Search
Now showing items 1-10 of 108
Οι μειονοτικοί/ές μαθητές/μαθήτριες στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα: απόψεις εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Η περίπτωση του Ωραιοκάστρου Θεσσαλονίκης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)
Η εργασία εξετάζει τις θεωρίες, τις αντιλήψεις και πεποιθήσεις των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με την παρουσία μειονοτικών μαθητών και μαθητριών στα σχολεία του Ωραιοκάστρου. Το θεωρητικό της μέρος ...
Απόψεις εκπαιδευτικών για το ρόλο του κοινωνικού λειτουργού στις ΣΜΕΑΕ και στα ΚΕΔΔΥ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-01)
Η παρούσα εργασία στοχεύει να μελετήσει την κοινωνική εργασία στον χώρο της εκπαίδευσης και της ειδικής αγωγής μέσα από τη μελέτη του Μοντέλου Διεπιστημονικής Συνεργασίας της Bronstein (2003) στις ΣΜΕΑΕ και στα ΚΕΔΔΥ. Η ...
Η γλωσσική ποικιλία στη λογοτεχνία του χθες και του σήμερα: Το παράδειγμα του Βιζυηνού και του Ιωάννου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-02)
Στην παρούσα εργασία γίνεται λόγος για τη γλωσσική ποικιλία γενικά και ειδικά στον τομέα της λογοτεχνίας. Αρχικά οριοθετείται και αποσαφηνίζεται η γλωσσική ποικιλία και οι διάφορες εκφάνσεις της σε τομείς όπως είναι οι ...
Η Σημειωτική ανάλυση της ταινίας μικρού μήκους “Προφιτερόλ” της Χρυσάνθης Καρφή Κώη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)
Η Διπλωματική εργασία που ακολουθεί έχει ως θέμα τη σημειωτική ανάλυση της ταινίας μικρού μήκους, το Προφιτερόλ. Μεθοδολογικό εργαλείο που χρησιμοποιήθηκε είναι η μέθοδος των Barthes και Greimas. Η ταινία κόπηκε σε έξι ...
Αντιμετώπιση του ζητήματος της ορθογραφίας από μαθητές Δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-02)
Η εκμάθηση της ορθογραφίας υπό την παιδαγωγική οπτική αποτελεί ένα πολύ ενδιαφέρον ακαδημαϊκό, απροσδιόριστο έως όμως και ημιτελώς ανεξερεύνητο ζήτημα αναφορικά με την ελληνική γλώσσα. Μια γλώσσα η οποία είναι πολύμορφη, ...
Οι αντιλήψεις των φιλολόγων ως προς τη χρησιμότητα των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στη διδασκαλία της Νέας Ελληνικής Γλώσσας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-02)
Η διάδοση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) σε όλους σχεδόν τους τομείς της σύγχρονης ζωής δημιουργεί νέες απαιτήσεις και οδηγεί στην ένταξή τους στην εκπαίδευση. Ταυτόχρονα, η ευρεία χρήση των ...
Η ελληνική ως 2η/ξένη γλώσσα. Κατάκτηση λεξιλογίου από αλλόγλωσσα παιδιά στο Νηπιαγωγείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-02)
Στόχος της παρούσας εργασίας αποτέλεσε η διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών προσχολικής εκπαίδευσης σχετικά με την κατάκτηση της ελληνικής γλώσσας από τους αλλόγλωσσους μαθητές, εστιάζοντας στην ανάπτυξη του λεξιλογίου. ...
Η μουσουλμανική μειονότητα στη Δυτική Θράκη και η εκπαιδευτική πολιτική της Ελλάδας. Διαστάσεις της εκπαίδευσης των Πομάκων μέσα από μαρτυρίες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-02)
Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία έχει ως θέμα την εκπαιδευτική πολιτική του ελληνικού κράτους απέναντι στη μουσουλμανική μειονότητα της ελληνικής Θράκης. Μάλιστα, στόχος της εργασίας είναι και να καταδειχθούν οι διαστάσεις ...
Παραγωγή γλωσσικού διδακτικού υλικού στην ελληνική γλώσσα για πρόσφυγες 9-12 χρονών, επίπεδα Α1-Α2
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019-02)
Ο μεγάλος αριθμός παιδιών προσφύγων που εισήλθαν και διαμένουν στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια δημιούργησε την ανάγκη παροχής σε αυτά από την ελληνική πολιτεία κατάλληλης εκπαίδευσης προκειμένου να μάθουν την ελληνική ...
"Η Ελλάδα ως νέα πατρίδα" : απόψεις Ελλήνων μαθητών για τους πρόσφυγες από την Συρία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγική Σχολή. Τμήμα Νηπιαγωγών, 2019)
Η παρούσα μελέτη εστιάζει στις οπτικές πρακτικές και στους τρόπους με τους οποίους προσλαμβάνεται, αποδίδεται και ερμηνεύεται η έννοια της πατρίδας από νήπια και μαθητές της ΣΤ΄ Δημοτικού τάξης για τους πρόσφυγες από την ...