Search
Now showing items 1-10 of 12
Αντιλήψεις, εμπειρίες και πρακτικές των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με τους ζωολογικούς κήπους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2023)
Η παρούσα ερευνητική εργασία διερευνά τις αντιλήψεις, τις εμπειρίες και τις πρακτικές των
εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με τους ζωολογικούς κήπους. Για τη
διεξαγωγή της έρευνας χρησιμοποιήθηκε διαδικτυακό ...
Η εκπαιδευτική πολιτική του Χαρίλαου Τρικούπη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2023-02)
Σκοπός της εργασίας είναι να εξετάσει το εκσυγχρονιστικό έργο του
μεγάλου αυτού πολιτικού και να επικεντρωθεί στην πολιτική που άσκησε
στον τομέα της εκπαίδευσης.
Ένας από τους λόγους για τον οποίο επέλεξα να ασχοληθώ ...
Σχεδιασμός, ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση Διδακτικής Μαθησιακής Ακολουθίας στη Φυσική του Δημοτικού Σχολείου με στόχο τη διερεύνηση των Μαθησιακών Μονοπατιών των μαθητών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2023)
Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν ο σχεδιασμός, η ανάπτυξη, η εφαρμογή και η
αξιολόγηση μίας Διδακτικής Μαθησιακής Ακολουθίας (ΔΜΑ) για τον μηχανισμό διάδοσης
της θερμότητας με αγωγή σε μαθητές Ε’ τάξης του Δημοτικού ...
Η γενίκευση στα γεωμετρικά σχήματα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2023-02)
Η παρούσα έρευνα πραγματοποιήθηκε με σκοπό να διερευνήσει το επίπεδο γενίκευσης των
μαθητών Ε’ Δημοτικού και τις στρατηγικές που εφαρμόζουν κατά την γενίκευση
γεωμετρικών σχημάτων. Στην έρευνα συμμετείχαν 19 μαθητές της ...
Η επίδραση της κατανεμημένης ηγεσίας στην επαγγελματική ικανοποίηση των εκπαιδευτικών στα δημόσια δημοτικά σχολεία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2023-02)
Η κατανεμημένη ηγεσία είναι μια συλλογική μορφή ηγεσίας που μπορεί να συμβάλλει
θετικά στην επαγγελματική ικανοποίηση των εκπαιδευτικών. Σκοπός της παρούσας
έρευνας είναι να διερευνήσει την επίδραση της κατανεμημένης ...
Η αειφορία στο νηπιαγωγείο: Απόψεις και πρακτικές εκπαιδευτικών για την διδασκαλία θεμάτων παιδικής εργασίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2023-06)
Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η διερεύνηση των γνώσεων,
των απόψεων και των πρακτικών των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και
των φοιτητών/τριων παιδαγωγικών τμημάτων αναφορικά με την διδασκαλία ...
Η σεξουαλική αγωγή ως ανθρώπινο δικαίωμα για ένα δημοκρατικό σχολείο: απόψεις νηπιαγωγών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, 2023-06)
Η παρούσα ερευνητική εργασία επιχειρεί να εξετάσει και να προσεγγίσει τις
απόψεις των εκπαιδευτικών Προσχολικής Εκπαίδευσης στα σύγχρονα ελληνικά
σχολεία σε θέματα αναφορικά με τη Σεξουαλικότητα και την Σεξουαλική Αγωγή ...
Κίνητρα Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ως Προωθητικός Παράγοντας για την Βελτίωση της Σχολικής Επίδοσης των Μαθητών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Ψυχολογίας, 2023)
Η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό τη μελέτη των κινήτρων που χρησιμοποιούν οι εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ως προωθητικό παράγοντα για την βελτίωση της σχολικής επίδοσης των μαθητών. Οι ερευνητικές υποθέσεις αφορούν ...
Κατανόηση και αναπαράσταση αρνητικών αριθμών στη Δ’ και Ε΄ Δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2023-11)
Σύμφωνα με το νέο Πρόγραμμα Σπουδών για τα Μαθηματικά της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, που εκδόθηκε το 2021, η διδασκαλία των αρνητικών αριθμών εισάγεται στην Ε’ Δημοτικού. Κύρια επιδίωξη είναι η συγκρότηση ισχυρής και σταθερής ...
Διερεύνηση ψηφιακής ικανότητας εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σύμφωνα με το ευρωπαϊκό πλαίσιο αυτό-αξιολόγησης ψηφιακής ικανότητας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, 2023-11)
Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η ανίχνευση, μέσω της αυτό-αξιολόγησης, του επιπέδου της ψηφιακής ικανότητας εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στους έξι τομείς του «Ευρωπαϊκού Πλαισίου για την ψηφιακή ικανότητα των ...