Search
Now showing items 1-6 of 6
Ο ρόλος της Κοινωνικής Εργασίας στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση: απόψεις Κοινωνικών Λειτουργών που εργάζονται σε ΣΜΕΑΕ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-06-06)
Η Κοινωνική Εργασία στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση αποτελεί ένα πολυεπίπεδο πεδίο παρέμβασης των επαγγελματιών Κοινωνικών Λειτουργών. Οι Κοινωνικοί Λειτουργοί που εργάζονται σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης ...
Η εμφάνιση του συνδρόμου επαγγελματικής εξουθένωσης στους εργαζομένους σε Υπηρεσίες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης: μια εμπειρική μελέτη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-06-06)
Στη παρούσα μελέτη αναζητήθηκαν οι σημαντικότεροι παράγοντες άγχους και εξάντλησης που προέκυψαν μέσω ημι-δομημένων συνεντεύξεων. Αρχικά, για την υλοποίηση της έρευνας χρησιμοποιήθηκε ένα ερωτηματολόγιο απογραφής της ...
Μορφές ηγεσίας και επαγγελματική ικανοποίηση στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση: οι απόψεις του προσωπικού των ΚΕ.Δ.Δ.Υ.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-06-13)
Η ποιότητα επαγγελματικής ζωής των εργαζομένων σε επαγγέλματα όπου παρέχεται φροντίδα και υποστήριξη έχει αποτελέσει αντικείμενο πολλών ερευνών. Επίσης η ασκούμενη μορφή ηγεσίας και η σχέση της με την επαγγελματική ικανοποίηση ...
Αντιλήψεις για τη σχέση ανθρώπου-ζώων: μορφές ψυχοπαιδαγωγικής παρέμβασης με τη βοήθεια ζώων στο πλαίσιο της Ειδικής Αγωγής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-06-13)
Οι ψυχοπαιδαγωγικές μορφές παρέμβασης με τη βοήθεια ζώων (ψπμζ) στο σχολικό πλαίσιο ειδικής αγωγής μπορούν να προσφέρουν οφέλη στους μαθητές με πολλούς τρόπους. πλήθος σχολείων στο διεθνή χώρο έχει χρησιμοποιήσει επιτυχημένα ...
Σύνδρομο West, Cri du chat, Rett και εγκεφαλική παράλυση, σε τμήμα Ειδικού Νηπιαγωγείου. Δυνατότητες και δυσκολίες στην εφαρμογή ενός προγράμματος παρέμβασης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-09-10)
Το ζήτημα της εκπαίδευσης, της ένταξης με την ευρύτερη έννοια, αλλά και της υποστήριξης με ένα εξειδικευμένο τρόπο, στις ψυχοκοινωνικές και μαθησιακές ανάγκες του μαθητή, παραμένει πρόκληση για πολλά εκπαιδευτικά συστήματα. ...
Κοινωνιολόγοι ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης (ΕΑΕ): οι απόψεις τους για το ρόλο και την λειτουργικότητά τους στα Εργαστήρια Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΕΕΕΚ)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2017-02)