσσόα θεωρείται ένας από τους κορυφαίους ποιητές της Πορτογαλίας. Το πλούσιο έργο του ανακαλύφθηκε και αναγνωρίστηκε μετά το θάνατό του ενώ μέχρι σήμερα έχει μεταφραστεί σε περισσότερες από τριάντα γλώσσες ...
Ο έρωτας στα χρόνια του κινηματογραφικού μαγικού ρεαλισμού μετά το 2010
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)
Μέσω της Δημιουργικής Γραφής και της Φιλαναγνωσίας «γνωρίστηκα» με το κίνημα του Μαγικού Ρεαλισμού κι αναρωτήθηκα ποια η σχέση του με τον Κινηματογράφο κι αν μετά το 2010 επικρατεί αυτή η τάση. Μετά το 2010 με την ανάπτυξη ...
Το αθλητικό ιδεώδες: Λογοτεχνία για παιδιά-Δημιουργική γραφή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-10-23)
Περίληψη
Το αθλητικό ιδεώδες διδάσκεται στο ελληνικό σχολείο στο πλαίσιο της Φυσικής Αγωγής και γλωσσικών μαθημάτων, με κείμενα λογοτεχνικά και ως ξεχωριστή θεματική στο μάθημα της Έκφρασης-Έκθεσης. Ωστόσο, είναι πασιφανές ...
Η ιστορική εξέλιξη της Δημιουργικής Γραφής στα παραμύθια και η συμβολή των Γκριμ και του Άντερσεν
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2018-07-04)
Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με την προσφορά των αδερφών Grimm, αλλά και του Hans Kristian Andersen στο παραμύθι και, ειδικότερα, στο πεδίο της Δημιουργικής Γραφής των παραμυθιών. Στο πρώτο κεφάλαιο εξετάζεται ...
Αξιοποιώντας τις ιστορίες του Αστερίξ μέσα στην τάξη ως εργαλείο για την ανάπτυξη γλωσσικών επικοινωνιακών δεξιοτήτων στους μαθητές του Γυμνασίου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-01-19)
Το θέμα της παρούσας εργασίας αφορά την εφαρμογή της Δημιουργικής Γραφής στην τάξη στην οποία διδάσκεται η γαλλική γλώσσα ως ξένη στο Γυμνάσιο μέσω δύο ιστοριών του Αστερίξ (Ο Γύρος της Γαλατίας και Ο Αστερίξ στους Ολυμπιακούς ...
Γλωσσικό λάθος και δημιουργική γραφή στην εκπαίδευση: συμμόρφωση ή απειθαρχία;
(ΠΜΣ "ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ", 2019-04-03)
Το γλωσσικό λάθος στην εκπαίδευση και η αντιμετώπισή του από τους διδάσκοντες έχει αποτελέσει αντικείμενο μελέτης από πολλούς ερευνητές. Ειδικότερα, υπάρχουν μελέτες που προσεγγίζουν τη φύση του γλωσσικού λάθους, το ...
Το παλιό Σχολείο" - Δραματοποίηση του λογοτεχνικού έργου του Τομπάιας Γουλφ
(ΠΜΣ "ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ", 2019-12-30)
Ο Αμερικανός διηγηματογράφος Tobias Wolff υπήρξε καθηγητής δημιουργικής γραφής, ενώ η θεματολογία των έργων του, τον συγκαταλέγει στους εκπροσώπους του βρώμικου ρεαλισμού. Ωστόσο, ο ίδιος δεν αποδέχεται θερμά την ύπαρξη ...
Φοιτητές/Απόφοιτοι Π.Μ.Σ. "Δημιουργική Γραφή" και Συγγραφική Παραγωγή: μια ποσοτική και ποιοτική προσέγγιση.
(ΠΜΣ "ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ", 2019-06-12)
Αρχικά, στο θεωρητικό πλαίσιο της εργασίας, αναζητούνται οι απαρχές της Δημιουργικής Γραφής, όπως αυτές εντοπίζονται στην Αθήνα της κλασικής εποχής. Ακολουθώντας την ιστορική διαδρομή της Δημιουργικής Γραφής έως και την ...
Ο ρόλος, η οργάνωση και η λειτουργία εργαστηρίων Δημιουργικής Γραφής: η διδασκαλία του ποιητικού λόγου σε ενήλικες
(ΠΜΣ "ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ", 2019-06-10)
Στην παρούσα διπλωματική εργασία ερευνάται ο ρόλος και η παιδαγωγική προσέγγιση ενός εργαστηρίου Δημιουργικής Γραφής για ενήλικες, με τις ιδιαιτερότητες που διακρίνει τη διαφορετική προσέγγιση της εκπαίδευσης ενηλίκων. ...
Ασκήσεις δημιουργικής γραφής με τη χρήση σύγχρονων τεχνολογιών στο νηπιαγωγείο: μελέτη περίπτωσης το βιβλίο της Άλκη Ζέη "Η μωβ ομπρέλα"
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016)