Search
Now showing items 1-5 of 5
Η αντιμετώπιση των δίγλωσσων μαθητών/τριών από τους/τις εκπαιδευτικούς της Προσχολικής Εκπαίδευσης στην επαρχία Λαγκαδά Θεσσαλονίκης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-06-12)
Τα τελευταία χρόνια η Ελλάδα είναι παράλληλα χώρα αποστολής μεταναστών αλλά και χώρα υποδοχής μετακινούμενων πληθυσμών, προσφύγων, μεταναστών και παλιννοστούντων. Η πολυπολιτισμικότητα είναι κυρίαρχο χαρακτηριστικό της ...
Η λογοτεχνία στη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-06-21)
Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το ρόλο της λογοτεχνίας σε καταστάσεις διγλωσσίας. Συγκεκριμένα εξετάζει τη συνεισφορά της λογοτεχνίας στη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας. Η έρευνα ασχολήθηκε με τη ...
Οι μαθησιακές δυσκολίες των μαθητών με μεταναστευτικό προφίλ στην ελληνική και ξένη γλώσσα: καταγραφή των απόψεων των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-06-10)
Η παρούσα ερευνητική εργασία έχει ως στόχο την καταγραφή των απόψεων τριάντα εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για τις μαθησιακές δυσκολίες των δίγλωσσων μαθητών μέσα από την τεχνική της ημιδομημένης συνέντευξης. ...
Ανάλυση λαθών μαθητών και μαθητριών Ρομά και Αλβανόφωνων στον γραπτό λόγο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-09-18)
Βασικός σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η κατηγοριοποίηση και η ανάλυση των γλωσσικών λαθών δίγλωσσων μαθητών και πιο συγκεκριμένα των Αλβανόφωνων και Ρομά μαθητών/τριών κατά την παραγωγή γραπτού λόγου. Το λάθος, ως η ...
Η μειονοτική εκπαίδευση στην Ελλάδα: οι φωνές των πλειονοτικών εκπαιδευτικών που εργάζονται στα μειονοτικά σχολεία της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Νομού Ξάνθης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 2016-10-10)
Η παρούσα εργασία έχει ως βασικό σκοπό τη διερεύνηση των απόψεων των πλειονοτικών εκπαιδευτικών που εργάζονται στα μειονοτικά δημοτικά σχολεία του Νομού Ξάνθης. Ως ερευνητική μέθοδος επιλέχθηκε η ημιδομημένη συνέντευξη σε ...