Search
Now showing items 1-7 of 7
Διαταραχές μνήμης και προσοχής σε παιδιά με και χωρίς μαθησιακές δυσκολίες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-02)
Παραγωγή αναφορικών προτάσεων στην αναπτυξιακή δυσλεξία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2014-09-14)
Ο εκπαιδευτικός κόσμος έχει αναπτύξει ένα έντονο ενδιαφέρον για τα προβλήματα μάθησης των μαθητών στο σχολείο. Τα συγκεκριμένα προβλήματα συχνά εμπίπτουν στην ευρύτερη κατηγορία των μαθησιακών δυσκολιών, όπως η δυσλεξία. ...
Οι μαθησιακές δυσκολίες των μαθητών με μεταναστευτικό προφίλ στην ελληνική και ξένη γλώσσα: καταγραφή των απόψεων των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-06-10)
Η παρούσα ερευνητική εργασία έχει ως στόχο την καταγραφή των απόψεων τριάντα εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για τις μαθησιακές δυσκολίες των δίγλωσσων μαθητών μέσα από την τεχνική της ημιδομημένης συνέντευξης. ...
Ψηφιακές περιηγήσεις στην Ελλάδα και τον πολιτισμό: εκπαιδευτικό λογισμικό για την εκμάθηση της ελληνικής ως Γ2/ΞΓ σε μαθητές με δυσκολίες μάθησης
(2016-06-16)
Βασικός σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν η κατασκευή ενός λογισμικού προγράμματος, το οποίο θα αναπτύσσει τις γλωσσικές δεξιότητες της ελληνικής ως δεύτερης/ ξένης γλώσσας, σε μαθητές με δυσκολίες μάθησης. Για το σκοπό ...
Πρώιμη ανίχνευση μαθησιακών δυσκολιών & ανάπτυξη και αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-06)
Ο πολυδιάστατος όρος ‘Μαθησιακές Δυσκολίες’ συνίσταται στην περιγραφή μιας ανομοιογενούς ομάδας διαταραχών, που εκδηλώνονται, εντός σχολικού πλαισίου, με αξιοσημείωτα ελλείμματα στην πρόσκτηση και αξιοποίηση ικανοτήτων ...
Οι εκπαιδευτικοί "μιλούν" για την αξιοποίηση της διαφοροποιημένης διδασκαλίας στην ένταξη και ενσωμάτωση μεταναστών μαθητών/τριών με μαθησιακές δυσκολίες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-06)
Η παρούσα εργασία στοχεύει στη διερεύνηση των απόψεων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης αναφορικά με την αξιοποίηση της διαφοροποιημένης διδασκαλίας στην ένταξη μεταναστών μαθητών/τριών με μαθησιακές δυσκολίες. ...
Η διγλωσσία ως παράγοντας εμφάνισης μαθησιακών δυσκολιών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-06)
Στην παρούσα διπλωματική εργασία, η οποία υλοποιείται μέσα από τη μελέτη δέκα (10) περιπτώσεων δίγλωσσων νηπίων, επιδιώκεται να διερευνηθεί ο κίνδυνος εμφάνισης δυσκολιών μάθησης και να αναδυθούν κάποιοι προγνωστικοί ...